Fitness Seller

Efedrine bestellen uit de UK

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
t5

ik ben op zoek naar een potje T5, met ephedrine.
Iemand die mij aan een legit potje kan helpen? PB me!
 
Je kunt ephedrine zo te zien weer bestellen via Century Supplements :)
 
Ik heb vorige week een potje besteld bij Century Supplements omdat ik dacht dat ik op mijn gewicht bleef, maar heb er nu spijt van.
Met sporten en calorieën tellen val ik nog aardig af.
Ik vrees als dat potje ECA toekomt, ik niet meer zal diëten, maar aan spieropbouw zal beginnen of al bezig zijn.
Kun je die ECA ook gebruiken op beter te presteren bij spieropbouw ?

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

Ik heb vorige week een potje besteld bij Century Supplements omdat ik dacht dat ik op mijn gewicht bleef, maar heb er nu spijt van.
Met sporten en calorieën tellen val ik nog aardig af.
Ik vrees als dat potje ECA toekomt, ik niet meer zal diëten, maar aan spieropbouw zal beginnen of al bezig zijn.
Kun je die ECA ook gebruiken op beter te presteren bij spieropbouw ?

Ach...net gevonden, eerst hier de vraag stellen en dan pas googelen.
Een Belg hé :D
Ik zal het zelf maar zeggen :p

http://link.springer.com/article/10.1007/BF03075338
 
Nog mensen die een goede UK site kennen? Ga binnenkort op bezoek bij iemand in de UK en overweeg om het bij hem af te laten leveren..
 
Ik heb nog een paar potjes monster burn met efedrine erin, mocht iemand interesse hebben pb
 
Ik heb nog een paar potjes monster burn met efedrine erin, mocht iemand interesse hebben pb
Kun jij toevallig ook aan ECY komen?

Die monster caps zijn ook nice trouwens!:thumb:
 
Hij vraagt om ECY, geen T5....T5 is ECA.
 

Ik heb hier een potje T5 besteld om het eens uit te proberen, en met de gedachten dat er minder douane risico's aan verbonden zijn dan bestellen uit de UK.
Gisten besteld en vandaag binnen is positief, echter het potje is niet gesield, en in plaats van watten zaten er de zelfde piepschuim blokjes in gepropt zoals in de verpakking.
Ik ga er van uit dat ze fake zijn. Ik zal er later nog over informeren. De foto's zijn zoals ik ze ontvangen heb.
DSCN1145.JPG
DSCN1146.JPG
 
hoe ruiken ze, als je in het potje ruikt
 
hoe ruiken ze, als je in het potje ruikt

Het heeft wel een apart geurtje, maar ik heb één genomen en merk er niets van.
Hartslag blijft op het zelfde ritme, heb gewoon honger, ik ben zelf moe in plaats van meer energie, er zaten ook 61 capsules in in plaats van 60. (idee om ze te tellen komt van een andere topic)
Nu moet ik erbij vertellen dat ik van de mogend al wat aardig koffie gedronken had. En ook al gegeten. ('k ben al van rond de tweeën 's morgens wakker)
Ik zal morgen één proberen op nuchtere maag.
 
tellen heeft geen nut.. heb ze geseald gehad met 68 er in en ook met maar 56
 
En daarom ben ik tijdje geleden overgegaan naar T6 :p
 
Het heeft wel een apart geurtje, maar ik heb één genomen en merk er niets van.
Hartslag blijft op het zelfde ritme, heb gewoon honger, ik ben zelf moe in plaats van meer energie, er zaten ook 61 capsules in in plaats van 60. (idee om ze te tellen komt van een andere topic)
Nu moet ik erbij vertellen dat ik van de mogend al wat aardig koffie gedronken had. En ook al gegeten. ('k ben al van rond de tweeën 's morgens wakker)
Ik zal morgen één proberen op nuchtere maag.
Paar dagen verder, al meer zekerheid dat ze fake zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven