XXL Nutrition

Fajah Lourens

Bezoekers in dit topic

Xarrow

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
16 dec 2014
Berichten
407
Waardering
108
Lengte
1m83

Vanaf 47 min.

Ik ging huilen. Wat een debiel. Verse jus met cola vergelijken, mensen aanmoedigen om 1200kcal te eten, wat een mongool. Serieus.
 
Vind het eigenlijk niet eens zo slecht wat ze zegt. Los van het feit dat 1200kcal wel erxtreem weinig is...

In jus zit ook ongeveer net zo veel kcal als in cola en ik weet ook niet hoe ze daar aan 1200kcal komen.
 
Vind het eigenlijk niet eens zo slecht wat ze zegt. Los van het feit dat 1200kcal wel erxtreem weinig is...

In jus zit ook ongeveer net zo veel kcal als in cola en ik weet ook niet hoe ze daar aan 1200kcal komen.
Je kan jus toch niet met cola vergelijken? In cola zit geen vitamine C o.a. Geen vezels... ervan uitgaande dat je gewoon bij jus je vruchtvlees erin gooit :P

Ik vind het een kromme vergelijking. Plus, ze doet zich voor als "deskundige". En roept op nationale tv dat eigenlijk alle vrouwen 1200kcal moeten eten om af te vallen. Dus al die kipjes die een "summerbody" willen, gaan dit ook doen. En iedereen zich maar afvragen hoe iedereen aan een eetstoornis komt.
 
Werd in het wat heeft jouw dag verpest topic ook al gepost. Snap niet waar je je druk om maakt. Ze heeft over bepaalde dingen best gelijk.
 
Werd in het wat heeft jouw dag verpest topic ook al gepost. Snap niet waar je je druk om maakt. Ze heeft over bepaalde dingen best gelijk.
Druk maken is een groot woord. Ik zal er geen seconde minder van slapen... maar ik vind het gewoon een debiele arrogante uitspraak.
 
Dit was een goed interview. Duidelijk dat ze geen fuck afweet van metabolic adaptation of hoe ze de novo lipogenesis moet reguleren en daarom komt ze ook op 1200kcal uit, maar ze zegt op zich niets fout. Dat is overigens ook 100% geen 1200kcal, vraag me af of het uberhaupt de 800 al haalt (zag niet wat er in dat kommetje zat?).

Verse jus valt prima met cola te vergelijken, suikers en kcal komt ongeveer overeen. Even gezond? Nee, maar qua lichaamscompositie zal het ± hetzelfde doen.
 
Het enige wat mij stoorde sluit aan op wat Xarrow zegt. Ze heeft absoluut in de kern gelijk dat je minder moet eten om af te vallen. Maar ik ga er vanuit dat de meisjes / vrouwen die dit boek aanschaffen geen flauw benul hebben en alles klakkeloos overnemen met worst case scenario een eetstoornis als gevolg.

Maargoed, zo zijn er helaas meerdere zogenaamde dieetgoeroes.
 
1200 kcal is voor bijna iedere vrouw veel te weinig. Ik snap niet dat ze dit aanraadt. Zo'n dame zou in de huidige tijd van instagram fitgirls wat meer uit moeten kijken wat ze zegt. Dit verspreidt zich als een lopend vuurtje binnen de onzekere, voor allerlei eetstoornissen gevoelige, tienermeisjes-gemeenschap.

Ze heeft verder gelijk met wat ze zegt over die jus d'orange enzo.
 
Maat van me heeft dit ook gedaan met haar eerste boek. 130kg en dan zo weinig calorieën eten. Hij heeft het twee weken vol gehouden.
 
Een boek over afvallen kopen van een random b-actrice en/of matige DJ. 125.000 Keer verkocht. Alles wat er mis is met Nederland wordt weer eens duidelijk.
 
Een boek over afvallen kopen van een random b-actrice en/of matige DJ. 125.000 Keer verkocht. Alles wat er mis is met Nederland wordt weer eens duidelijk.

Met een paar tieten en een leuk koppie verkoop je zelfs aan een kale knakker nog een kam... :rolleyes:
 
Een boek over afvallen kopen van een random b-actrice en/of matige DJ. 125.000 Keer verkocht. Alles wat er mis is met Nederland wordt weer eens duidelijk.

Alleen Nederland? Is een probleem over de gehele wereld, content is ondergeschikt aan marketing. Ik heb haar boek niet gelezen, maar wat ze zegt in dat interview is niet zo heel gek. Zoals ik al eerder zei, 1200kcal is te laag maar dat komt omdat ze niet genoeg weet omtrent adaptieve metabolische processen wanneer je voor langere tijd cut.
 
Ik herkende Onno Hoes eerst niet zo zonder toyboy.
 
Vind het eigenlijk niet eens zo slecht wat ze zegt. Los van het feit dat 1200kcal wel erxtreem weinig is...

.
1200 kcal is voor bijna iedere vrouw veel te weinig.

voor wat te weinig? voor een afval periode? nee, voor je hele leven? ja dan wel.
Ik cut ook altijd op 1200 kcal per dag. Zoek maar eens het dieetRapid fat loss van Lyle mcdonald op.
Deze manier van cutten/vet verbranding word enorm veel gebruikt onder atleten om de catabole termijn zo kort mogelijk te houden.
Deze manier van cutten is al jaren populaire onder bb'ers (naturels, gebruikers en ook de pro's)
Lange tijd bulken dan gevolgt korte tijd cutten om zo kort mogelijk in de catabole staat te verkeren waardoor je spiermassa en kracht blijft vasthouden en zo snel mogelijk het lichaamsvet verbrand.
Vooral de sprong van bulk naar zo'n lage kcal cut triggert extra goed voor vet verbranding.

De lange periodes langzaam/gemiddeld cutten, die zijn het meest schadelijk voor het lichaam.
Dat zijn ook altijd de groep mensen die klagen van: "het werkt niet" "het duurd te lang" "ik heb steeds terug val" "ik voel geen energie"
 
Back
Naar boven