Fitness Seller

Extreem opgepompte armen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koning Kwark

Cool Novice
Lid geworden
14 feb 2016
Berichten
40
Waardering
5
Lengte
1m76
Massa
83kg
Hallo forumleden,

Dit is waarschijnlijk de meest debiele vraag van de dag, maar heeft er iemand een verklaring waarom mijn armen zo groot en opgepompt zijn (lijkt wel of er enorm veel vocht in zit)? Mijn lichaam is hierdoor niet in balans. Mijn borst, rug en benen zijn ook goed ontwikkeld, maar stellen eigenlijk niks voor t.o.v. mijn armen. Ik vind dit ook absoluut niet mooi. Ik krijg op de sportschool elke week de vragen of ik anabolen gebruik, of ik creatine gebruik en hoe vaak per week ik wel niet mijn armen train. Is dit gewoon genetisch bepaald of kunnen er andere factoren een rol spelen? Hier wat informatie over wat ik precies doe:

- Ik train ppl 5-6 dagen pw. Ik doe 6 oefeningen per dag (21 sets) waarvan 1 tricep oefening op push dag en 1 bicep oefening op pull dag. Niet veel dus.
- De uitvoering van bijvoorbeeld de bench press en pull up zijn goed. Bij de bench press druk ik vanuit mijn borst met mijn ellebogen een klein beetje naar binnen toe en met de pull up kom ik met mijn borst naar de stang en trek ik mijn schouderbladen naar elkaar toe. Ik heb dus niet het gevoel dat ik veel mijn armen gebruik bij deze oefeningen.
- Wat betreft het gebruik supplementen pak ik alleen een multivit en shake. Geen creatine ofso dus.
- Qua kracht merk ik dat ik sterke triceps en hamstrings heb. Mijn biceps zijn juist weer het minst sterk vergeleken met de rest.
- Qua voeding pak ik niks geks. Gewoon veel havermout als koolhydraatbron en kwark/shake/tonijn als voornaamste eiwitbronnen. Met fruit en groente varieer ik veel. Ik drink minimaal 4 liter water per dag.

Dus iemand enig idee waarom mijn armen zo extreem groot zijn. De meeste zien dit misschien niet als iets slechts, maar ik vind het niet mooi meer. Ik ben 1,77m en zit voort in maat xl. Overhemden en blazers krijg ik niet eens aan :P

Alvast bedankt!
 
Omtrek en fotos doen wonderen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven