Fitness Seller

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Bezoekers in dit topic

Flinke training Freak!! Mooie repouts gepakt..er zit zit zoalls al gezegd nog meer dan voldoende rek in:thumb:
 
Goed bezig, en idd als je als laatste set 17x kan doen, waren die 4x sets niet heel zwaar. Maar dat is alleen maar gunstig, kan je nog even doorgaan met rustig opbouwen en techniek bijslijpen.
 
Lekker volume. Niets mis met 'langzaam' omhoog, des te meer ruimte heb je dadelijk om uit te bouwen :).
 
3x per week trainen is naar mijn mening meer dan genoeg ;) Ga er prima op! Ook nu ik tegen mijn max aanzit (qua gewichten)
Vind ik ook! Daarnaast sluit het ook beter aan bij mijn drukke baan. Ik trainde eerst 4x per week en vaak had ik problemen als ik bijvoorbeeld moest overwerken. Heel je schema ligt dan overhoop.

Als ik die enorme hoeveelheden herhalingen zo lees zit er nog heeeeel veel rek in kerel! Je hoeft je imo nog echt geen zorgen te maken dat je vast loopt, ondanks dat je nu in de cut zit ;)
Ik hoop het ook! Ik ben benieuwd waar het schip gaat stranden. Gelukkig kan je met Greyskull ook deloaden voor als je vastloopt (-10%)

Kiek die reps! Ben benieuwd hoe je kracht vooruit gaat de komende tijd!
Yeah buddy!

Trouwens.. Planken e.d. gaat je waarschijnlijk weinig helpen bij het squaten, haha! Misschien heb je nog iets aan onderstaand artikel:
http://tonygentilcore.com/2017/01/want-bigger-arms-squat/

Goed artikel, ga ik zeker even doorlezen! :D

Flinke cardio-kt training! :D
met lagere reps kunnen die gewichten flink omhoog. Ben benieuwd!
Ik ben meer tijd kwijt aan het fietsen naar/van de sportschool, dan de daadwerkelijke traning zelf, maar ik vind het best fijn zo!

Je probleem is ook niet je core FREAKJAM , je techniek is het probleem
Op een of andere manier heb ik teveel last van mijn stabiliteit bij een brede stance. Bij een smallere stance heb ik daar veel minder tot geen last van, maar dan heb ik weer problemen om de juiste diepte te bereiken (wat komt door de te smalle stance).

Flinke training Freak!! Mooie repouts gepakt..er zit zit zoalls al gezegd nog meer dan voldoende rek in:thumb:
Thanks Marv! Ik hoop ook dat er voorlopig nog even voldoende rek in zit! :D

Goed bezig, en idd als je als laatste set 17x kan doen, waren die 4x sets niet heel zwaar. Maar dat is alleen maar gunstig, kan je nog even doorgaan met rustig opbouwen en techniek bijslijpen.
Thanks Neet! Bewust met lage gewichten begonnen. Op deze manier lekker rustig opbouwen en niet te snel tegen een plateau aanlopen.

Lekker volume. Niets mis met 'langzaam' omhoog, des te meer ruimte heb je dadelijk om uit te bouwen :).
Haastige spoed is zelden goed! Thanks Sanne! :D

Goed bezig FJ :)
Thanks Saik.

Jan 20, 2017 - Full body


Overheadpress (+1kg)
Set1. 20 kg x 10 Reps
Set2. 20 kg x 10 Reps
Set3. 27 kg x 5 Reps
Set4. 27 kg x 5 Reps
Set5. 27 kg x 10 Reps

1kg meer en 2 reps meer. Nice! Laatste rep was wel een dikke grinder :D

Bent-Over Barbell Row (Yates)
Set1. 20 kg x 10 Reps
Set2. 20 kg x 10 Reps
Set3. 25 kg x 5 Reps
Set4. 25 kg x 5 Reps
Set5. 25 kg x 13 Reps

Toch maar eens de Yates Row gedaan ipv de T-Bar. Werd na mijn eerste setje aangesproken door een PT die dacht dat ik een normale row aan het doen was, maar nadat ik hem uitlegde dat ik de Yates variant deed (bij deze variant sta je meer rechtop en spreek je je lats meer aan) snapte hij waarom ik meer rechtop stond. Desalniettemin toch fijn dat mensen je proberen te helpen. Ik vind de oefening eigenlijk wel fijn en ik denk dat ik deze voorlopig even blijf doen ipv de T-Bar. De Phrak variant van Greyksull hanteert trouwens ook de Yates Row ipv een T-Bar. Ik doe trouwens de bovenhandse variant.

Barbell Deadlift (+2,5kg)
Set1. 30 kg x 5 Reps
Set2. 30 kg x 5 Reps
Set3. 42.5 kg x 8 Reps

Ik merk wel dat mijn conditie slecht is, was nu al aardig moe na de laatste set. Dat wordt nog wat als het zwaarder gaat worden.

Cable Pushdown (with Rope Handle)
Set1. 20 kg x 10 Reps
Set2. 20 kg x 10 Reps

Dumbbell Side Raise
Set1. 4 kg x 10 Reps
Set2. 4 kg x 10 Reps

cardio
Wederom op de fiets naar de sportschool, dus half uurtje heen en terug gefietst. Dit weekend is mijn vriendin er weer, dus zondag lekker met de auto :D

Reeting
Voorlopig zit ik nog steeds in een goeie flow. Wat betreft voeding ook erg gedisciplineerd en ik houd elke dag mijn macro's bij. Ik hanteer nog steeds IF + carbcycling. High fat en +/-1900 kcal op rustdagen en high carb +/- 2700 kcal op trainingsdagen.
Enige vervelende is dat ik qua gewicht wel al 3 weken "stil" sta: ik weeg al 3 weken ~80kg. Heeft wellicht te maken met het feit dat de werkdruk op dit moment hoog is op mijn werk en eigenlijk een beetje oververmoeid ben. Directe collega is 5 weken op vakantie en ik moet veel van de werkzaamheden daardoor alleen doen. Ik heb deze maand al 40 uur overgewerkt en aardig grote mailmigratie op mijn werk (1200 mailboxen) vrijwel in mijn eentje gedaan. Collega is gelukkig nog maar een week weg. Ben ook van plan om een weekje vrij te nemen als hij terug is, zodat ik weer even bij kan tanken en wat rustiger word in mijn lijf. Gelukkig is na de afgelopen mailmigratie ons megaproject (migratie naar een nieuw netwerk naar de cloud) ook zo goed als af, dus hopelijk sowieso een rustiger jaar op werkgebied.

Morgenavond datenight met mijn vriendin: samen lekker sushi eten en naar de film. Heb ik wel verdiend vond ik zo! :D

Drie reeten

hw6h8AP.png
hw6h8AP.png
hw6h8AP.png
 
Lekkere training!

Ik snap het wel met 3 dagen ipv 4 als je veel werkt.. Merk dat zelf ook dat het toch beter is en ook voor herstel.

Lekker dat je een weekje vrij kan nemen als je collega terug is. Zeker iets om naar uit te kijken!

Lekkere training! steady door omhoog!
 
Prima training. Neem zeker dat artikel even door. Hacksquats is het niet icm greyskull, haha :o.

Zondag 'lekker met de auto'? Als ik jou was zou ik gewoon de fiets pakken. Niet lullig bedoeld, maar dan heb je gelijk je cardio gehad ja :thumb:!
 
Wat bas zegt, ik zou squat gewoon nog een kans geven.
 
Ik zou ook lekker blijven fietsen, dan heb je zonder tijdsverlies al je warming-up en cool-down gehad :) En een aantal calorieen afgefikt. :fire:
Veel plezier vanavond!
 
Heb een beetje je log doorgelezen nadat je bij mij gereageerd had. Want was wel nieuwsgierig.. En, respect :bow:
Goed dat je weer begonnen bent sinds kort. Ik heb er maar een maand uitgelegen, maar zelfs dan is het moeilijk om de motivatie weer te vinden om te starten.
Kan je nagaan na een half jaar.
Ben benieuwd naar je progressie. En misschien toch squats gaan proberen. Heb er ook veel last van gehad in het begin en mee lopen kloten, maar gaan me nu prima af.
In!
 
Je hebt vast goed genoten van je date met je meisje? ^^
Snap je wederom helemaal, wat dat betreft zitten we in hetzelfde schuitje, een balans zien te vinden tussen werk/privé/training kan lastig zijn, het komt imo neer op het stellen van prioriteiten en proberen op alle vlakken een bevredigend 'ritme' te kunnen vinden. In dat weekje vakantie kan je jezelf even meer op andere dingen richten dan het werk, geniet ervan!
 
Lekkere training!

Ik snap het wel met 3 dagen ipv 4 als je veel werkt.. Merk dat zelf ook dat het toch beter is en ook voor herstel.

Lekker dat je een weekje vrij kan nemen als je collega terug is. Zeker iets om naar uit te kijken!

Lekkere training! steady door omhoog!

Ja drukke baan combineren met sporten is altijd lastig. Maar ik doe nu FB, dus spreek mijn spieren vaak genoeg aan elke week, ook al train ik "maar" 3x per week!
Kijk inderdaad erg uit naar dat weekje vrij :)

Prima training. Neem zeker dat artikel even door. Hacksquats is het niet icm greyskull, haha :o.

Zondag 'lekker met de auto'? Als ik jou was zou ik gewoon de fiets pakken. Niet lullig bedoeld, maar dan heb je gelijk je cardio gehad ja :thumb:!
Ja, ik moet nog even de tijd nemen om hem goed door te nemen, aardig lang artikel! :)
Ik heb toch de fiets gepakt, maar ik heb vandaag toch aardig cardio gehad. 10 minuten crosstrainer voor de training en 20 minuten daarna. Vervolgens ook nog een zenuwslopende wedstrijd gezien in het PSV stadion waar ik met de fiets naar toe ben gegaan, dus al met al toch bijna een uurtje op de fiets gezeten vandaag :)

Wat bas zegt, ik zou squat gewoon nog een kans geven.
Ja komt goed!

Ik zou ook lekker blijven fietsen, dan heb je zonder tijdsverlies al je warming-up en cool-down gehad :) En een aantal calorieen afgefikt. :fire:
Veel plezier vanavond!
Uiteindelijk toch mijn dosis cardio gehad vandaag. Gister was gezellig met het vriendinnetje! Lekker sushi gegeten en een leuke thriller gezien in de bios (Split, zeker een aanrader!)

Heb een beetje je log doorgelezen nadat je bij mij gereageerd had. Want was wel nieuwsgierig.. En, respect :bow:
Goed dat je weer begonnen bent sinds kort. Ik heb er maar een maand uitgelegen, maar zelfs dan is het moeilijk om de motivatie weer te vinden om te starten.
Kan je nagaan na een half jaar.
Ben benieuwd naar je progressie. En misschien toch squats gaan proberen. Heb er ook veel last van gehad in het begin en mee lopen kloten, maar gaan me nu prima af.
In!

Thanks Arkanye, tof dat je hier ook even komt kijken! :) Drukte op het werk en overlopen sportschool zorgde voor flink wat demotivatie, was ook erg lastig om de draad weer op te pakken na 5 maanden stil te hebben gezeten.
Gelukkig zit ik weer in een goede flow. Ben blij dat flexx123 eigenlijk altijd aan mijn kop is blijven zeuren dat ik weer moest gaan sporten, was toch weer een duwtje in de rug :D

Je hebt vast goed genoten van je date met je meisje? ^^
Snap je wederom helemaal, wat dat betreft zitten we in hetzelfde schuitje, een balans zien te vinden tussen werk/privé/training kan lastig zijn, het komt imo neer op het stellen van prioriteiten en proberen op alle vlakken een bevredigend 'ritme' te kunnen vinden. In dat weekje vakantie kan je jezelf even meer op andere dingen richten dan het werk, geniet ervan!
Ja, het was gezellig! Had het avondje uit ook echt even nodig :) Lekker sushi gegeten en daarna bios. Hopelijk snel weer meer balans inderdaad! Ik heb dinsdag een kwartaalgesprek met mijn baas en dan ga ik aankaarten dat ik naar mijn mening veel te veel doe op mijn werk. Ik ben degene die vrijwel 9 van de 10 keer de technische projecten uitvoert en op een gegeven moment eist dat zijn tol. Ik heb al een keer eerder geklaagd, maar nu ga ik het papier zetten en de confrontatie aan. Ik heb het idee dat men totaal niet beseft wat ik allemaal uitvoer op mijn werk.

Jan 22, 2017 - Full body

crosstrainer (warmup)

10 minuten

Barbell Bench Press (+2kg)
Set1. 20 kg x 10 Reps
Set2. 30 kg x 10 Reps
Set3. 39 kg x 5 Reps
Set4. 39 kg x 5 Reps
Set5. 39 kg x 16 Reps

Nog steeds niets te klagen. Vorige keer 37kgx17 reps, dus dit is dikke prima! 17de rep was helaas net iets te veel, maar flexx123 was er om mij te spotten :D

V-Bar Lat Pulldown (+6kg)
Set1. 29 kg x 10 Reps
Set2. 29 kg x 10 Reps
Set3. 35 kg x 5 Reps
Set4. 35 kg x 5 Reps
Set5. 35 kg x 20 Reps

Volgende keer nog even dat gewicht aanhouden, wil ook niet te snel verhogen. Uitvoering is ook belangrijk! Wil daarna ook wat meer gaan letten op het gebruik van negatives en explosiviteit bij de herhalingen.

Machine Hack Squat (+5kg)
Set1. 10 Reps
Set2. 25 kg x 10 Reps
Set3. 45 kg x 5 Reps
Set4. 45 kg x 5 Reps
Set5. 45 kg x 13 Reps

Single-Arm Dumbbell Triceps Extension (Seated)
Set1. 7.5 kg x 10 Reps
Set2. 7.5 kg x 9 Reps

Bummer van die laatste rep.

Dumbbell Hammer Curl
Set1. 10 kg x 10 Reps
Set2. 10 kg x 10 Reps

crosstrainer
20 minuten

Reeting
Eerste cycle van 6 worksouts in 2 weken zit erop. Drie weken geleden was ik nog volop aan het twijfelen of ik weer zou beginnen met sporten en ik heb gelukkig de smaak weer te pakken. Lekker volhouder nu!
Ik ga wel wat aanpassingen doen qua voeding. De laatste keer dat ik Greyskull heb gedaan heb ik met behulp van een handig excelsheet mijn TDEE uitgerekend (2250kcal).

Aangezien ik qua kcals op 1900/2700 zit, komt dit gemiddeld op ongeveer 2250kcal uit. Mijn TDEE lijkt dus te kloppen, maar dat verklaart dus ook waarom ik al 3 weken hetzelfde weeg. Vanaf maandag mijn kcals droppen dus! :)

Drie reeten

hw6h8AP.png
hw6h8AP.png
hw6h8AP.png
 
SUSHIIII, volgende keer gewichten verdubbelen met die sushi gains denk?!
 
Goed te lezen dat je de smaak weer te pakken hebt en een mooie 3 reten training neergezet! Keep it up Freak!!:D
 
Goed plan om het een en ander even duidelijk te maken op je werk :)
En weekje vakantie als je collega weer terug is?
 
Top dat je gewoon weer begonnen bent, als je eenmaal in het ritme zit went het gelukkig erg snel. Je hebt het in ieder geval weer naar je zin en blijft lekker bezig, geniet ervan!
 
SUSHIIII, volgende keer gewichten verdubbelen met die sushi gains denk?!
Het ging vandaag anders best lekker! Liefst eet ik elke weekend sushi, maar helaas is dat niet zo verstandig haha!

Dus dat is je geheim..
Knap gedaan FREAKJAM ! Ook nog even lekker je cardio meegepakt :thumb:

Vandaag ook weer lekker op de fiets naar de gym gegaan. Toch weer lekker een uurtje fietsen en met een paar kilo extra op de rug (sportkleding +2kg aan plates) geeft dat toch wat extra voldoening :)

Goed te lezen dat je de smaak weer te pakken hebt en een mooie 3 reten training neergezet! Keep it up Freak!!:D
Yeah! Ik blijf lekker mijn best doen :D

Goed plan om het een en ander even duidelijk te maken op je werk :)
En weekje vakantie als je collega weer terug is?
Vanmorgen jaargesprek gehad met mijn baas en even mijn hart gelucht. Hij was er wel een beetje van geschrokken en voelt zich nu geroepen om mij zeg maar soort van in bescherming te nemen. Binnenkort een gesprek met mijn andere collega erbij waar gesproken gaat worden over de taakverdeling en dergelijke. Mijn baas beseft ook dat ik veel heb gewerkt het afgelopen jaar en gaat ook wat meer rekening met mij houden. Ik ga zelf ook werken aan het geheel door wat vaker nee te zeggen tegen een klusje wanneer ik het eigenlijk al druk genoeg heb.

Collega komt volgende week terug, die week erop denk ik een weekje vrij inderdaad :)

Top dat je gewoon weer begonnen bent, als je eenmaal in het ritme zit went het gelukkig erg snel. Je hebt het in ieder geval weer naar je zin en blijft lekker bezig, geniet ervan!
Komt goed Sanne!

Jan 24, 2017 - Full body


Overheadpress (+2kg)
Set1. 20 kg x 10 Reps
Set2. 20 kg x 10 Reps
Set3. 29 kg x 5 Reps
Set4. 29 kg x 5 Reps
Set5. 29 kg x 7 Reps (AMRAP)

Ik had gehoopt op meer, maar no worries. Tegen de tijd dat ik niet 5+ reps haal, gaan we deze gewoon deloaden (10%). Lang leve microplates :)

Yates Row (+2kg)
Set1. 20 kg x 10 Reps
Set2. 20 kg x 10 Reps
Set3. 27 kg x 5 Reps
Set4. 27 kg x 5 Reps
Set5. 27 kg x 17 Reps (AMRAP)

Wat meer gelet op de houding. Deadlift startpositie en barbell dicht in de buurt van de quads houden.

Machine Hack Squat (+5kg)
Set1. 10 Reps
Set2. 30 kg x 8 Reps
Set3. 50 kg x 5 Reps
Set4. 50 kg x 5 Reps
Set5. 50 kg x 15 Reps (AMRAP)

Hack squat gaat best hard! Volgende keer weer met 5kg verhogen. Daarnaast binnenkort de normale squat ook weer eens proberen, desnoods 2 normale squatsetjes als warmup voor de hack squat.

Cable Pushdown (with Rope Handle)
Set1. 20 kg x 10 Reps
Set2. 20 kg x 10 Reps

Niet verhoogd, laatste reps had ik het ook lastig dus juiste keuze geweest. Voorlopig even op 20kg houden.

Barbell Curl (+1kg)
Set1. 21 kg x 10 Reps
Set2. 21 kg x 10 Reps

cardio
Half uurtje heen en half uur terug op de fiets naar de gym.

Reeting
Ik begin nu al te merken dat bepaalde oefeningen steeds beter gaan. Overheadpress merk ik wel al dat het zwaar begint te worden, maar de vorige keer zat ik ook op ~35 kg uiteindelijk. Nu gewoon doorpakken en deloaden wanneer nodig. Paar maanden lekker cutten nu en kijken wat het oplevert. Niet alleen vetverlies maar hopelijk pak ik ook wat spierbouw in de cut.


Drie reeten

hw6h8AP.png
hw6h8AP.png
hw6h8AP.png
 
Back
Naar boven