AndroidHealthClinic

ervaringen met fatburners..t3/t4/clenbuterol of anders!? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

jorr

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 apr 2008
Berichten
3
Waardering
0
ben benieuwd naar ervaringen van mensen met dit soort spul of anders..
 
op dit moment op T3 37,5mcgr erug lekker.Veel cardio en low carb.ben nu bezig met HGH,zal omswitchen naar T4.
 
Ephedrine is je vriend!!
 
Nee,

Wel met de combi Cafeïne - Efedrine - Aspirine
 
vetpercentage veel gedaald!? ik wil zelf clen proberen maar denk niet dat dat me het gewenste resultaat geeft wat ik wil voor de zomer:)
 
Ephedrine is je vriend!!

vetpercentage veel gedaald!? raak je nou ook veel massa kwijt?ik wil zelf clenbuterol proberen maar denk niet dat dat me het gewenste resultaat geeft wat ik wil voor de zomer:)
 
Ik zit te twijfelen tussen T3 of ephedrine/caffeine/aspirine wat is beter denken jullie voor de laatste kilotjes?
 
t3 samen met Trenbolone was jammie
t4 samen met hgh ook lekker

clenbuterol afwisselen met efedrine ook goed

en dadelijk t4 efedrine en hgh proberen samen met trenA
 
Geen massa kwijt, wel veel vet.

Zit nu op 9%, en moet nog zeker 4% dalen om er ''goed bij te staan''.

Wat ik de laatste 3 dagen ervaar is een enorme moeheid.
Waarschijnlijk omdat ik met de t4 ben gestopt terwijl ik aan de Jin zit.
Dus ik ga weer aan de t4:cool:
 
t3 samen met Trenbolone was jammie
t4 samen met hgh ook lekker

clenbuterol afwisselen met efedrine ook goed

en dadelijk t4 efedrine en hgh proberen samen met trenA

junk:p
 
t3 in combi met clen gehad

clen op 12/15 licht eraan had 2 varianten
t3 op 100

ging super van 18 % na 11%
 
combineer t3 met glen
alleen deze suppies doen niet veel voor je groei,het snoept je massa weg de meeste atleten denken dat er wonderen worden verricht omdat het vetburners zouden zijn
weet uit ervaring dat je er wel een en ander bij moet gebruiken
blijf wel steroiden erbij nemen
bouw het gebruik van t3 op de 1ste 4.dgn 25mg na de 4e dag doortrekken naar 50 2 a 3 wkn verhoog dan voor het laatst naar 75mg tot max de 6e wk daarna weer afbouwen en dat is wel net zo belangrijk als het opbouwen zeker 8.wkn rust!!!!
wil je er glen bij doen pas dan zeker op met je voeding je zal meer moeten eten want anders komen je spieren veel te kort is je vet weg pakt het je spiermassa weg hoog in de eiwitten koolhydraten geleveld veel vis en rijst en niet teveel variatie in je dieet zodat je lichaam went aan wat hij binnen krijgt
let dus niet op de aantal calorieen maar waar je je calorieen weg haalt uit welke voedselbron brood is geen koolhydraat zoals rijst en dat soort dingen
variatie is voor Sonja Bakker
verantwoorde tussendoortjes bestaan niet in BB!!!!
 
Geen massa kwijt, wel veel vet.

Zit nu op 9%, en moet nog zeker 4% dalen om er ''goed bij te staan''.

Wat ik de laatste 3 dagen ervaar is een enorme moeheid.
Waarschijnlijk omdat ik met de t4 ben gestopt terwijl ik aan de Jin zit.
Dus ik ga weer aan de t4:cool:

pak je wel je bcaa en glutamine?
je vreet je reserve op daardoor onstaat je vermoeidheid
voor en na je training deze in combi met whey pas een uur na je training je koolhydraten
vergeet je multi-vitamine niet voor je weerstand want die zakt nu heel snel de accu is nu een x zo snel leeg
 
wat zijn nou de verschillen tussen t3 en t4 heb dit nog niet echt kunnen vinden op internet.
 
combineer t3 met glen
alleen deze suppies doen niet veel voor je groei,het snoept je massa weg de meeste atleten denken dat er wonderen worden verricht omdat het vetburners zouden zijn
weet uit ervaring dat je er wel een en ander bij moet gebruiken
blijf wel steroiden erbij nemen
Waarom? als je voeding goed is dan hoeft dat echt niet
bouw het gebruik van t3 op de 1ste 4.dgn 25mg na de 4e dag doortrekken naar 50 2 a 3 wkn verhoog dan voor het laatst naar 75mg tot max de 6e wk daarna weer afbouwen en dat is wel net zo belangrijk als het opbouwen zeker 8.wkn rust!!!! Ik neem aan dat je mcg bedoelt
wil je er glen bij doen pas dan zeker op met je voeding je zal meer moeten eten want anders komen je spieren veel te kort is je vet weg pakt het je spiermassa weg Je bedoelt vast en zeker clen ipv glen en hoezo moet je met clenbuterol oppassen voor het wegvreten van spieren dit is met name het geval bij het gebruik van schildklierhormoon

hoog in de eiwitten koolhydraten geleveld veel vis en rijst en niet teveel variatie in je dieet zodat je lichaam went aan wat hij binnen krijgt
let dus niet op de aantal calorieen maar waar je je calorieen weg haalt uit welke voedselbron brood is geen koolhydraat zoals rijst en dat soort dingen
variatie is voor Sonja Bakker
Sorry hoor, maar dit is volslagen BS. Oke hoog in eiwit is prima, kh gelijk houden in het begin kan idd ook. Echter niet gevarieerd eten, wat is dat voor een knudde advies. Je sport voor je gezondheid en dan ga je adviseren monotoon te eten zodat je lichaam went??? Mag jij mij toch eens uitleggen wat daar het voordeel is, het nadeel is mij bekend: geen variatie= tekort essentiele voedingsstoffen!
verantwoorde tussendoortjes bestaan niet in BB!!!!
Je bent toch op dieet, dus het eten voor de gehele dag is al gepland. Waarom zou je dan een tussendoortje nemen?

pak je wel je bcaa en glutamine? Wat is hier de toegevoegde waarde van? Placeobo-effect?
je vreet je reserve op daardoor onstaat je vermoeidheid Goh echt, volgens mij is dat ook de bedoeling in de cut
voor en na je training deze in combi met whey pas een uur na je training je koolhydraten Wordt je hiervan minder vermoeid dan?
vergeet je multi-vitamine niet voor je weerstand want die zakt nu heel snel de accu is nu een x zo snel leeg Een multivitamine helpt echt niet met het verhogen van je weerstand, mooie marketingpraat die absoluut nergens op gestoeld is
 
pak je wel je bcaa en glutamine?
je vreet je reserve op daardoor onstaat je vermoeidheid
voor en na je training deze in combi met whey pas een uur na je training je koolhydraten
vergeet je multi-vitamine niet voor je weerstand want die zakt nu heel snel de accu is nu een x zo snel leeg

Nee beide pak ik niet.

En vulti neemt iedereen toch altijd trouw?
 
Ephedrine week je gebruik eerst 25 mg toen 50 mg en soms 100 mg als ik 'a vonds nog weg ging dan wat redbull er bij hahaha.

veel energie
 

goed!!!
weet dus heel zeker dat deze "atleet"een lopende luie vreetschuur is
waarom?
ten eerste krijg je van gewone voeding geen spiermassa,als je deze suppies al zou gaan gebruiken dan wil je er ten eerste atletisch uit zien
deze producten worden over het algemeen gebruik om je vetpercentage zo snel mogelijk te verlagen en toch een beetje "normaal"te kunnen eten
ja ook voor jou met je 13%!!!!
als je een beetje dieet ervaring zou hebben weet je heel goed dat het lichaam gaat wennen aan bepaalde voedings stoffen die je als serieus atleet nodig bent
zoals jij het gevarieerd eten normaal vind schets al een beeld van weinig kennis om met voeding en deze suppies om te gaan zoals jij zegt BS!! okay jij vind dus dat een eierkoek en ontbijtkoek een verantwoord tussendoortje??
jonge toch een kollhydraat is een suiker!! is een suikerstof verantwoord??voor jou blijkbaar wel(13%)
aangezien jij ook trots bent op je prestatie's weet ik zeker dat als je een beetje huiswerk zou gaan doen qua voeding en supllementen er een verassing op je staat te wachten op het gebied van betere prestatie's
lees goed wat degene wil met deze suppies en zoek op waar deze voor bedoeld zijn
daarom om er beter uit te zien zou je er beter aan doen om steroiden er bij te nemen voor progressie in je spiermassa en fysieke toestand
dus....geen 13% maar 6 a &% staat toch een stuk beter
wil hier eigenlijk niet teveel info aan verspillen aan jou aangezien jij jezelf al ziet als Ronny Coleman of dat caliber
je kan iedereen af gaan zeiken op jouw manier denk toch dat Mc.Donalds jou hoofdsponsor is wees op jou manier trots op je prestatie's en laat de serieuse atleet het op zijn manier doen
 
Nee beide pak ik niet.

En vulti neemt iedereen toch altijd trouw?

de meeste atleten nemen deze sowieso ja
bcaa en glutamine kunnen je trainings vermoeidheid tegen gaan en werken mee aan een sneller herstel
gezonde voeding is een basis maar dat zal je wel weten
zei in een ander stukje dat als je zo veel mogelijk de
zelfde voedings stoffen in neemt went je lichaam eraan en kan die het ook makkelijker verwerken om het zo maar even te zeggen
Bijvbeeld heb ik voor een wedsrijd 12.wkn op rijst en koolvis met een beetje rozijnen brinta/whey gezeten en heb er een titel aan overgehouden omdat ik T3 met combi steroiden (test,win) heb gebruikt en toen ik er een x van afwijken moest was mijn lichaam van streek ben terug naar dieet gegaan en deed het weer optimaal
pas wel op met t3 het is een goed product mits je er weetmee om te gaan zie het niet als wondermiddel lees,leer en ervaar dan pas
 
Back
Naar boven