AndroidHealthClinic

foto's van bodybuilders van vroeger op oudere leeftijd

Bezoekers in dit topic

Ik ben blij dat we (weer) met zijn allen op één lijn zitten. ;)
 
Even voor alle duidelijkheid. Duitse wetenschappers experimenteerden.....dus niet atleten die in die tijd al de beschikking hadden over steroïden, simpelweg omdat het nog niet voorhanden was. Wat denk je, dat een supergeheim militair project om frontsoldaten sterker en agressiever te maken, zomaar bij sportatleten terechtkwamen? Zo van ohw doe mij daar maar es wat van? Sterker nog zelfs jaren na de WOII waren er nog geen steroïden te verkrijgen op "de markt".
Dianabol van Dr.Ziegler was het eerste middel dat gebruikt begon te worden en dan zitten we echt eind jaren '50 , begin jaren '60. In de UssR werd er idd ook al geëxperimenteert op sporters, alleen waren die steroïden niet stabiel genoeg. Atleten moesten meerdere malen per dag geïnjecteert worden om het enigzins werkzaam te maken. Wil niet zeggen dat het dus niet gebeurde, maar zeker niet voor WOII....
Dus een man als Paul Andersson was NATUREL! Louis Cyr...naturel! Charles Atlas...naturel! Steve Reeves...naturel! En noem er zo nog maar een aantal op uit die tijd en ervoor....
Allemaal grote en beresterke kerels...dus...:cool: ;)

Deze dude was de man eind jaren 50 begin jaren 60.
Mijn punt is:Zo overtuigd roepen dat iemand naturel is,is niet mogelijk!
Iedere gast van 150kg droog kan wel beweren dat hij clean is.
Of iedereen dat dan geloofd hangt er maar net van af,hoe erg de mensen in sprookjes geloven!
 
Deze dude was de man eind jaren 50 begin jaren 60.
Mijn punt is:Zo overtuigd roepen dat iemand naturel is,is niet mogelijk!
Iedere gast van 150kg droog kan wel beweren dat hij clean is.
Of iedereen dat dan geloofd hangt er maar net van af,hoe erg de mensen in sprookjes geloven!

Paul Andersson bedoel je? Nee hoor. Zijn top had ie ergens in '54-'55. En natuurlijk woog hij geen 150kg droog... Paul was heel zwaar, maar had zeker geen oogstrelende fysiek. Iets wat toen ook al lang niet meer uitmaakte bij de wereldtop van Krachtatleten (powerliften of gewichtheffen).
 
Paul Andersson bedoel je? Nee hoor. Zijn top had ie ergens in '54-'55. En natuurlijk woog hij geen 150kg droog... Paul was heel zwaar, maar had zeker geen oogstrelende fysiek. Iets wat toen ook al lang niet meer uitmaakte bij de wereldtop van Krachtatleten (powerliften of gewichtheffen).
Paul had een heel mannelijke buik en flinke klauwen, dus: "mooi fysiek" :D
 
Paul had een heel mannelijke buik en flinke klauwen, dus: "mooi fysiek" :D

Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Eenmaal aan de top dan hoort een 'powergut' erbij!
 
lee haney op "the 2010 europe-show"

o7vrc6.jpg
 
n nieuwe van robby robinson , 63 jaar oud :thumbup:

RobbyEric3.jpg
 
best ruig als je met pensioen nog zo'n piek op je biceps hebt :D
 
Lats zijn anders ook gruwelijk.

Eigenlijk ziet alles er nog wel goed uit ckrr gezien zen leeftijd natuurlijk mist hij op deze foto wel onderarmen en bovenkant borst!
 
Idd ziet alles er nog zeer goed uit. Bovenarmen, schouders en lats vallen wel het meest op :)
 
Tony Pearson op 53 jaar ,still going strong :thumbup:

2hnq2as.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
255rtiu.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2iqhefa.jpg



Aaron Baker op 49 jaar


e9f2cbca.gif

093a01ed.jpg

b8c491e0.jpg

71ca56de.jpg

511907df.jpg
 
Chet Yorton

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Big Jim Quinn



10dgqj6.jpg

14y62k2.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]



Berry de Mey



23kags3.jpg

5630092779_bc5f356585_b.jpg

5630092781_5c86c4745b_z.jpg

5630092783_276068613d_z.jpg
 
Ik haalde dit mooie praktijkvoorbeeld aan omdat beide jongens eigenlijk van begins af aan a/h splitten waren. Ma-borst/biceps Di-rug/triceps ....nou ja je kent het wel...
Die jongen die drie jaar trainde was ongeveer 15kg aangekomen en kon 90kg bankdrukken, 130kg deadliften en squatten ja deed ie per ongeluk nie zo vaak, dus wist ie niet.
Die andere had in 4 jaar nog minder massa (10kg) gegained. Maar wel beduidend serieuzer getraint en was ook iets sterker dan zijn trainingsmaat. Hij zat zelfs te denken om te stoppen, want trainen werkte toch niet meer zo. En nu.....allebij laaiend enthousiast, zwaarder en sterker geworden. Bewijst voor mij dat splitten voor het grote gros eigenlijk helemaal niet interessant is. Maar dat heb ik al wel es vaker geroepen. Puur ter afwisseling splitten ok, maar niet als basis.
Vandaar dus....;)
ik zie dit topic nou pas, heb ff doorgelezen, vooral jou berichten maar zoals men als zegt, totaal geen onderbouwing.
leuke gedachte gang hoor, je hebt zelf beetje een theorie bedacht hoe jij denkt dat het werkte vroeger, maar de werkelijkheid is eenmaal anders.
Ben je trouwens beetje autistisch? je komt zo beetje over als ik je verhalen zo lees.
ik adviseer je eens te verdiepen in de boeken van Lyle mcdonald, daar kun je veel van leren. En je bent nooit te oud om te leren.
post eens een foto van jezelf, ben wel benieuwd hoe groot jij bent geworden kerel.
 
Laatst bewerkt:
leuke foto gevonden van big Victor Richards "the uncrowned mr. olympia" van 2013,ziet er nog huge uit

Victor_Richards_photo2.jpg


victor2.jpg



A 2013 shot of bodybuilding’s biggest enigma, Victor Richards

hier is hij rond de 50 jaar

vicrichards5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lijkt veel op kai greene joh
 
Back
Naar boven