MuscleMeat

Sticky Eiwit repen met rijst (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maar kan je deze dan perfect zonder rijst doen?
 
Kijk ook eens op www.visopzijnbest.nl voor lekkere recepten met tonijn!
Goede website met gevarieerde en gezonde recepten...

Die blikken droge tonijn gaan er ook niet altijd even makkelijk in...
 
toch maar eens proberen man:D
 
die eiwit van de whey verdwijnt toch als je het verhit?
of heb je de whey niet bij de voedingswaarde vermeldt ?
 
hoe heb jij die dingen ooit zo mooi gekregen, bij mij zie de buitenkant eruit als een pannkoek.. verder is ie wel lkkr hoor!!:D
 
looks goood :D
 
Ik heb er ook een taart van gemaakt. Ik heb me ook gewoon gehouden aan het recept echter wat meer bloem toegevoegd, ongeveer 130gr ofzo. Gewoon in de oven doen op 200graden en na 15 minuten even prikken met een prikker om te kijken of die niet meer blijft kleven. Als die wel blijft kleven even wat langer erin laten zitten en dan weer controleren. Als er geen spul meer aan je prikker kleeft is die klaar.

Dit is het resultaat:
13112009220.jpg

Heb ook zilvervlies rijst gebruikt en aarbei whey.
 
Waarom staat er bij die recepten overal whey protein?

Is dat andere dan bijv whey delicious? En die kan ik er dus niet voor gebruiken??

Verder ziet het er goed uit!!!
 
Waarom staat er bij die recepten overal whey protein?

Is dat andere dan bijv whey delicious? En die kan ik er dus niet voor gebruiken??

Verder ziet het er goed uit!!!

Whey delicious is whey protein ;)
 
Whey delicious is whey protein ;)

Ohhh... chilll!! :D Dan ook maar eens aan de kokkerellen 1 dezer dagen!! :)

Die dingen zijn echt chill als je moet werken en niet zoveel eten mee kan nemen.. (Heb druk werk dus kan geen hele maaltijden eten, wel snel tussendoortjes) Dit zijn tussendoortjes EN goed voedzaam :D
 
Vandaag ook deze eiwitrepen gemaakt, heb er echter maar 100 gram rijst in gedaan, verder het recept aangehouden. Vond het wel 'n beetje droog. Hebben mensen tips hiervoor om dit te verhelpen de volgende keer?
 
Damn, deze zijn echt lekker
Ik vraag me gewoon af ofdat de whey bij het bakken in de oven nu echt zoveel van z'n voedingswaarde verliest.
Anders volgende keer maar gewoon wat meer ei-eiwitten of een bakje kwark toevoegen
 
ziet er lekker uit
 
Oeeh... Nice! Straks maar even proberen te maken! Ik ga ze in de oven maken, in een cakevorm. De foto's zullen volgen.

Doel? Gebruiken als post-workout 'snack'.

----------------------------------------

200 graden 15 minuten was niet genoeg... daarna nog even in de oven gehad. Smaak is goed, beetje droog.

DSC04444-resize.JPG


DSC04459-resize.JPG
 
Laatst bewerkt:
Net gemaakt, is echt SUPERgoed gelukt.

Voedingswaarde in grammen, hele cake:
Kcalorie = 1600
Eiwit = 127
Koolhydraten = 186
Vet = 34
 
IK zoek wat anders tijdens de cut. Is zo iets nou bijvoorbeeld handig als Post-snack tijdens de cut of eventueel gewoon als tussendoortje?

Neem aan als het gewoon past in je schema dat het gewoon kan. Ik doe aan carb-cycling dus op een hoge dag kan het van pas komen;)
 
Ik heb vandaag geprobeerd om wat repen te maken.
Maar zelfs na het in de vriezer leggen blijven die van mij vloeibaar, kan ze nog geen eens normaal in stukken snijden...
 
Ik heb vandaag geprobeerd om wat repen te maken.
Maar zelfs na het in de vriezer leggen blijven die van mij vloeibaar, kan ze nog geen eens normaal in stukken snijden...

Dan zou ik de temperatuur van je vriezer maar even controleren, zolang er geen alcohol in zit hoort het gwn flink te bevriezen.

Thx voor de bump trouwens, ik ga deze binnenkort ook maar eens maken. Heb ik wat afwisseling met de repen :).

Zou iemand nog de houdbaarheid kunnen vertellen? Koelkast/buiten koelkast.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven