MuscleMeat

druk (pijn) in achterhoofd

Bezoekers in dit topic

vdfsolutions

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 okt 2007
Berichten
16
Waardering
0
Hoi iedereen,

Dit is mijn eerste post en ik ben absoluut geen bodybuilder maar ik heb een probleem waar ik me een beetje druk in maak.

Ik ben net 2 weken terug van turkije en sinds mijn terugkomst heb ik druk in mijn achterhoofd. Ik functioneer goed en heb geen pijn. Heb zelfs nog geen pijnstiller moeten nemen maar ik maak me er toch een beetje druk over.

soms tintzelt mijn been en mijn vingers ook een beetje maar voor de rest niks extreem. Echte koppijn heb ik niet.

Ben deze morgend naar spoed gegaan en daar konden (lees willen) ze mij niet verder helpen daar dit al 2 weken bezig is. Ze zeggen naar huisdokter. Dit is geen spoedgeval. ergens kan ik ze wel verstaan.

Nu hoe zou dit komen. Mijn schouders zitten ook wat vast maar dit is later gekomen.

Iemand enig idee. Zou ik moeten vrezen voor tumor of hersenbloeding? Of zou het meer tussen mijn oren zitten.

laat jullie reacties maar komen.

greetz
 
Maak je niet druk joh! Waarschijnlijk een beetje spanningshoofdpijn of lichte vorm van migraine. Wat je omschrijft herken ik.

Dit is totaal geen spoedgeval, je maakt je echt te druk. Neem gewoon aspirine en laat iemand je masseren. Doe veel nekspieroefeningen en voorkom statische nekhoudingen.

Als je denkt dat je een tumor hebt krijg je hem ook, je praat je zelf dingen aan. Let hier op en doe dit niet! Blijf gewoon positief. Het is gewoon een kwestie van tijd...

Als het toch blijft aanhouden. Loop dan eens bij de fysiotherapeut binnen.

Hoi iedereen,

Dit is mijn eerste post en ik ben absoluut geen bodybuilder maar ik heb een probleem waar ik me een beetje druk in maak.

Ik ben net 2 weken terug van turkije en sinds mijn terugkomst heb ik druk in mijn achterhoofd. Ik functioneer goed en heb geen pijn. Heb zelfs nog geen pijnstiller moeten nemen maar ik maak me er toch een beetje druk over.

soms tintzelt mijn been en mijn vingers ook een beetje maar voor de rest niks extreem. Echte koppijn heb ik niet.

Ben deze morgend naar spoed gegaan en daar konden (lees willen) ze mij niet verder helpen daar dit al 2 weken bezig is. Ze zeggen naar huisdokter. Dit is geen spoedgeval. ergens kan ik ze wel verstaan.

Nu hoe zou dit komen. Mijn schouders zitten ook wat vast maar dit is later gekomen.

Iemand enig idee. Zou ik moeten vrezen voor tumor of hersenbloeding? Of zou het meer tussen mijn oren zitten.

laat jullie reacties maar komen.

greetz
 
Volg het advies van de spoed, ga naar je huisarts. Goede reden toch als je je zorgen maakt. Kan hij je hopelijk (waarschijnlijk) geruststellen!:thumbs:
 
Hosttalking en smartone de zelfde persoon ?

Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Leeftijd: 27
Posts: 1
Karma Power: 0


Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: België
Leeftijd: 26
Posts: 1
Karma Power: 0

Aandacht te kort ?
 
Enzyme,

Goed lezen. Orgineel is gepost door 'Host talking'. Voor mij is het de eerste keer dat ik dit gebruik en wist niet precies hoe ik moest post'en...

Grtz.
 
Ja dat zie ik ook wel....dat de ts Hosttalking is dat schrijf ik net :rolleyes:

Maar goed welkom dan ..brutal first post dan maar ?
 
Ja dat zie ik ook wel....dat de ts Hosttalking is dat schrijf ik net :rolleyes:

Maar goed welkom dan ..brutal first post dan maar ?

Oei sorry mensen dat ik mij niet voorgesteld heb.

Ik ben zeker niet de persoon die daar werd voorgesteld. Jullie forum was het eerste dat ik kreeg in google vandaar.

Hopelijk niet veel mensen gebruskeerd :p

En inderdaad het gaat beter bloeddruk was 19 dus geen tumor :p

greetz
 
Nou gelukkig dan maar......;)
 
Back
Naar boven