MuscleMeat

Eet jij graag groenten?

Eet jij graag groenten? (0=nee totaal niet, 10=heel graag)


  • Totaal stemmers
    188
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

10 Met wat creativiteit kom je al een heel eind. Denk meestal eerst aan welke groentenik die dag eet en dan wat erbij gaat qua eiwit- of khd bron :)
 
Ik eet het wel graag, alleen te weinig omdat ik ben te lui ben om het te wassen en te snijden. Het koken lukt nog wel :) En voorverpakte groenten smaken niet goed, en zijn vies (vol chemische middelen).
 
Ik eet graag groenten. Vooral omdat ik weet dat het goed is voor mijn lichaam. Geeft een extra motivatie.
 
Als ik iemand zou hebben die het kookt voor me zou ik het wel eten .. :roflol:
 
Sinds laatste cut haal ik broccoli en spinazie uit de vriezer (gewoon even ontdooien en is snel klaar). Spinazie eet ik graag, broccoli wat minder. Maar dat is op te lossen door er wat kruiden op te doen voor je het opwarmt in de microgolf!
 
Sinds laatste cut haal ik broccoli en spinazie uit de vriezer (gewoon even ontdooien en is snel klaar). Spinazie eet ik graag, broccoli wat minder. Maar dat is op te lossen door er wat kruiden op te doen voor je het opwarmt in de microgolf!

spinazi a la creme uit de diepvries is mn lievelings groente :o echt lekker dat srs
 
Ligt er een beetje aan wat.
Snacktomaatjes, worteltjes en paprika's zijn best lekker!
Broccoli vind ik een beetje 'muf', net als witlof en bloemkool, maar dat vreet ik ook gewoon.:)
 
Voor mij een 3, de lijst van groenten die ik eet is gewoon echt kort, geef mij maar een lekker stuk vlees.
 
Big-T maak t volgende topic eens hou jij van noten

haha
 
in de cut ben ik er dol op. In de bulk geen ruimte ervoor haha.

Sowieso wel kilo per dag of meer (wel diepe cut dan)
 
in de cut ben ik er dol op. In de bulk geen ruimte ervoor haha.

Sowieso wel kilo per dag of meer (wel diepe cut dan)

kilo per dag uwotm8

ben je een konijn
 
wow racistisch!
 
10 gegeven. Groenten staan dagelijks op het menu! En vers dan nog wel :-) Zou niet direct kunnen opsommen welke groente ik echt niet naar binnen krijg. Maar bij een groente hoort ook een goed stuk vlees!
 
Back
Naar boven