MuscleMeat

Sticky ~~ Eiwitreep Recepten ~~

Bezoekers in dit topic

Heeft iemand een recept in de aard van zo'n banaan eiwitreep ? of moet ik gewoon iets toevoegen aan het recept
 
eiwit repen gewoon bestellen op ebay uit amerika
kost je 20cent per reep ;)
 
20 cent per reep, haha. Heb je dat wel goed? Zijn deze dan wel kwalitatief vergelijkbaar?

Zoja, dan heb ik uiteraard interesse:D
 
nee ik lieg niet,heb het al zeker 4keer gedaan en heb wel 25soorten en kwalitatief zelfs beter dan die van hier want daar staat echt alles op wat er in zit.
vitaminen,mineralen,transvet,fatcal enz.
meestal is het wel dat ze bijna vervallen ofwel juist vervallen zijn maar dat maakt niet uit die zijn toch snel op :)
 
nee ik lieg niet,heb het al zeker 4keer gedaan en heb wel 25soorten en kwalitatief zelfs beter dan die van hier want daar staat echt alles op wat er in zit.
vitaminen,mineralen,transvet,fatcal enz.
meestal is het wel dat ze bijna vervallen ofwel juist vervallen zijn maar dat maakt niet uit die zijn toch snel op :)

mmm lekker transvet!
 
ja er staat dat er geen inzitten,nogal logsich ;)
 
ja er staat dat er geen inzitten,nogal logsich ;)

Ja ik dacht wel zoiets ;)

Ik heb ongeveer dit gedaan:

- 8 maatscheppen whey iwit (28 gram per schep, 22 gram eiwit, +/- 900 kcal)
- pindakaas ongeveer half potje van een 400 gram pot -> =/- 200 gram pindakaas (40 g eiwit, 60 g carbs, 80 g vet, 1100 kcal). Ik heb pindakaas light gebruikt.
- 4 eetlepels honing. Hier zit met name koolhydraat in. Ik schat dat die 4 lepels zo'n 50 gram zijn, dus 35 gram carbs en 150 kcal.
- 100 gram havermout een een paar rozijnen, +/- 15 gram eiwit, 70 gram carbs, 400 kcals
Heb deze reep gemaakt.
Kmoet zeggen dat het meer op een gebak lijkt dan op een eiwitreep zoals je ze koopt.
Ik hou wel veel van de pindakaas smaak :)
Had de rozijnen vervangen door amandelschilfers, smaakt wel goed maar is veel te zwaar er had echt wel iets zoals rozijnen of appel moeten inzitten.
 
Ja ik dacht wel zoiets ;)


Heb deze reep gemaakt.
Kmoet zeggen dat het meer op een gebak lijkt dan op een eiwitreep zoals je ze koopt.
Ik hou wel veel van de pindakaas smaak :)
Had de rozijnen vervangen door amandelschilfers, smaakt wel goed maar is veel te zwaar er had echt wel iets zoals rozijnen of appel moeten inzitten.

ziet er lekker uit
weet je ongeveer de voedingswaarde als hij klaar is?
 
Ik denk door de amandel schilfers erbij te doen dat het 35-25-40 is geworden. Vrij veel vetten dus.
 
In honing zit 80 gram koolhydraat per 100 gram, alle 80 zijn het suikers, dit is toch niet echt goed neem ik aan?
 
Naisss!! Ga van het weekend wat van die recepten proberen :D
 
Gewoon in de vrieser? Niet in de oven ofzo?
Ik ga het spoedig eens proberen, maar wil liefste niet veel carbs erin.
 
Heb al een paar recepten geprobeerd, maar deze zijn echt lekker. Voelt ook fijner dat ze niet verhit zijn :D dus geen verlies aan de opname van de eiwitten. Thanks!
 
Naisss!! Ga van het weekend wat van die recepten proberen :D

Je kunt ze even 10 minuten afbakken, dan zijn ze iets steviger en misschien wel wat lekkerder.. maar zelf doe ik dat niet meer. Stop ze gewoon gelijk in de vriezer, zodat de structuur van de eiwitten niet verpest wordt;)
 
zijn er ook proteinbars zonder whey?
 
zijn er ook proteinbars zonder whey?
Naar mijn weten niet bepaald. Dan kom je uit op of iets omelet-achtigs met eiwitten, of iets met cottage cheese of energierepen met pindakaas.
 
Back
Naar boven