Fitness Seller

Flexchallenge beginneling! Ervaringen?

Bezoekers in dit topic

K4RIN

Novice
Lid geworden
20 jul 2016
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m69
Massa
63kg
Nog even een all incloesifje naar de Dominicaanse en dan gaan we maar eens starten met de Flexchallenge. Ben al een hele poos aan het trainen, maar nu wel eens even serieuze resultaten gaan boeken. Hoef het podium niet op, maar wil wel een superstrak in mijn velletje komen zitten. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Waar liep je tegenaan, wat ging er goed, wat miste je? Heb er echt superveel zin in!

P.s. Ben nieuw hier, dus schiet me niet af op verkeerd geposte discussies e.d.

Groetjes!!!
 
Hoi Karin, ik wist niet eens van het bestaan af, dus heb het gegoogled (dus sorry geen ervaring). Ziet er interessant uit. Heel veel succes! Hopelijk deel jij jouw ervaring met de Flexchallenge :).

Hele fijne vakantie!
 
Hey wat gezellig; een reactie! Wil eigenlijk een blog bij gaan houden zodra ik begin, dus dat gaat helemaal goed komen. Die vakantie ook btw ;) Groetjes!!
 
Heb voedingsschemas en trainingsschema gezien van flexchallenge, is niks bijzonders vind ik (train in de gym van eigenaren van flexchallenge).
 
Oh, nee? Ook niet als je "net komt kijken"? Hoor er zoveel verschillende verhalen over. Heb je alternatieven in buurt van Eindhoven / Veldhoven?
 
Oh, nee? Ook niet als je "net komt kijken"? Hoor er zoveel verschillende verhalen over. Heb je alternatieven in buurt van Eindhoven / Veldhoven?

Begrijp me niet verkeerd, ze weten wel waar ze het over hebben en je gaat er goeie resultaten mee boeken, maar voor mij was het zoiets van oooh dat kan ik zelf allemaal wel. Ga je ook bij muscletotaal trainen?
 
Hmmzz, misschien maar starten met die 3 maanden en dan ff zien wat het doet. Nope, blijf bij mijn huidige sportschool trainen. Misschien niet zo hardcore als muscletotaal, maar inmiddels wel mijn tweede thuis ;)

Kreeg ook het advies te gaan crossfitten (ff buiten dat hele train en voedingsschema om) maar das helemaal een ver van mijn bed show.
 
Back
Naar boven