XXL Nutrition

Dumbels tot 50 kilogram bij Basic Fit

Bezoekers in dit topic

snap wat je bedoeld maar zijn ook groten deels vrouwen ff foto maken voor instagram 5 minuten trainen en ze peren hem weer :P
enigste pics die ik maak zijn voor mijn progressie mapje :flex:
Vandaar de mooiboys/girls, die meiden daar zijn net zo erg, sommigen zelfs erger. Alsof ze voor andere mensen trainen.
 
Betekent dit dat andere locaties van basicfit dit ook gaan krijgen? Of kunnen er grote verschillen zitten tussen de locaties?

Zou voor mij de make or break zijn namelijk...
 
iemand die in papendrecht traint?
beetje kaks kwa aanbod van alles is er maar een apparaat en je kan niet normaal je schema volgen
 
Begrijp niet waarom mensen niet bij olympic gaan trainen als je in hengelo woont.. Of nog beter Atilla in Wierden.
 
Begrijp niet waarom mensen niet bij olympic gaan trainen als je in hengelo woont.. Of nog beter Atilla in Wierden.
bafic fit is 16 euro olympic gym zit je minimaal op de 36 zoek de verschillen.
anders zat ik daar al lang joh :P
 
bafic fit is 16 euro olympic gym zit je minimaal op de 36 zoek de verschillen.
anders zat ik daar al lang joh :P

Zou voor 20 euro per maand dat niet voorbij laten gaan. Hoe vaak train je? Kijk maar eens wat je dat extra kost per training, valt reuze mee waarschijnlijk.
Dan maar een paar boodschappen minder die je waarschijnlijk toch al niet nodig had, zit je zo op die 20 euro.
 
Zou voor 20 euro per maand dat niet voorbij laten gaan. Hoe vaak train je? Kijk maar eens wat je dat extra kost per training, valt reuze mee waarschijnlijk.
Dan maar een paar boodschappen minder die je waarschijnlijk toch al niet nodig had, zit je zo op die 20 euro.

Je kunt ook prima groot worden in een Basic Fit.. :rolleyes:
 
Je kunt ook prima groot worden in een Basic Fit.. :rolleyes:

Ben ik met je eens, maar doelde even op zijn reactie! ;) Train zelf ook bij BF, maar die is prima om te trainen zonder al te veel irritaties.
 
Ik train niet in een basic fit maar ik begrijp niet goed waarom er steeds wordt neergekeken op mensen die daar trainen?

De intensiteit van je trainingen bepaal je toch zelf en zolang je over de nodige apparaten kan beschikken voor je trainingen maakt het toch niet uit waar je traint?

Irritant volk kom je overal wel tegen denk ik.
 
  • Like
Waarderingen: M.N
Basifc fit Hengelo is echt super druk op maandag dinsdag woensdag en donderdag maar het is wel een goeie gym.
maar met oordjes in en muziek op heb ik daar niet eens last van.
en het is tenslotte maar 5 minuten fietsen voor mij.
als ze een 2e bankdruk bank en squat rek plaatsten zou het perfect zijn.
 
Enige nadeel bij onze bf is dat de muziek altijd zo zacht staat.
 
Bij ons in Hoorn is het allemaal redelijk goed geregeld.
2 squatrekken 2 smith machines 2 incline bench en 2 of 3 platte bench, 2 barbell schouderpress rekken.
Veel apparaten wat ook allemaal net vernieuwd is. Dumbells gaan tot 40 en van alles zijn 2 sets aanwezig.
Gewicht laten stuiteren bij het deadliften is ook geen probleem.
 
Je kunt ook prima groot worden in een Basic Fit.. :rolleyes:
Hoezo niet. Ik train bij de grootste Basic van Nederland met Matrixx spullen etc. Bij ons loopt er zelfs een Pro rond (William Bonac :D )
 
  • Like
Waarderingen: M.N
Hoezo niet. Ik train bij de grootste Basic van Nederland met Matrixx spullen etc. Bij ons loopt er zelfs een Pro rond (William Bonac :D )

Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt.. Ik sport al jaren bij BF ;)
 
Basifc fit Hengelo is echt super druk op maandag dinsdag woensdag en donderdag maar het is wel een goeie gym.
maar met oordjes in en muziek op heb ik daar niet eens last van.
en het is tenslotte maar 5 minuten fietsen voor mij.
als ze een 2e bankdruk bank en squat rek plaatsten zou het perfect zijn.


Noem je dat een goede gym?

Laatste keer dat ik er was zag het er niet uit man
 
50kg dumbells zou ook wel nice zijn hier.

Behoorlijk wat sterke gasten die de 40kg ontgroeit zijn.
 
heb aantal keren bij een BF getraint, wat een meuk, train nu bij een goede gym met dumbells tot 70kg.
niet dat ik ze nodig zal hebben maar toch fijn dat het er is.
 
  • Like
Waarderingen: M.N
heb aantal keren bij een BF getraint, wat een meuk, train nu bij een goede gym met dumbells tot 70kg.
niet dat ik ze nodig zal hebben maar toch fijn dat het er is.


Wat was er zo meuk aan dan?

Ik vind die technogym lijn die ze in alle basic fits hebben waar ik ben geweest echt niet slecht voor een budget gym.

Lekkere plateloaded machines en de benches/cables ect zijn ook gewoon goed.
 
Back
Naar boven