MuscleMeat

Foto's en uitslagen YourBody.pro Limburg Open 2014 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Thnx!!! Was een heel leuke ervaring. Ook heel tof dat ik mijn eerste wedstrijd win zo dicht bij huis :)
Als ik nu terug kijk was ik persoonlijk niet echt tevreden, uiteraard wel over de winst maar niet over mijn shape.
Pas nadat ik na de wedstrijd echt flink gejunkt had met pizza, ijs, cola, etc etc werd ik vol. Had toen veel vollere spieren dan toen ik backstage opgepompt had voordat ik podium op moest. Geeft dus aan dat ik gewoon plat stond op de wedstrijd. Gelukkig was het genoeg om te winnen maar heb er zeker veel van geleerd. Dit kan ik allemaal meenemen naar Rotterdam. Heb Berry de Mey achter me staan dus heb er alle vertrouwen in!

Hey Rob, ik was niet ver van je backstage mijn oudste broer deed mee ( ik had gele tanktop aan )

Ik begrijp volkomen wat je bedoeld met na je pas had gejunkt maar hiermee moet je opassen aangezien dit ook verkeerd kan uitpakken als je dit doet VOOR wedstrijd

Wel weet ik wat nog heeft bijgedragen aan je 'plat' staan en dat is dat je veel te veel hebt opgepompt.. heb je wat in het oog gehouden en je hebt je al leeggemaakt voor je podium op moest zeg maar, veel te vroeg begonnen met oppompen en te lang en te veel, weet niet wie die kleine man naast je was maar volgens zijn 'praatjes' moest hij toch veel kennis van hebben dus snap niet waarom hij je al zo afmatte op voorhand ?

Wel ****ing vet fysiek heb je man respect !
 
Oh jeeehhjj.... was Opa die 'kleine man' niet?
 
Merci voor de foto's XXL nutrition :D
 
Hey Rob, ik was niet ver van je backstage mijn oudste broer deed mee ( ik had gele tanktop aan )

Ik begrijp volkomen wat je bedoeld met na je pas had gejunkt maar hiermee moet je opassen aangezien dit ook verkeerd kan uitpakken als je dit doet VOOR wedstrijd

Wel weet ik wat nog heeft bijgedragen aan je 'plat' staan en dat is dat je veel te veel hebt opgepompt.. heb je wat in het oog gehouden en je hebt je al leeggemaakt voor je podium op moest zeg maar, veel te vroeg begonnen met oppompen en te lang en te veel, weet niet wie die kleine man naast je was maar volgens zijn 'praatjes' moest hij toch veel kennis van hebben dus snap niet waarom hij je al zo afmatte op voorhand ?

Wel ****ing vet fysiek heb je man respect !

ach ja,, praatjes vullen geen gaatjes ,,, beste bb ers zitten op de pc op dbb
 
Laatst bewerkt:
Thnx!!! Was een heel leuke ervaring. Ook heel tof dat ik mijn eerste wedstrijd win zo dicht bij huis :)
Als ik nu terug kijk was ik persoonlijk niet echt tevreden, uiteraard wel over de winst maar niet over mijn shape.
Pas nadat ik na de wedstrijd echt flink gejunkt had met pizza, ijs, cola, etc etc werd ik vol. Had toen veel vollere spieren dan toen ik backstage opgepompt had voordat ik podium op moest. Geeft dus aan dat ik gewoon plat stond op de wedstrijd. Gelukkig was het genoeg om te winnen maar heb er zeker veel van geleerd. Dit kan ik allemaal meenemen naar Rotterdam. Heb Berry de Mey achter me staan dus heb er alle vertrouwen in!

Gefeliciteerd! En nuttige ervaring voor de volgende keer.

Je trekt nu door naar de Open Rotterdam?
 
Thnx!! Ik dacht al dat jij dat was, meende je te herkennen van foto's die ik hier voorbij heb zien komen.
Klopt idd wat je zegt, daarom durfde Berry het ook niet aan om het me voor de eerste wedstrijd te laten doen.
Nu ik weet dat het mijn lichaam alleen maar beter maakt mag ik van hem de zaterdag voor de Rotterdamse van 's middags tot 's avonds voor het slapen junken. Helemaal niet verkeerd! :D
Je hebt ook gelijk met het feit dat ik te vroeg ben begonnen met oppompen, had totaal geen tijdsbesef meer...meen dat ik al een dik uur voordat ik op moest begon met oppompen, heel dom. Omdat ik toch nog plat was kreeg ik ook helemaal geen pomp. Probeerde dus door te pompen maar er gebeurde vrij weinig. Pas toen ik thuis kwam, mijn pizza doner kebab en een bak ijs at blies ik helemaal op en werd ik alsmaar harder. Denk dat jij dat gevoel ook wel kent, zal vast niet de enige zijn die dat heeft meegemaakt. Vanmorgen was ook de eerste keer dat ik wakker werd en direct enorm vol en vasculair was. Dat moet ik de morgen van de Rotterdamse hebben, want gisteren heb ik veel te veel moeten eten in de hoop vol te worden maar het enige wat gebeurde is dat mijn buik veel te bol werd.

Dat kleinere mannetje is iemand van het forum, kende ik verder helemaal niet maar hij wilde me helpen ;)

Wanneer ga jij weer wedstrijden doen? Je was ook nog in een behoorlijk goede shape!! :D

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------

Gefeliciteerd! En nuttige ervaring voor de volgende keer.

Je trekt nu door naar de Open Rotterdam?

Ja zeker, heb al een mail gestuurd om me aan te melden.
 
Je rug trouwens :eek: wow!

Inderdaad wel hoger niveau deze wedstrijd.

Toffe foto:
OLK+2014+-+XXL+-+tot+90kg+-+03.jpg
 
Thnx!!! Was een heel leuke ervaring. Ook heel tof dat ik mijn eerste wedstrijd win zo dicht bij huis :)
Als ik nu terug kijk was ik persoonlijk niet echt tevreden, uiteraard wel over de winst maar niet over mijn shape.
Pas nadat ik na de wedstrijd echt flink gejunkt had met pizza, ijs, cola, etc etc werd ik vol. Had toen veel vollere spieren dan toen ik backstage opgepompt had voordat ik podium op moest. Geeft dus aan dat ik gewoon plat stond op de wedstrijd. Gelukkig was het genoeg om te winnen maar heb er zeker veel van geleerd. Dit kan ik allemaal meenemen naar Rotterdam. Heb Berry de Mey achter me staan dus heb er alle vertrouwen in!


kijk aan gelijk nummer 1 Gefeliciteerd :D
 
die kleine man ernaast was ik ,, en plat staan heeft niks met opwarmen te maken imo maar puur met het op tijd laden van carbs naar een wedstrijd toe en op de dag zelf hij heeft op mijn aanraden een glas rode wijn gedronken en je zag de aders gewoon opkomen

en het opwarmen moet je en daar heb je een punt niet te snel doen anders is je pomp zo weg hij heeft imo redelijk de tijd genomen ervoor
maar over 2 weken is de open rotterdamse dan is,, deze man met praatjes op de achtergrond ,,
kun jij daar mooi gaan staan samen met berry de mey kijken of jij dan ,, praatjes ,, hebt

opa
Matijaz bedoelt het toch alleen maar goed joh
 
Thnx!! Ik dacht al dat jij dat was, meende je te herkennen van foto's die ik hier voorbij heb zien komen.
Klopt idd wat je zegt, daarom durfde Berry het ook niet aan om het me voor de eerste wedstrijd te laten doen.
Nu ik weet dat het mijn lichaam alleen maar beter maakt mag ik van hem de zaterdag voor de Rotterdamse van 's middags tot 's avonds voor het slapen junken. Helemaal niet verkeerd! :D
Je hebt ook gelijk met het feit dat ik te vroeg ben begonnen met oppompen, had totaal geen tijdsbesef meer...meen dat ik al een dik uur voordat ik op moest begon met oppompen, heel dom. Omdat ik toch nog plat was kreeg ik ook helemaal geen pomp. Probeerde dus door te pompen maar er gebeurde vrij weinig. Pas toen ik thuis kwam, mijn pizza doner kebab en een bak ijs at blies ik helemaal op en werd ik alsmaar harder. Denk dat jij dat gevoel ook wel kent, zal vast niet de enige zijn die dat heeft meegemaakt. Vanmorgen was ook de eerste keer dat ik wakker werd en direct enorm vol en vasculair was. Dat moet ik de morgen van de Rotterdamse hebben, want gisteren heb ik veel te veel moeten eten in de hoop vol te worden maar het enige wat gebeurde is dat mijn buik veel te bol werd.

Dat kleinere mannetje is iemand van het forum, kende ik verder helemaal niet maar hij wilde me helpen ;)

Wanneer ga jij weer wedstrijden doen? Je was ook nog in een behoorlijk goede shape!! :D

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------



Ja zeker, heb al een mail gestuurd om me aan te melden.

thanks no thanks :D

opa
 
Ben er ook geweest, leuk om te zien allemaal. Zag jou inderdaad ook lopen Matijaz, indrukwekkende verschijning!! Rob zag er ook super uit, vooral je BDB maakte veel indruk in de zaal. Daarnaast ook Reus zien lopen, die zijn naam meer dan waar maakt!
 
Merci voor de foto's XXL nutrition :D

We worden een vaste waarde voor foto's van alle komende wedstrijden ;)

Morgen zet ik de rest erop en ook de namen en uitslagen.
 
Matijaz bedoelt het toch alleen maar goed joh


hahaha die had ik al verwijderd maar je was mij voor ik weet dat hij het goed bedoeld maar kan ook anders gezegd worden he gelijk weer zo denigrerend ,, kleine man met praatjes ,, maar je dit is dbb

en even voor de record rob heeft het meeste opwarmen etc op eigen initiatief gedaan heb alleen aangeboden om hem te helpen omdat hij alleen was en hem wat rode wijn gegeven big deal he ?
 
Laatst bewerkt:
We worden een vaste waarde voor foto's van alle komende wedstrijden ;)

Morgen zet ik de rest erop en ook de namen en uitslagen.

Kunnen bij de uitslagen ook de nummers vd deelnemers vermeld worden? Dat is wat duidelijker.
 
Thnx!! Ik dacht al dat jij dat was, meende je te herkennen van foto's die ik hier voorbij heb zien komen.
Klopt idd wat je zegt, daarom durfde Berry het ook niet aan om het me voor de eerste wedstrijd te laten doen.
Nu ik weet dat het mijn lichaam alleen maar beter maakt mag ik van hem de zaterdag voor de Rotterdamse van 's middags tot 's avonds voor het slapen junken. Helemaal niet verkeerd! :D
Je hebt ook gelijk met het feit dat ik te vroeg ben begonnen met oppompen, had totaal geen tijdsbesef meer...meen dat ik al een dik uur voordat ik op moest begon met oppompen, heel dom. Omdat ik toch nog plat was kreeg ik ook helemaal geen pomp. Probeerde dus door te pompen maar er gebeurde vrij weinig. Pas toen ik thuis kwam, mijn pizza doner kebab en een bak ijs at blies ik helemaal op en werd ik alsmaar harder. Denk dat jij dat gevoel ook wel kent, zal vast niet de enige zijn die dat heeft meegemaakt. Vanmorgen was ook de eerste keer dat ik wakker werd en direct enorm vol en vasculair was. Dat moet ik de morgen van de Rotterdamse hebben, want gisteren heb ik veel te veel moeten eten in de hoop vol te worden maar het enige wat gebeurde is dat mijn buik veel te bol werd.

Dat kleinere mannetje is iemand van het forum, kende ik verder helemaal niet maar hij wilde me helpen ;)

Wanneer ga jij weer wedstrijden doen? Je was ook nog in een behoorlijk goede shape!! :D

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------



Ja zeker, heb al een mail gestuurd om me aan te melden.

Maar kijk dat is het mooie eraan je hebt toch nog een eerste plek behaald en gelijk de overall.. :D
Moet je zo denken dat wat gaat er nou nog komen de komende wedstrijden, zal alleen maar beter en beter wordne en je zult je eigen lichaam ook beter leren kennen ivm wedstrijdprep en dergelijke

Veel heeft btw ook te maken met stress, probeer open rotterdamse nog relaxter te gaan en dan word dat helemaal knallen ( ikzelf schiet gelijk vol vocht met stress )

En herken helemaal wat je zegt hoor heb het zelf men eerste wedstrijd ook meegemaakt kwa voeding dan en dag daarna zei ik van wtf zie ik eruit haha gelijk vol rond en vol aders

Was echt onder de indruk van je fysiek man !
Open rotterdamse ben ik er weer dus na je stage performance kunnen we wel praatje slaan


Btw: ondertussen leuke pm's gekregen van 'de kleine man'
Allereerst even, nergens zet ik iets afkrakends ofzo, dat jij het zo opvat is jou volste recht maar zo bedoelde ik het niet ( ik kan ook niets aan jou lengte doen ) ik kon alleen jou op die manier beschrijven en met prraatjes bedoelde ik dat je boven iedereen uitkwam en dat ik van A tot Z heb kunnen volgen wat je zei

'als jij het zo goed beter weet met je grootte bek had jij iets moeten zeggen en had je ook een pm kunnen sturen' mijn reply daarop is dat het NIET mijn atleet is dus dan hoef ik daar niets op te zeggen op de dag zelf, stress genoeg al voor de meeste jongens en dan is niet nog nodig dat er nog andere mensen zich gaan mengen op dat moment zelf ( is iets anders als ze zelf om raad vragen )

'maar je vind het stoer om op dbb iemand af te kraken en wat presteer jij dan ?' Zie hierboven, dat ik namelijk niet afkraak dat jij het zo opneemt is jou volste recht maar bedoelde het allezins niet zo

En wat ik presteer of niet presteer heeft totaal niets te maken met al dit ?
 
Je hebt ook gelijk met het feit dat ik te vroeg ben begonnen met oppompen, had totaal geen tijdsbesef meer...meen dat ik al een dik uur voordat ik op moest begon met oppompen, heel dom. Omdat ik toch nog plat was kreeg ik ook helemaal geen pomp. Probeerde dus door te pompen maar er gebeurde vrij weinig.


Als jij in de gym traint Rob?En je bent leeg en je pomp is weg, ga je dan ook door?Krijg je dan je pomp weer terug? ;)
Kijk maar als je gaat trainen en je hebt goed gegeten etc, hoe snel is die pomp er?Benader het eens vanuit je eigen gegevens en niet wat een ander zegt, dan zal je beter staan.

Ben benieuwd op de Open Rotterdamsche, succes komende 2 weekjes.

---------- Toegevoegd om 08:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ----------

hahaha die had ik al verwijderd maar je was mij voor ik weet dat hij het goed bedoeld maar kan ook anders gezegd worden he gelijk weer zo denigrerend ,, kleine man met praatjes ,, maar je dit is dbb

en even voor de record rob heeft het meeste opwarmen etc op eigen initiatief gedaan heb alleen aangeboden om hem te helpen omdat hij alleen was en hem wat rode wijn gegeven big deal he ?

Waarom rode wijn?Plop science?
 
Back
Naar boven