XXL Nutrition

Flex Wheeler updates topic

Bezoekers in dit topic

haha vetjes hij heeft nog gelijk ook :)
 
als het geen synthol is, dan lijkt het zo onnatuurlijk vanwege het gebrek aan delts en onderarmen.
 
dat kan zijn.. maar je ziet duidelijk geen synthol is zn biceps zoals vele roepen
 
inderdaad, ik was altijd in de veronderstelling dat hij wel degelijk olie in zijn biceps had gespoten om enigszins zijn uitstraling als bodybuilder te behouden. Nu blijkt het dus gewoon dat zijn armen zwaar uit verhouding zijn.
 
is bij jay cutler ook zo vind ik atm
 
toen die nog in zn wedstrijd periode zat waren zn armen gewoon goed in verhouding met de rest, nu de rest ( schouders borst) minder zijn geworden zijn ze armen idd flink gebleven
 
toch blijft de vorm van z'n arm er maar onnatturlijk uitzien. Zijn arm ziet er erg vochtig uit, tot wanneer hij hem aanspant. Misschien synthol in zijn tricep?
zijn puntige elleboog doet er ook geen goed aan
 
Het zit hem wel hoog zeg!!
 
er is ook een moment dat ie wat triceps doet, dan zie je IMO ook dat er geen synthol in zit.

denk dat dat synthol verhaal bij vele BBers wel meevalt... WIJ HIER roepen veel te snel wat omdat we zelf bepaalde dingen niet bereiken haha
 
Ik zie Rich Piana dit nog niet zo snel bewijzen :P
 
Blijft moeilijk te zeggen, die site-enhancement-oils zoals Synthol.

Vaak valt het pas op als iemand kleiner wordt. Als iemand contest-ready is ziet het er allemaal proportioneel uit, maar zodra ze krimpen lijkt het net alsof er wat "achter blijft" in de betreffende spier.

Goed dat Liempje Rich Piana noemt. Als Rich stopt met trainen en kuren gaat het er niet uit zien. Nu ziet het er al niet uit, kun je nagaan als hij 50kg minder zou wegen.
 
Blijft moeilijk te zeggen, die site-enhancement-oils zoals Synthol.

Vaak valt het pas op als iemand kleiner wordt. Als iemand contest-ready is ziet het er allemaal proportioneel uit, maar zodra ze krimpen lijkt het net alsof er wat "achter blijft" in de betreffende spier.

Goed dat Liempje Rich Piana noemt. Als Rich stopt met trainen en kuren gaat het er niet uit zien. Nu ziet het er al niet uit, kun je nagaan als hij 50kg minder zou wegen.
MuscleBob-BuffPants-1381341182-34274.jpg
 
Hij heeft altijd al van die dikke armen gehad. Is iig wel mijn favo bodybuilder!
 
Update op zijn gezondheidsissues

 
ik zie de update denk ik over het hoofd
 
update: flex wheeler heeft in 1994 een auto ongeluk gehad en heeft een paar keer de AC gewonnen. En hij is paar keer runner up geweest van de olympia. Oh en ze weten nog niet wat er mis is met z'n buik.
 
Back
Naar boven