XXL Nutrition

Dumbels tot 50 kilogram bij Basic Fit

Bezoekers in dit topic

Wat was er zo meuk aan dan?

Ik vind die technogym lijn die ze in alle basic fits hebben waar ik ben geweest echt niet slecht voor een budget gym.

Lekkere plateloaded machines en de benches/cables ect zijn ook gewoon goed.

De Basic fit in Houten bij bijvoorbeeld echt een gedateerde kutgym met uit elkaar vallende ellende in het krachtgedeelte. Dus het kan best zijn dat er meer van zulke " slechte " versies zijn van BF.
 
Wat was er zo meuk aan dan?

Ik vind die technogym lijn die ze in alle basic fits hebben waar ik ben geweest echt niet slecht voor een budget gym.

Lekkere plateloaded machines en de benches/cables ect zijn ook gewoon goed.
klein kracht gedeelte, 1miljoen cardio apparaten. etc etc
 
bafic fit is 16 euro olympic gym zit je minimaal op de 36 zoek de verschillen.
anders zat ik daar al lang joh :P
Zoek de verschillen? Die zitten onder andere in het volk dat er rondloopt. Iets meer geld uitgeven filtert het paupervolk er aardig uit, evenals de 18-jarige beachboys die voor je gaan staan om hun sixpack te bekijken in de spiegel en duckface-instagram-#fitchick-foto-posters.

In een hardcoregym trainen serieuze mensen, of ze dat nou met 2 of met 200kg doen maakt niet uit: de mentaliteit en houding wel.
 
  • Like
Waarderingen: M.N
heb aantal keren bij een BF getraint, wat een meuk, train nu bij een goede gym met dumbbells tot 70kg.
niet dat ik ze nodig zal hebben maar toch fijn dat het er is.
Jouw gym heeft ondanks dat die klein is goed veel mogelijkheden (meerdere DL-platforms, power/squat racks, hack squat, shitload aan schijven en die Technogym Isotonic line is prima). Plus de sfeer is er stukken beter dan by BF (en F4F).
 
Wat was er zo meuk aan dan?

Ik vind die technogym lijn die ze in alle basic fits hebben waar ik ben geweest echt niet slecht voor een budget gym.

Lekkere plateloaded machines en de benches/cables ect zijn ook gewoon goed.
Technogym is goed spul, ookal beweren sommigen anders.
In ieder geval beter dan die Matrix diarree die je tegenwoordig bijna overal ziet.
 
  • Like
Waarderingen: M.N
Vestiging hier in Emmen valt reuze mee, gewoon normaal vriendelijk volk. En met de drukte vind ik het ook we meevallen. Scheelt wel dat er twee vestigingen zijn binnen 250 meter ofzo.
 
Technogym is goed spul, ookal beweren sommigen anders.
In ieder geval beter dan die Matrix diarree die je tegenwoordig bijna overal ziet.
Idd, technogym heeft echt wel goede apparaten. Al gebruik ik ze niet zo heel vaak buiten de cable row, cable flys, calf raises en de leg curl
 
  • Like
Waarderingen: M.N
Basic fit heeft gewoon goeie aparaten.
enigste nadeel is dat het wat druk is.
als je gewoon vraagt hoeveel sets ze nog moeten ( No Problem )
en ze hebben hier nu ook net nieuwe 50kg dumbells ( niet dat ik die nodig heb :P )

heb ook 2 maanden bij big gym Enschede getraind ben daar weg gegaan :)
 
Basic fit heeft gewoon goeie aparaten.
enigste nadeel is dat het wat druk is.
als je gewoon vraagt hoeveel sets ze nog moeten ( No Problem )
en ze hebben hier nu ook net nieuwe 50kg dumbells ( niet dat ik die nodig heb :P )

heb ook 2 maanden bij big gym Enschede getraind ben daar weg gegaan :)

Big gym ook niet je van het imo nee..

Moet wel zeggen was wel voor de verbouwing bij basic in hengelo
 
Jouw gym heeft ondanks dat die klein is goed veel mogelijkheden (meerdere DL-platforms, power/squat racks, hack squat, shitload aan schijven en die Technogym Isotonic line is prima). Plus de sfeer is er stukken beter dan by BF (en F4F).
hoe weet je naar welke gym ik ga? :)
 
waarom train je hier niet meer dan?
Ik werk niet meer in EHV (en ik woon er niet), anders was ik er wel blijven trainen. Ik vond het een prima gym: prima sfeer, genoeg mogelijkheden, normale mensen die zich normaal gedragen.
 
Hier nog steeds 1 squatrek, en dumbells tot 36kg
 
Back
Naar boven