AndroidHealthClinic

Efedrine bestellen uit de UK

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Paar dagen verder, al meer zekerheid dat ze fake zijn?

Ik merk er niets van, op mijn schrijven naar Elephantos waarom het doosje niet verzegeld was en met de vraag wat de juiste inhoud van de capsules zijn omdat ik vermoed dat het geen ECA is.
Kreeg ik als antwoord.

[QUOTE/]
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
Beste
Wij verkopen geen nep producten.
Elephantos.com is een serieuze en al meer dan 10 jaar online.
Wij hebben zo goed als geen klachten over de T5.
Wanneer u niet tevreden bent over een product horen wij dat graag van u.
Mvg,
Michel
[/QUOTE]

Geen antwoord over de ontzegeling.
 
Zo goed als geen klachten...er zijn er dus wel :p

En zeggen dat je niet tevreden bent en nieuwe wilt omdat dit niet het juiste product is?
 
Denpatje jammer dat je ver weg ziet anders had ik wel een echt t5 cap die je mocht testen.
 
Zo goed als geen klachten...er zijn er dus wel :p

En zeggen dat je niet tevreden bent en nieuwe wilt omdat dit niet het juiste product is?

Ga ik mij niet mee bezig houden, zij gaan beweren dat het wel ECA is, en omdat we praten over een verboden product kan ik verder niets doen.
Zij zijn het diegene die verliezen, daar ik nog producten op hun site gezien heb waar ik interesse in had ;)
 
Denpatje jammer dat je ver weg ziet anders had ik wel een echt t5 cap die je mocht testen.

Heel vriendelijk bricone, ik heb in het verleden wel al eca stackers genomen, dus ik weet wel wat het zou moeten doen.
 
Ik heb ook nog een paar potjes, gewoon de originele en gesealed. PM bij interesse.
 
Ik merk er niets van, op mijn schrijven naar Elephantos waarom het doosje niet verzegeld was en met de vraag wat de juiste inhoud van de capsules zijn omdat ik vermoed dat het geen ECA is.
Kreeg ik als antwoord.

Geen antwoord over de ontzegeling.

Sowieso fake dan. Ik heb zelf ook T5 van Zion Labs en dat is veruit de beste eca/pre workout dat ik ooit genomen heb. Je krijgt er inmens energie, je voelt duidelijk dat het niet legaal is. Het geeft echt een raar, hyperactief gevoel.
 
heb nog een paar van deze (t6) staan. ga je nog harder op als t5

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dit is verreweg de sterkste burner combinatie.

351bfdd.jpg
 
Ook interesse in t6, cut begint weer bijna:)
 
Heb ook nog wat als iemand toevallig interesse heeft, kan het zelf niet opmaken.

2nqwaaq.jpg
 
Elephantos afrader dus?
 
haalde dees altijd uit de uk [Link niet meer beschikbaar] was er binnen 5 dagen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven