MuscleMeat

Ervaring met Trenbolone acetaat?

Bezoekers in dit topic

alexvdw

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2005
Berichten
10
Waardering
0
Hallo allemaal kan iemand mij deze vragen beantwoorden ivbm trenbolone acetaat:

- de meest genomen dosering in combinatie met testosteron enanthate (750 mg per week)
- hoeveel keer per week het moet worden geïnjecteerd (de trenbolone)
- de meest genomen stack met Trenbolone acetaat
- eventueel nog interessante weetjes ivbm met Trenbolone acetaat

Groeten
 
200-600mg tren enanthate met 750 test..
acetate ed of eod...enanthate 1x of 2x
meest genomen met testp
tren hoest, iedergeval dat je weet dat dit kan gebeuren want op dat moment wilt het er wel eens op lijken dat je half dood gaat...
 
Best tren enanthaat nemen dan als je dan toch gaat voor test enanthaat. Ik ben zelf bezig met test e en tre e kuur ( 750 mg en 400 mg). Het is een super kuur ben in week 6 nu al 9 kilo gepakt 4% vet bij... De kracht is indrukwekkend heb me nog nooit zo sterk gevoeld!

groeten
Br0
 
Ben nu met de enanthate versie bezig en vind het persoonlijk aangenamer dan de acetate versie

Waarom?
* Met de acetate was de agressie velen malen hoger..wat niet altijd goed uitpakte
* minder last van hoesten
* minder zweten
* minder hoofdpijn
* door het minder frequent injecteren van enanthate ook geen zeer pijnlijke injectieplekken die het trainen kunnen belemmeren

Kortom..geef mij de enanthate versie maar!
 
Hehehe ik zou ook voor de enanthate gaan maar dat je niet of minder zweet met wat je nu doet is omdat het nu winter is. Ik en velen met mij zullen beamen dat je ook met tren enanthate niet het meest "droge" gezelschap bent in bed.


@ Alex: Ik ken je stats niet maar 750 mg Test met 400mg is een mooie combi. Al vind ik het wel verontrustend dat het nu al heel normaal schijnt te zijn dat je op 21ste 22ste al aan zulke dosering EN aan de Tren gaat. Die tren lijkt me helemaal niet nodig en zie ik veel meer voor gelouterde bodybuilders die aan een plafond zitten.
Ik lijk me moeder wel als ik zo praat maar het is niet anders.


JuggerNaut zei:
Ben nu met de enanthate versie bezig en vind het persoonlijk aangenamer dan de acetate versie

Waarom?
* Met de acetate was de agressie velen malen hoger..wat niet altijd goed uitpakte
* minder last van hoesten
* minder zweten
* minder hoofdpijn
* door het minder frequent injecteren van enanthate ook geen zeer pijnlijke injectieplekken die het trainen kunnen belemmeren

Kortom..geef mij de enanthate versie maar!
 
wilt minder negatieve bijwerkingen eigenlijk niet zeggen dat de positieve 'bijwerkingen' ook minder zijn.../?
 
ik heb inmiddels ervaring met zowel tren acetate en enanthate en denk dat de acetate me beter beviel :D van zweten had ik overdag niet vervelend veel last maar 's morgens moest ik toch echt een doorweekt shirt in de was gooien.. als het niet al ergens midden in de nacht was.. verder ben ik wat geirriteerder en aggressiever.. gepaard met een flinke krachttoename, een combinatie die niet altijd even vriendelijk is :D enkele malen tren hoest gehad maar ach.. dat is best lekker :D word je goed wakker van hehe geen last van hoofdpijn en pijnlijke plekken bij zowel de acetate en enanthate
 
Ik heb acetate zelf gemaakt, en ook van een UG lab gebruikt, enanthate ook gebruikt van een UG lab.

Meest gangbare dosering is 75mg om de dag voor de acetate en 2 keer in de week 250-300mg van de enanthate versie.

Ik heb beide soorten in de zomer gebruikt maar heb het idee dat de enanthate toch wat 'smoother' is. De acetate hakt er qua bijwerkingen harder in.
IK vraag me ook af of het wel goed voor het spulletje is om het origineel te verbouwen en er een enanthate ester aan te hangen maar goed, ben geen chemicus.
 
DBC01 zei:
IK vraag me ook af of het wel goed voor het spulletje is om het origineel te verbouwen en er een enanthate ester aan te hangen maar goed, ben geen chemicus.
geldt ook voor acetate...
 
ik gebruik ook trenbolone , samen met deca, ik gebruik 1ml om de 2 dagen, maar ben nu overgegaan 1ml/dag. je word er goed sterk van
 
tommy22 zei:
ik gebruik ook trenbolone , samen met deca, ik gebruik 1ml om de 2 dagen, maar ben nu overgegaan 1ml/dag. je word er goed sterk van

Welkom touwens! Tren en deca zonder test? zal je wel bloed geil zijn zeker met die combi ;)
 
Elmo zei:
Hehehe ik zou ook voor de enanthate gaan maar dat je niet of minder zweet met wat je nu doet is omdat het nu winter is. Ik en velen met mij zullen beamen dat je ook met tren enanthate niet het meest "droge" gezelschap bent in bed.


@ Alex: Ik ken je stats niet maar 750 mg Test met 400mg is een mooie combi. Al vind ik het wel verontrustend dat het nu al heel normaal schijnt te zijn dat je op 21ste 22ste al aan zulke dosering EN aan de Tren gaat. Die tren lijkt me helemaal niet nodig en zie ik veel meer voor gelouterde bodybuilders die aan een plafond zitten.
Ik lijk me moeder wel als ik zo praat maar het is niet anders.
sorry maar zulke uitspraken vind ik wel grappig :p ga eens praten met juniors op een wedstrijd, de grote hoop heeft ook al van dat spul gesnoept :p en nog veel meer en zwaardere spullen zelfs:D
die gasten zijn ook maar 20-21 hoor :p
 
Back
Naar boven