MuscleMeat

Een Natural Mr. Olympia

Bezoekers in dit topic

dit kan niet!

Dan kan je eerst 5 jaar aan de roids!
en dan blijf je een jaartje clean. en dan aan wedstrijden meedoen?
 
IQ? Als ze elke maand op een willekeurige/onverwachte dag van de maand een test doen is dat meer dan genoeg, denk er maar is over na.

/manletism

Je bent ook gauw op je teentjes getrapt, is het het niet? Ga lekker terug naar de misc als je alleen zo kinderachtig kan doen.
En zelfs met controles op willekeurige dagen, wie gaat die controles controleren? Daarbij vinden mensen het gewoon niet boeiend. Ze willen freaks zien. Valt ook het meeste geld uit te halen.
 
Als de atleten 24/7 year round overal gevolgd worden zodat ze niet stiekem toch doping kunnen gebruiken dan ja

anders nee

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

en als die mensen die die atleten volgen dan ook gevolgd worden om te kijken of ze niet omgekocht worden

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

fuck it we stoppen ze gewoon in een soort gevangenis dan weten we het zeker

---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

IQ? Als ze elke maand op een willekeurige/onverwachte dag van de maand een test doen is dat meer dan genoeg, denk er maar is over na.

/manletism

ja dit doen ze bij de olympische spelen ook en daar wordt geen doping gebruikt!

/sarcasm
 
Wie wil er nou natural bb wedstrijden zien ???
 
Beetje lullig wanneer dan de Mr. Olympia kleiner is dan Stallone in zijn 50's.
 
Inderdaad zo dacht ik er ook over hoor, ik vind het dus ook achterlijk dat ze er nog steeds over moeten zwijgen van hun sponsoren en shit.





Dit zou juist helemaal veranderen met mijn idee. Als eindresultaat zou de sport van buiten af veel meer respect beginnen krijgen. Ik vind het interessanter om te weten hoe breed iemand zonder PED's kan worden dan met PED's, en dat vinden veel mensen zo, maar voorlopig is er geen 1 'natural' competitie waar we zeker van kunnen zijn dat de atleten PED's nemen of niet.

Er zijn altijd manieren om er onderuit te komen al koop je de arts om. Als kijker zul je het daarom NOOIT weten. De bond kan van alles roepen en controles uitvoeren. Achteraf kunnen ze zelf corrupt zijn.

Bedoel Killy van dbb zat ook aan de AAS en dat was niet eens te merken :roflol:
 
IQ? Als ze elke maand op een willekeurige/onverwachte dag van de maand een test doen is dat meer dan genoeg, denk er maar is over na.

/manletism
Je doet echt hard je best om steeds als een mongool uit de hoek te komen.
 
Niemand die zn geld met sport of zn lichaam verdient is natty.
Punt.
 
Natuurlijk wordt in iedere sport gebruikt, en kan de keuze wel of niet gebruiken je podiumplaats bepalen. Het is natuurlijk eigenlijk wel een beetje vreemd dat bij onze sport gebruiken een absolute vereiste is om überhaupt aan de wedstrijd deel te kunnen nemen.
 
Laatst bewerkt:
kijkt geen hond naar dan.
 
Mensen willen de waarheid niet, Ze willen met hun volledige hart en ziel geloven dat meer mogelijk is. Als je ziet hoeveel mensen Kali Muscle verdedigen dat hij natuurlijk is op youtube.. Snap je ook wel dat het een verloren strijd is.

De perceptie van wat je natuurlijk kan behalen is compleet verkloot bij sporters. Het ironische is dat normale mensen vaker een beter beeld hebben van wat natuurlijk mogelijk is aangezien ze al heel snel "anaboluh!" roepen.


Verder vind ik natural bodybuilding ook gewoon onzin. Iedereen ziet er slechter uit op de wedstrijd dan voor de cut.. Ik bedoel.. wat is het nut dan? Zou waarschijnlijk beter voor de sport zijn als naturals niet met hetzelfde BF % als AAS gebruikers op het podium staan.
 
Back
Naar boven