MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

FS,

Heb de belt binnen. Moet hem nu op het 1 na laatste gat zetten. Zit in de cut dus hij moet iets kleiner.

Kan ik er bv bij een lederzaak oid gaten bij laten maken? Of is dat geen optie?
 
FS,

Heb de belt binnen. Moet hem nu op het 1 na laatste gat zetten. Zit in de cut dus hij moet iets kleiner.

Kan ik er bv bij een lederzaak oid gaten bij laten maken? Of is dat geen optie?
Ik zie dat je na mijn bericht je meting nog hebt bijgesteld van 86 cm naar 82 cm, dan zul je inderdaad net in de laatste 2-3 gaatjes van maat M terechtkomen (afhankelijk van hoe strak/hoog je de riem draagt ten opzichte van je meting).

Je kunt natuurlijk zelf extra gaten laten bijmaken, hou er dan wel rekening mee dat de flap die aan de andere kant uitsteekt ook steeds langer wordt. Je kunt de riem ook retour sturen en een maat S bestellen als je dat fijner lijkt.
 
Ik zie dat je na mijn bericht je meting nog hebt bijgesteld van 86 cm naar 82 cm, dan zul je inderdaad net in de laatste 2-3 gaatjes van maat M terechtkomen (afhankelijk van hoe strak/hoog je de riem draagt ten opzichte van je meting).

Je kunt natuurlijk zelf extra gaten laten bijmaken, hou er dan wel rekening mee dat de flap die aan de andere kant uitsteekt ook steeds langer wordt. Je kunt de riem ook retour sturen en een maat S bestellen als je dat fijner lijkt.
Maar dan zit ik weer in mijn bulk straks met de gebakken peren? Zal in mijn bulk niet tig cm's bijkomen, maar verwacht wel iets zeg maar.
 
Maar dan zit ik weer in mijn bulk straks met de gebakken peren? Zal in mijn bulk niet tig cm's bijkomen, maar verwacht wel iets zeg maar.
Met 82 cm zou je bij een maat S riem waarschijnlijk nog 4 gaatjes over houden, je hebt dan zo'n 8 cm om te groeien (ik denk niet dat je snel 8 cm in taille omtrek erbij krijgt).

Bij je meting van 86 cm was maat M de betere optie, nu zit je eigenlijk exact tussen de twee maten in (82 cm is precies het midden tussen 65 cm en 100 cm van maat S en maat M).
 
Met 82 cm zou je bij een maat S riem waarschijnlijk nog 4 gaatjes over houden, je hebt dan zo'n 8 cm om te groeien (ik denk niet dat je snel 8 cm in taille omtrek erbij krijgt).

Bij je meting van 86 cm was maat M de betere optie, nu zit je eigenlijk exact tussen de twee maten in (82 cm is precies het midden tussen 65 cm en 100 cm van maat S en maat M).
Ik heb je een privebericht gestuurd. Ik heb mijn hoodie eens uitgedaan, sportshirt aangedaan en dan moet ik hem op het laatste gat hebben. Dus, je hebt gelijk en ik moet een S :P
 
de 200cm 30mm barbell is tot 200kg belastbaar, ik neem aan dat dit voor bankdrukken is?

Hoeveel zou de squat belasting zijn? En hebben de iets kortere (180cm) een hogere belasting dan?
 
de 200cm 30mm barbell is tot 200kg belastbaar, ik neem aan dat dit voor bankdrukken is?

Hoeveel zou de squat belasting zijn? En hebben de iets kortere (180cm) een hogere belasting dan?
Bij de 30 mm halterstangen is dat gewoon een algemene belastbaarheid, normaal gesproken worden die niet snel gebruikt met zulke hoge gewichten ;)

Volgens mij kunnen deze echter ook wel wat meer dan 200 kg aan hoor en de kortere stangen zouden theoretisch inderdaad ook nog wat sterker moeten zijn.
 
Zit deze lat pulley goed voor je lats te trainen met de pulley stang? Marbo Lat Pulley MH-W106
Had namelijk gelezen dat bij die van gorilla sports je helemaal naar achter moet gaan leunen om normaal te kunnen trainen en dat je bij normaal zitten alleen achter je rug kunt pakken
 
Zit deze lat pulley goed voor je lats te trainen met de pulley stang? Marbo Lat Pulley MH-W106
Had namelijk gelezen dat bij die van gorilla sports je helemaal naar achter moet gaan leunen om normaal te kunnen trainen en dat je bij normaal zitten alleen achter je rug kunt pakken
Ja hoor :) Kijk even naar de tweede foto, daarop zie je het toestel van de zijkant. De positionering van de pulley stang ten opzichte van de zitting is prima. Ik heb ook nog niet eerder gehoord dat klanten dit een probleem vinden.
 
Ik ben op zoek naar gewoon goede straps voor tijdens het deadliften. Kun je mij daarover adviseren?
 
Ik ben op zoek naar gewoon goede straps voor tijdens het deadliften. Kun je mij daarover adviseren?
Op deze pagina vind je al onze straps: Professionele Lifting Straps en Hooks bij Fitness Seller - Fitness Seller

Wat betreft de uitvoering kan ik niet concreet iets aanbevelen, iedereen heeft een eigen voorkeur:

- Iron Force Lifting Straps (Katoen)
- ATX Leather Lifting Straps (Leder)
- Iron Force Easy Lifting Straps (Nylon en kort model)

Elk van deze opties zal volstaan voor deadlifts maar het materiaal en model zul je zelf even moeten kiezen :) Leder is meestal wat comfortabeler maar katoen is weer makkelijker te wrappen (al zal het leder ook soepeler worden uiteindelijk). En het korte model is makkelijker los te laten in het geval van fails.
 
Op deze pagina vind je al onze straps: Professionele Lifting Straps en Hooks bij Fitness Seller - Fitness Seller

Wat betreft de uitvoering kan ik niet concreet iets aanbevelen, iedereen heeft een eigen voorkeur:

- Iron Force Lifting Straps (Katoen)
- ATX Leather Lifting Straps (Leder)
- Iron Force Easy Lifting Straps (Nylon en kort model)

Elk van deze opties zal volstaan voor deadlifts maar het materiaal en model zul je zelf even moeten kiezen :) Leder is meestal wat comfortabeler maar katoen is weer makkelijker te wrappen (al zal het leder ook soepeler worden uiteindelijk). En het korte model is makkelijker los te laten in het geval van fails.

Thanks! Direct twee paar besteld.
 
Na een aantal weken lezen, vragen en nog eens lezen uiteindelijk op het volgende uitgekomen:

HD-MS-L101 Heavy Duty Trainingsbank HD-MS-L101 1x
HD-PR-93 Heavy Duty HD-1 Power Rack 1x
Olympische halterstang 185 cm 1x
1,25 kg Barbarian olympische grip halterschijf 4x
2,5 kg Barbarian olympische grip halterschijf 4x
5 kg Barbarian olympische grip halterschijf 4x
10 kg Barbarian olympische grip halterschijf 2x
15 kg Barbarian olympische grip halterschijf 2x
20 kg Barbarian olympische grip halterschijf 2x

Dit kwam vorige week binnen en ik heb nog nooit zo hard om mijzelf moeten lachen.

Doos na doos kwam binnen en de ene nog zwaarder dan de andere.
Haalde de halterstang uit de verpakking en dacht, waar ben ik nou mee bezig.....

Belde mijn vrouw lachend op en zei: "Ik kan nog geen garnaal liften en moet je kijken wat ik nu allemaal heb."

Alles naar boven gebracht en uitgepakt.
Stond natuurlijk dat je het met 2 personen in elkaar moet zetten, maar uiteraard geen zin om te wachten.

Dopsleutel en steeksleutel zijn je beste vriend voor het bovenstaande.
Was in mijn eentje binnen 1.5 uur klaar en zag direct de zware kwaliteit.
Bankje kostte evenveel tijd, ook stevig moest alleen wel even mijn hoofdschudden om de manier van vastzetten
van het zitvlak en rug gedeelte. Paar schroefjes en je moet maar gokken waar die ongeveer moeten komen.
Hierbij was mijn schroefboormachine op de laagste stand de uitkomst.

Alles is zeer stevig en ik vind de gewichten erg handig. Kan ze zo oppakken en wegleggen cq erop doen.

Begonnen met Stronglifts 5x5 en moet mij inhouden om niet vaker en zwaarder te trainen.
Gewoon het schema volgen!

Eten volledig aangepast. Suiker, chips, frituur, alcohol etc direct de deur uitgedaan.

Vind het heerlijk om te trainen en achteraf geen onzin om een zware constructie te kopen.
Voel al dat het verslavend is en voel mij erg veilig in deze constructie mocht er ooit iets fout gaan.

Bedankt voor het advies iedereen en ben blij dat ik tot deze keuze ben gekomen.

Top spul!
 
Na een aantal weken lezen, vragen en nog eens lezen uiteindelijk op het volgende uitgekomen ...

Bedankt voor het advies iedereen en ben blij dat ik tot deze keuze ben gekomen.

Top spul!
Heel leuk om te horen dat je tevreden bent met de equipment en dat je training zo goed gaat :flex:

Als het je leuk lijkt kun je ook foto's van je home gym delen in het Toon je home gym! topic :)
 
Hi FS,

Denken jullie dat jullie deze tegen de zomer aan ook in jullie assortiment hebben zitten? En mocht deze bij jullie te koop zijn tegen die tijd, is er dan (uiteraard met langere levertijd) ook een grotere voetplaat op te krijgen (edit: zie in het filmpje er bij dat er wel een grotere voetplaat op zit?)? Voetplaat is wel erg klein gemaakt lijkt het.. Nieuwe versie ziet er verder zoveel beter uit :rolleyes:
Twijfel om een GHD te kopen tegen die tijd en evt. mijn hyperextension (barbarian line) te verkopen. Gok dat als er eenmaal een GHD staat dat de hyperextension snel gaat staan verstoffen of niet? Volgens mij kan je alles net zo effectief op de GHD doen namelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hi FS,

Denken jullie dat jullie deze tegen de zomer aan ook in jullie assortiment hebben zitten? En mocht deze bij jullie te koop zijn tegen die tijd, is er dan (uiteraard met langere levertijd) ook een grotere voetplaat op te krijgen (edit: zie in het filmpje er bij dat er wel een grotere voetplaat op zit?)? Voetplaat is wel erg klein gemaakt lijkt het.. Nieuwe versie ziet er verder zoveel beter uit :rolleyes:
Twijfel om een GHD te kopen tegen die tijd en evt. mijn hyperextension (barbarian line) te verkopen. Gok dat als er eenmaal een GHD staat dat de hyperextension snel gaat staan verstoffen of niet? Volgens mij kan je alles net zo effectief op de GHD doen namelijk.
Beide Barbarian GHD's (normaal en Pro) hebben een update gehad. De nieuwe versies zijn binnenkort verkrijgbaar zodra alle oude modellen verkocht zijn.

De video is van de oude versie. De voetplaat van de nieuwe versie is niet te klein, je hakken hebben niet meer ruimte nodig hoor ;)
 
Back
Naar boven