AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Fitness Seller

Official Sponsor
Sponsor
15 jaar lid
Lid geworden
16 jun 2007
Berichten
6.811
Waardering
2.515
Het Fitness-Seller.nl topic op Bodybuilding.nl

In dit topic vind je algemene informatie over onze webshop Fitness-Seller.nl, zoals updates over de nieuwste artikelen en de laatste aanbiedingen.
Stel hier je vraag aan ons of lees de vragen, reviews, beoordelingen en ervaringen van duizenden andere klanten!

Bekijk ons volledige assortiment op www.fitness-seller.nl of bekijk onze nieuwe producten.


Ben je op zoek naar informatie over een artikel?
Algemene vragen over onze artikelen, bijvoorbeeld over de werking van een krachttoestel of over de eigenschappen van een bepaalde halterstang, kun je natuurlijk gewoon vragen in dit topic. Je kunt de zoekfunctie gebruiken om dit volledige topic te doorzoeken om te kijken of het antwoord op jouw vraag al eens eerder is gegeven. Mocht je liever direct contact opnemen met onze klantenservice dan kan dat ook per e-mail of telefonisch.


Heb je een vraag over het bestelproces in onze webshop?
Het volledige bestelproces, van betalen tot retourneren en garantie, staat uitvoerig beschreven op onze website. Klik hier om alle onderwerpen te bekijken. Indien er nog iets onduidelijk zou zijn, kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice of je vraag stellen in dit topic.


Twijfel je over een aankoop in onze webshop? Lees hier reviews, beoordelingen en ervaringen over Fitness-Seller.nl
Misschien ben je net begonnen met trainen en ken je onze webshop nog niet. Fitness Seller is een betrouwbare en professionele onderneming en wij richten ons voornamelijk op krachtsport. Dit heeft geleid tot een grote naamsbekendheid onder serieuze krachtsporters en professionele atleten. Daarnaast werken wij sinds 2007 samen met Bodybuilding.nl om goed en betrouwbaar contact te onderhouden met onze klanten en geïnteresseerden. In dit topic bieden wij bovendien volledige openheid, je kunt hier dus alle goede ervaringen van duizenden echte klanten teruglezen maar ook de klachten over minder goede ervaringen. Natuurlijk mag je hier zelf ook een beoordeling plaatsen over je eigen ervaring met Fitness-Seller.nl.


Is er een artikel kapot gegaan tijdens je training?
Als je een artikel hebt gekocht dat tijdens gebruik en binnen de garantietermijn beschadigd is geraakt, kun je dat melden bij onze klantenservice. Voor een spoedige afhandeling verzoeken we je om het stappenplan voor het melden van beschadigingen te volgen, klik hier voor meer informatie.


Heb je een vraag over een nieuwe of lopende bestelling? Of over de beschikbaarheid van uitverkochte artikelen?
Voor specifieke vragen over je bestelling of over de beschikbaarheid van artikelen kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice, klik hier voor meer informatie. Wij doen ons best om alle e-mails zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Je kunt uiteraard ook altijd telefonisch contact opnemen om direct met een medewerker van de klantenservice te spreken.


Succes met je training en tot snel in onze webshop!

Team Fitness Seller

Fitness Seller is niet verantwoordelijk voor de informatie die door andere gebruikers in dit topic of op dit forum wordt geplaatst. Tevens bestaat de mogelijkheid dat bepaalde informatie in dit topic of op dit forum (na verloop van tijd) verouderd of niet meer correct is. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Bij twijfel over de nauwkeurigheid, volledigheid of authenticiteit van informatie in dit topic of op dit forum kan er contact worden opgenomen met onze klantenservice.
 
Laatst bewerkt:
ik heb net de reclame bekeken, nice :thumbs:
 
die Barbarian Line ziet er deftig uit!
 
Welkom op DBB, nette spulletjes:cool:.
 
mooi spul verkopen jullie :thumbs:
 
Die kettlebells lijken mij wel interessant voor GPP werk.
Probleem is wel dat ik niet echt weet welke gewichten ik hiervoor nodig zou hebben. Iemand een idee?

Stats: 95bp, 140sq, 140dl
 
16-20-24 zijn al knap lastig
 
die Barbarian Line ziet er deftig uit!

Alleen niet voor jouw gewichten :P


Overigens heb van de week daar die powerbaar besteld tot 700kg, kreeg vandaag mailtje hij is verzonden dus morgen ofzo :)
 
Die kettlebells lijken mij wel interessant voor GPP werk.
Probleem is wel dat ik niet echt weet welke gewichten ik hiervoor nodig zou hebben. Iemand een idee?
Wanneer je nog geen ervaring hebt met Kettlebell-training zal een gewicht vanaf 16kg ideaal zijn, dit is ook een van de meest gebruikte 'start-gewichten'.
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk zou ik het leuker vinden als je ook rembours kunt betalen vanuit België.
En dit ook voor een bedrag lager dan 200 euro.

(De postmannen hier schijnen nl nogal eens lange vingers te hebben)
 
Alleen niet voor jouw gewichten :P

Je vergist je schromelijk, het gaat hier echt niet om brol van Helisport die plooit vanaf 150kg.

Barbarian Free Racks zijn van zeer zeer degelijke kwaliteit, ook voor zwaargewicht wedstrijdlifters. Ik ben zeer tevreden met mn barbarians, ze zijn beter en massiever dan diegene die ze hebben in de gyms waar ik kom

Dat bankje weet ik echter niet
 
Locust ik doelde eigenlijk op de powerracks, indien die daar aangeboden staat tot 300kg...Die vrije staanders zijn idd nice stuff :D

Trouwens dat helisport rack daar is niks mis mee...die barbell is ruk. Daarom heb ik nu ook die " tot 700kg baar" gekocht bij fitness seller. Kost ff wat maar je hebt betere kwaliteit
 
Persoonlijk zou ik het leuker vinden als je ook rembours kunt betalen vanuit België.
En dit ook voor een bedrag lager dan 200 euro.

(De postmannen hier schijnen nl nogal eens lange vingers te hebben)
Betaling onder rembours zal in de (verre) toekomst ook in België mogelijk zijn, maar op het moment helaas niet.

Verder zijn er tot op de dag van vandaag nog nooit problemen geweest met postmannen in België ;) De meeste bestellingen worden overigens door een expeditiebedrijf verzorgd.
 
Vorige week vrijdag(avond) besteld. Donderdag in huis. Ging om zo'n verstelbaar bankje en dumbbells. Alles netjes binnen gekregen, duidelijke mails tussendoor (dat het wordt verzonden etc). Nice :thumbs:
 
Eergisteren heb ik ook mijn kettlebells binnen gekregen.
Vorige week zondag besteld via vooruitbetaling (Belgie). 10 dagen later alles netjes binnen :thumb:
 
Mooie site, zie ook veel bruikbare producten, top! :thumb:
 
Dinsdag de barbarian pull-up stang besteld.:banana:
 
Hier ga ik nog wel wat dingen bestellen in de nabije toekomst, alle kettlebells waarschijnlijk :p

:thumb: welkom hier
 
zeer relaxte site! Ga er in de toekomst zeker wat bestellen!
 
Back
Naar boven