Fitness Seller

Fitness Centrum Olympic Haarlem - Hulp nodig

Bezoekers in dit topic

Stephen1990

Novice
Lid geworden
15 sep 2016
Berichten
2
Waardering
0
(Excuses als ik een paar foutjes hier en daar maak met mijn Nederlands, het is niet mijn moedertaal).

Ik ben onlangs overgestapt naar Fitness Centrum Olympic van Fit for Free omdat ik een sportschool wilde vinden die wat meer 'Hardcore' was (meer gewichten, zwaar metaal rack, zwaardere dumbells, hardcore sfeer, mensen die mij niet raar aanstaren). Heerlijke gezegd, het sportschool past precies hoe ik train (meestal progressieve overload, veel rack pulls, block pulls en overhead presses). Dingen die je niet goede kan doen bij bijvoorbeeld Fit for Free omdat sommige mensen het intimiderend vindt).

Voordat ik een lidmaatschap had gekocht, vroeg ik die baas (er zijn volgens mij drie medewerkers) of ik oefeningen zoals zware rack pulls, block pulls een deadlifts mag doen (mijn geheel schema is meestal gebaseerd om deze oefeningen). Gelukkig, mag ik die oefeningen wel doen. Ik vroeg hem omdat ik het wel weet dat zo'n oefeningen een herrie kan maken (er woont mensen boven het sportschool). Ik wil niet problemen later aantreffen door mijn trainen.

Vandaag was ik aan het trainen (rack pulls en sumo block pulls met zware metaal gewichten) en toen kwam een van die medewerkers om te zeggen 'je maakt te veel geluid met deze oefeningen, er zijn mensen naar boven en ben ik ook het geluid zat'. Toen liep hij weg. Ik verwachte dit niet omdat het toch een hardcore sportschool is? Ik probeer altijd zo weinig geluid mogelijke te maken, andere mensen respecteren, en het gewichten redelijke rustig te laten zakken (maar het gewichten zijn ook metaal, dus metaal + metaal). Maar ja, hij was er niet blij mee.

Ik heb nooit een probleem gehad met die andere twee medewerkers (ze weten wel wat ik doe en hoe ik train). Dus mij vraag is, wat zou ik moeten doen? Ik dacht dat ik dit gedoe kon vermijden als ik niet meer bij Fit for Free was. Hoe kan ik dit probleem best oplossen?
 
De baas erover aanspreken.
 
Rack pulls zijn ook teringherrie oefeningen, ik prefereer zelf gewoon blockpulls. Als de blocks met rubber bekleed zijn hoor je er vrij weinig van.
 
Rack pulls zijn ook teringherrie oefeningen, ik prefereer zelf gewoon blockpulls. Als de blocks met rubber bekleed zijn hoor je er vrij weinig van.

Is ook veel beter voor de barbell.
 
Bedankt voor het snel reacties.

LeonM - ik ben het met je eens over rack pulls, maar ze zijn echte belangrijke in mijn schema en ik verschillende rack pull variaties gebruik (Jefferson, boven knieën, achter de rug) om mijn doelen te bereiken. Het was ook een van die belangrijkste overwegingen of ik zelf wel of niet bij Olympic zou aansluiten.
 
Back
Naar boven