XXL Nutrition

Gevonden Fitness fanaten die huis/kamer zoeken in Amsterdam

Bezoekers in dit topic

nindo17

Cool Novice
Lid geworden
10 apr 2013
Berichten
121
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Ik ben al een tijd op zoek naar een woning in Amsterdam. Helaas is het mij nog steeds gelukt om er 1 te vinden. Meestal komt het omdat ik niet dezelfde levensstijl heb als een door snee student, die doordeweeks zit te zuipen en pizza vreten. Ze kijken al raar op als ik zeg dat ik 6x per week naar de sportschool ga of dat ik met kip en rijst naar me studie ga.

Mijn vraag is of er toevallig meer mensen die goed bezig zijn met fitness op zoek zijn naar een woonruimte in Amsterdam? Misschien kunnen we dan samen kijken of we een woonruimte kunnen vinden en eventueel een makelaar in kunnen schakelen.


ikzelf studeer Commerciele Economie aan de HVA en moet elke dag 1,5 uur heen en weer reizen, en hier ben ik dus een beetje klaar mee

of heeft er iemand misschien andere tips?
 
Uit ervaring weet ik dat je bij zogenoemde huisavonden dan wel vaak buiten de boot valt. Ze zoeken dan iemand die gezellig is, en gezelligheid wordt al snel geassocieerd met zuipen, pizza vreten en wat op de bank hangen.

Zou wel vet zijn als je een kamer kan vinden met huisgenoten die dezelfde levensstijl hebben. Heb je het al geprobeerd op kamernet en die andere kamer site meuk?
 
Gezellig samen gezonde recepten koken, samen rusten, samen trainen en spotten. BFF!!!
 
Uit ervaring weet ik dat je bij zogenoemde huisavonden dan wel vaak buiten de boot valt. Ze zoeken dan iemand die gezellig is, en gezelligheid wordt al snel geassocieerd met zuipen, pizza vreten en wat op de bank hangen.

Zou wel vet zijn als je een kamer kan vinden met huisgenoten die dezelfde levensstijl hebben. Heb je het al geprobeerd op kamernet en die andere kamer site meuk?
Inderdaad hier heb ik dus last van. Ik heb een tijdje wel kamernet site geprobeerd, maar kostte mij uiteindelijk alleen maar geld. Doe het nu eigenlijk alleen via fb..
 
dat is leuk de hele dag met je huisgenoot over fitness en macro's praten
 
Back
Naar boven