XXL Nutrition

een goede pre workout

Bezoekers in dit topic

insane mode van xxl deed zijn werk goed :)
 
heb die van rich piano. Doet zeker wat hij moet doen, ik ga er althans heerlijk op en totaal geen crash
 
Ik vind Assault van MusclePharm nog altijd goed.
 
Een pwo is vaak enorm persoonsgebonden, daarom is het soms handig om wat samples te kunnen proberen.
 
Ik heb onlangs uit nieuwsgierigheid Blast van XXL geprobeerd en dat viel me tegen, had er eigenlijk gewoonweg geen effect van. Ik zou andere PWO's wel eens een kans willen geven maar ik heb eerlijk gezegd geen zin om een pot te kopen die het voor mij niet doet aangezien PWO's inderdaad persoonsgebonden zijn. Is er enige manier om samples te verkrijgen? Want van de XXL huismerken kan dit enkel van Blast als ik het zo goed zie.
En daarbij ben ik ook op zoek naar een PWO die me geen problemen met een eventuele dopingcontrole kan opleveren. Aangezien ik buiten mijn gymtime ook nog aan ploegsport doe en de kans op dopingcontrole reëel is, neem ik het risico vanzelfsprekend liever niet. Bij Insane Mode en Unleash! van XXL staat dat er mooi bij, bij andere PWO's dan weer niet waardoor ik niet zeker ben dat ik daarmee niet tegen de lamp kan lopen. Geen idee hoe ik hier mee verder moet, maar wil PWO's wel eens een kans geven.
 
ik ben ook lang op zoek geweest naar samples van verschillende pre workouts, ben toen via marktplaats bij musclefood gekomen die allerlei samples beloofde bij het bestellen van bijv pot pre workout, net toen ik wou bestellen vloog de site eruit dus kreeg als geodmaker allerlei samples, had yeah buddy besteld daar die erg goed was en kreeg daarnaast rond de 15 samples waarvan 8 a 9 pre workouts waren.
 
Ik heb onlangs uit nieuwsgierigheid Blast van XXL geprobeerd en dat viel me tegen, had er eigenlijk gewoonweg geen effect van. Ik zou andere PWO's wel eens een kans willen geven maar ik heb eerlijk gezegd geen zin om een pot te kopen die het voor mij niet doet aangezien PWO's inderdaad persoonsgebonden zijn. Is er enige manier om samples te verkrijgen? Want van de XXL huismerken kan dit enkel van Blast als ik het zo goed zie.
En daarbij ben ik ook op zoek naar een PWO die me geen problemen met een eventuele dopingcontrole kan opleveren. Aangezien ik buiten mijn gymtime ook nog aan ploegsport doe en de kans op dopingcontrole reëel is, neem ik het risico vanzelfsprekend liever niet. Bij Insane Mode en Unleash! van XXL staat dat er mooi bij, bij andere PWO's dan weer niet waardoor ik niet zeker ben dat ik daarmee niet tegen de lamp kan lopen. Geen idee hoe ik hier mee verder moet, maar wil PWO's wel eens een kans geven.
Wanneer je zeker wilt zijn dat een supplement doping vrij is dan moet deze NZVT getest zijn.
 
Monster jacked 3d en psycho zijn goed. Monster is wel extreem dus kijk er mee uit.
 
C4 vind ik een fijne..snel je kracht terug naar een zware set. Ook vind ik de smaak goed te doen.

Unleash van xxl is echt super vies. Merk dat deze vrij hoog in de cafeïne zit.(tril handjes enz) had het idee dat je kracht minder snel terug komt dan bij c4. Maar dat je wel langer kunt trainen.

En heb nu de n.o. explode staan. Deze zit er voor mijn gevoel tussen in.

Denk dat het geen kwaad kan om af te wisselen om zo gewenning te voorkomen.
Mijn voorkeur is duidelijk de c4 gevolgd door de n.o. explode. De unleashed koop ik nooit weer.
 
PWO's zijn echt persoonsgebonden en wat een ander goed vindt, werkt voor jou misschien totaal niet.

Wanneer je geen geschikte PWO kan vinden is het misschien een optie om er zelf een samen te stellen. Dit doe ik zelf ook al jaren en wil nooit meer wat anders. Verander elke keer je formule een beetje zodat je weinig last krijgt van gewenning.

Als je op zoek bent naar die energie en focus boost, kan je ook gewoon een normale goedkope pre workout kopen en hier zelf wat stims bij gooien als je niet de hele PWO samen wilt stellen.

Dit zijn in mijn ogen de sterkste stims die legaal verkrijgbaar zijn:

- DMHA ( niet onder deze naam te vinden )
- Hordenine
- Eria Jarensis extract
- Synephrine
- Phenylethylamine ( vooral voor focus en euforie )
 
Wat zoek je in een pre-workout?

Wil je een goede pomp? L-Citrulline + Arginine + Agmatine geeft een zeer goed resultaat. 100-200 mg caffeïne erbij voor extra drive.
Natuurlijk zijn er ook altijd samengestelde pre-workouts zoals Hot Blood 3.0 waar ook creatine in zit.:D
 
Devils shot vind ik een goede.
Zijn er mensen die naast Devils shot ook Monster preworkout geprobeert hebben?
Ik ben wel benieuwd welke beter is want ik hoor dat die Monster preworkout ook heftig is.
 
Probeer deze:
Cannibal Ferox Apocalypse

Werkt als een malle !
 
Psycho van muscle junkie
 
PWO's zijn echt persoonsgebonden en wat een ander goed vindt, werkt voor jou misschien totaal niet.

Wanneer je geen geschikte PWO kan vinden is het misschien een optie om er zelf een samen te stellen. Dit doe ik zelf ook al jaren en wil nooit meer wat anders. Verander elke keer je formule een beetje zodat je weinig last krijgt van gewenning.

Als je op zoek bent naar die energie en focus boost, kan je ook gewoon een normale goedkope pre workout kopen en hier zelf wat stims bij gooien als je niet de hele PWO samen wilt stellen.

Dit zijn in mijn ogen de sterkste stims die legaal verkrijgbaar zijn:

- DMHA ( niet onder deze naam te vinden )
- Hordenine
- Eria Jarensis extract
- Synephrine
- Phenylethylamine ( vooral voor focus en euforie )

DMHA is wel te vinden alleen niet in Nederland zo ver ik weet
 
zoek even naar kigelia africana extract :eyes:

Interessant. Ik had hier eigenlijk ooit wel eens iets over gelezen maar totaal niet opgeslagen. Ik heb overigens zelfs gewoon DMHA hier liggen, maar dan vanuit de UK
 
Back
Naar boven