XXL Nutrition

[fatburners]

Bezoekers in dit topic

Dat van je knie wisten we niet (of ik heb eroverheen gelezen) maar waar is je bovenrug, onderrug en eventueel buik gebleven? Bovenrug is een grote spiergroep ;) Toch zou je misschien kunnen proberen rustig je knie te kunnen belasten en het op te bouwen? Zou ik wel even de fysio of huisarts raadplegen.. Hierbij neem ik aan dat een gekwalificeerd iemand jou heeft verteld dat je dit niet teveel moet belasten.
Algemeen bekend op dit forum is dat je het beste eerst KT kan doen en aansluitend cardio. 10 minuutjes opwarmen valt hier natuurlijk niet onder!

helemaal vergeten bij te zeggen -> rug is gewoon totaal rug.... en buikspieren doe ik meestal al warming up of ff snel tussendoor..
 
Nu niet om lullig te doen, maar hoe kan jij uit dat schema afleiden dat hij onder zn dagelijkse calorie inname zit?
Zeker dan nog fatburners aanraden dan gooit hij gewoon geld weg.

Omdat ik meer eet dan dat schema en ik bulk op 3200kcal
Ook 8 bruine boterhammen zoals hem en allemaal met pindakaas en dan nog veel meer dan hij erop heeft staan en hij weegt 25kg meer dan mij dus hij mag al heel wat calorieen meer binnenspelen om op onderhoud te blijven.

Maar hij heeft inderdaad weinig eiwitten, hij kan best de koolhydraten terugschroeven en meer eiwitten toevoegen.
 
Omdat ik meer eet dan dat schema en ik bulk op 3200kcal
Ook 8 bruine boterhammen zoals hem en allemaal met pindakaas en dan nog veel meer dan hij erop heeft staan en hij weegt 25kg meer dan mij dus hij mag al heel wat calorieen meer binnenspelen om op onderhoud te blijven.

Maar hij heeft inderdaad weinig eiwitten, hij kan best de koolhydraten terugschroeven en meer eiwitten toevoegen.
Iedereen is verschillend. wat ik enkel wil aanhalen is dat je zeer snel conclusies trekt zonder het hele verhaal te kennen.
 
Omdat ik meer eet dan dat schema en ik bulk op 3200kcal
Ook 8 bruine boterhammen zoals hem en allemaal met pindakaas en dan nog veel meer dan hij erop heeft staan en hij weegt 25kg meer dan mij dus hij mag al heel wat calorieen meer binnenspelen om op onderhoud te blijven.

Maar hij heeft inderdaad weinig eiwitten, hij kan best de koolhydraten terugschroeven en meer eiwitten toevoegen.

Hij kwam uit op wat? 1640kcal? Hij gaat in starvation mode ja, knappe gast dat je bent.

Geef dan geen advies, als je ergens niet zeker van bent.. no offence.
 
Hij kwam uit op rond de 2600kcal in men berekening, doe beetje moeite om te tellen

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 19:08 ----------

Iedereen is verschillend. wat ik enkel wil aanhalen is dat je zeer snel conclusies trekt zonder het hele verhaal te kennen.

Ik kan heel snel vet aankomen dus weet wel hoe verschillend iedereen is, en kcal zijn kcal, als je onder je onderhoud zit verlies je zowiezo gewicht
 
Hij kwam uit op rond de 2600kcal in men berekening, doe beetje moeite om te tellen

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 19:08 ----------



Ik kan heel snel vet aankomen dus weet wel hoe verschillend iedereen is, en kcal zijn kcal, als je onder je onderhoud zit verlies je zowiezo gewicht
Maar waarom raad je hem dan direct fatburners aan?
 
Hij kwam uit op rond de 2600kcal in men berekening, doe beetje moeite om te tellen

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 19:08 ----------



Ik kan heel snel vet aankomen dus weet wel hoe verschillend iedereen is, en kcal zijn kcal, als je onder je onderhoud zit verlies je zowiezo gewicht

Scheer je weg man, 2600kcal met 8 boterhammen, wat kip en avondeten.

Ongelofelijk.
 
anders eten, eerst je dagelijkse kcal bereken dat je mag hebben en dan beginnen met 400kcal daar onder zitten..., lees gewoon even de stickies door
 
maar wat ik eet is dat wel goed of niet goed / meer of minder eten / of anders eten?

Ik zou je schema vrijwel helemaal proberen om te gooien.
Eerst reken je je bmr+ sporttoeslag uit en ga hier zo'n 15 tot 20 % aan kcal onder zitten, dit word je daginname aan kcal. Zal op z'on 40%eiwitten,40%koolhydraten,20% vetten gaan zitten. Hier ergens op dbb staat nog wel een excel schema waar je het allemaal netjes in kan verwerken en zo je percentages gelijk ziet.

Meer eiwitbronnen erin, denk aan vis:tonijn,zalm,kabeljauw,pangafilet,makreel etc. vlees:kip,kalkoen,biefstuk,tartaar. eieren:heel of alleen het wit.
Probeer sowieso die eierkoeken en crackers weg te laten,zitten vol met koolhydraten en niet echt andere goede,benodigde voedingsstoffen.

Eerst je krachttraining doen en daarna pas je hardlopen/spinning. Daarbij zou ik gewoon je hele lichaam gaan trainen, benen misschien wat lichter en kijken hoe dat gaat..
 
Ik zou je schema vrijwel helemaal proberen om te gooien.
Eerst reken je je bmr+ sporttoeslag uit en ga hier zo'n 15 tot 20 % aan kcal onder zitten, dit word je daginname aan kcal. Zal op z'on 40%eiwitten,40%koolhydraten,20% vetten gaan zitten. Hier ergens op dbb staat nog wel een excel schema waar je het allemaal netjes in kan verwerken en zo je percentages gelijk ziet.

Meer eiwitbronnen erin, denk aan vis:tonijn,zalm,kabeljauw,pangafilet,makreel etc. vlees:kip,kalkoen,biefstuk,tartaar. eieren:heel of alleen het wit.
Probeer sowieso die eierkoeken en crackers weg te laten,zitten vol met koolhydraten en niet echt andere goede,benodigde voedingsstoffen.

Eerst je krachttraining doen en daarna pas je hardlopen/spinning. Daarbij zou ik gewoon je hele lichaam gaan trainen, benen misschien wat lichter en kijken hoe dat gaat..

oke hartstikke bedankt voor de informatie!
 
Back
Naar boven