AndroidHealthClinic

Fotolog - Splazeing (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DeepblueTonijn

Deepblue Tonijn Olijfolie
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2015
Berichten
259
Waardering
580
Lengte
1m92
Massa
90kg
Hallo, ik heb mij een half uurtje geleden geregistreerd, en vond het wel leuk ook een fotolog aan te maken hier.
Ik doe overigens ook aan MMA trainingen, 1x per week. Ik zou ooit nog bij 16 jaar mee willen doen aan een grappling toernooi.
En ik volg sinds vandaag de dag, al ongeveer 5 weken een schema, daar voor had ik geen schema en ging ik naar de sportschool wanneer het mij uit kwam, en deed ik de spiergroep die ik wou.


IRv9rq4.png

Gewicht: 80kg
Leeftijd: 14
 
Laatst bewerkt:
14 en jaar en een tattoo? Ik word echt oud geloof ik...
 
Haha vroeger betekende tattoo iets, nu kan iedereen eentje zetten, een of andere achterlijke trend.
 
14 en jaar en een tattoo? Ik word echt oud geloof ik...

Daarom dat ik het vroeg haha. Wel goed dat je al vanaf je 14de begint, nu nog volhouden. :p
 
Tatttoo is toestemming van een ouder nodig (en die moet er bij zijn) onder de 18 jaar. Maar het gaat hier niet om de tattoo

Daarom dat ik het vroeg haha. Wel goed dat je al vanaf je 14de begint, nu nog volhouden. :p
Hou het zeker vol, genoeg motivatie/inspiratie op dit forum :)
 
14 jaar he.
Toen was ik nog 55 kg :o
 
14 jaar he.
Toen was ik nog 55 kg :o

haha :p
ik heb mijn begin post wat aangepast, ik heb de laaste 5 weken een vast schema gevolgt. (Waar ik natuurlijk nog mee verder ga) Daarvoor deed ik gewoon welke spier groep ik wou en welke dag (als het me uit kwam).
IK doe het dus al ongeveer 2 jaar.
 
update
1cb4159e790897a74d6e4d1edc359528.png
 
ram duidelijke foto, goeie belichting ook.
 
Back
Naar boven