Fitness Seller

Gevonden Floormanager met kennis van sportvoeding en gezondheidssupplementen!

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
6 okt 2016
Berichten
5
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
120kg
Vetpercentage
20%
Gezocht: Floormanager met kennis van sportvoeding en gezondheidssupplementen!

Heb jij altijd al je passie voor bodybuilden willen combineren met je werk? Dan is dit je kans!

Wij zijn namelijk op zoek naar een floormanager met een grote kennis van sportvoeding, gezondheidssupplementen en fitness. Onze winkel beschikt over een groot assortiment aan verschillende sportvoeding en gezondheidssupplementen. Om de klant van deskundig advies te voorzien heb jij zowel kennis als ervaring van fitness en sportvoeding in huis.



Profiel

- Jij hebt kennis van sportvoeding en gezondheidssupplementen;

- Jij hebt eigen praktijkervaring;

- Communicatief sterk;

- Ambitie om zelfstandig ondernemer te worden.

- Twee jaar ervaring in de retail



Ben jij de sportieve ondernemer die wij zoeken? Neem dan nu contact op door te bellen naar 070 – 345 34 30 of stuur een mailtje met je cv naar info@customerfactory.nl

Interesse? ontvang dan hier de informatiebrochure:
http://www.customerfactory.nl/ondernemers-gezocht/formules-in-retail/84/vitamins-more.html
 
Laatst bewerkt:
Als ik lees 'ambitie om zelfstandig ondernemer te worden' dan gok ik dat je op zoek bent naar franchise nemers?
 
Als ik lees 'ambitie om zelfstandig ondernemer te worden' dan gok ik dat je op zoek bent naar franchise nemers?
Dat klopt inderdaad! Het is voor een enorm leuk concept en dit zou perfect zijn om van je passie ook je werk te maken.
 
Dus bij het profiel moet ook nog staan, zelf veel geld inleggen?
 
Dus bij het profiel moet ook nog staan, zelf veel geld inleggen?
Gebruikelijk is inderdaad dat er een investering moet worden gedaan, zo te horen heb je hier zelf vaak ervaring gehad met hoge bedragen? In dit geval betreft het slechts een kleine investering, indien je geïnteresseerd bent kom ik graag persoonlijk met je in contact om de mogelijkheden te bespreken! of stuur een mailtje naar info@customerfactory.nl
of vraag direct ons informatiepakket aan via:
http://www.customerfactory.nl/ondernemers-gezocht/formules-in-retail/84/vitamins-more.html
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven