1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

externe harde schijf leeg maken

Discussie in 'Film, Foto, Tv, PC en Literatuur' gestart door wwe, 4 dec 2010.

Er is momenteel 1 gebruiker aanwezig in dit topic (0 leden en 1 gast).
  1. wwe

wwe Colossal Veteran

Leuk Bevonden:
    961
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m71
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    13%
    Ik heb een andere pc als eerst. Ik heb de harde schijf uit mn vorige pc gehaald en ik heb zown hoesje gekocht waardoor de harde schijf een externe harde schijf is geworden voor mijn nieuwe pc. Ik wil die externe harde schijf nu eigenlijk leegmaken omdat die vol zit met rotzooi die ik weleens heb gedownload en ik wil hem gewoon leeg hebben. Het enige wat ik wil houden is mn muziek van mn oude harde schijf. Mijn muziek kan ik wel kopieeren naar mn nieuwe interne harde schijf maar wat is dan de beste manier om alles te verwijderen van mijn oude harde schijf?

bedankt!

2. Flash1982

Flash1982 Freaky Bodybuilder Elite Member

Leuk Bevonden:
    442
    Geslacht:
    Man
    partitie verwijderen en opnieuw aanmaken, snelste manier

3. porterhouse

porterhouse Massive Warrior

Leuk Bevonden:
    724
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m74
    Massa:
    101kg
    Vetpercentage:
    10%
  4. markhispania3

markhispania3 Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    592
    Geslacht:
    Man
    Rechtermuisknop, formatteren.

5. wwe

wwe Colossal Veteran

Leuk Bevonden:
    961
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m71
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    13%
    [/COLOR]Het gaat niet helemaal lukken. De pc waar ik nu op werk heeft maar een interne hardeschijf van 40gig lol. Die externe heeft 160gig. Maar van die 60 gig wil ik ongeveer 60gig houden en dat kan ik niet kopieeren naar die interne.

Kan ik handmatig ook gewoon van alles verwijderen van die externe hardeschijf, dus gewoon alle programmas. Want al die programmas moeten sowieos weg. Kan ik dan ook windows programmas weg halen?

Want windows staat op mn interne hardeschijf uiteraard.

6. maximdjong

maximdjong Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    78kg
    Vetpercentage:
    8%
    Formateren, kan je standaard doen of mbv een programma, moet je gwn ff googlen

7. Bosshogg

Bosshogg Huge Freak

Leuk Bevonden:
    1.181
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    100kg
    Vetpercentage:
    15%
    Ja, tenzij je wilt booten vanaf je externe schijf.

Dus dat wordt alles handmatig weghalen en dan kan je je interne schijf er ook op kopieeren.

8. Hardbass

Hardbass Cool Novice

Leuk Bevonden:
    3
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    75kg
    Vetpercentage:
    9%
    Alles handmatig verwijderen, succes dat duurt echt verdomd lang als het veel kleine bestanden zijn!

Deel Deze Pagina