MuscleMeat

NSFW! From man to machine - DavidCentral's log

Bezoekers in dit topic

in!:D
 
Update iets :D
 
Sws in! Zeer benieuwd naar de results
 
in! :D naamgenoot
 
Update 2.0

De TV gaat uit. Genoeg motivation filmpjes gekeken op Youtube, in mijn hoofd ben ik al in de gym. Ik voel hoe mijn preworkout zijn werk begint te doen, hoe ik langzaam de onrust en agressie begin te voelen, mijn huid begint te tintelen van de beta-alanine, de amino zuren, stikstof en Dianabol door mijn bloedbaan razen. Ik pak mijn sport tas, mijn belt en straps en gooi de deur achter me dicht. Gefocused, klaar om zoveel mogelijk vezels te vernietigen uit zoveel mogelijk verschillende hoeken. Terwijl ik in de auto zit en de agressieve, opzwepende beats van Noisia door de speakers knallen ben ik al bezig met mijn workout; welke volgorde? Hoeveel reps? Hoeveel setjes? Zelfverzekerd loop ik de gym in, vul ik mijn beker vitargo met water en trek ik mijn trui uit. Time you kill another one.

Vandaag staat rug met triceps op het programma. Al vanaf het eerste setje wide pull ups voel ik hoe goed de drive is, hoeveel lichter het gewicht aanvoelt, en vooral hoe bizar snel mijn lats, onderarmen en biceps zich vullen met de benodigde voedingsstoffen. 4x10 full range is geen probleem. Tijd voor het echte werk, dumbell rows. Helaas gaan de dumbells maar tot 40kg, dus gelijk met het maximale gewicht, dan maar wat langzamer uitvoeren met een langere range. Ik wind mijn strap om het glimmende ijzer en begin mijn set. Diep tot de grond, zo hoog mogelijk optrekken. Ik kijk omhoog in de spiegel en zie de eerste tekenen van transformatie langzaam zichtbaar worden. Vollere schouders, opgeblazen traps, aders die meer naar boven komen. Na mijn set cable rows krijg ik licht last van een backpump in de onderrug, maar het hoort erbij, gewoon er doorheen en voor dat ene doel gaan waarvoor je in de gym bent, spieren oppompen en vezels kapot maken waarna mijn snelle herstel kan beginnen. Na nog wat tricep oefeningen (bench dips, rope tricep extentions, skullcrushers en tricep extentions -dropset till failure-) zit de training er weer op. Ik vul mijn shakebeker gevuld met Advanced Post Workout (XXL) met water en gooi deze achterover. Verbranding gestopt, muscles killed, tijd om voldaan naar huis te rijden voor een warme maaltijd.


1.jpg
2.jpg
5.jpg
7.jpg
 
Laatst bewerkt:
Update 2.1


Als aanvulling op de update even samenvatting van de week, een week waarin ik niet veel heb kunnen trainen; ik ben donderdag 26 November getattooeerd van elleboog tot oksel dus had even een paar dagen gedwongen rust gehouden. Uiteraard kan dit geen kwaad, af en toe even een paar dagen totaal herstel en ben ik nu klaar om weer volgas te gaan knallen. De supplementenkast is aangevuld, ik hou licht vocht vast, en de weegschaal tikt momenteel 88.2 kg aan (4.2 kg zwaarder dan 8 dagen geleden, duidelijk wat vocht dus). Alles gaat zoals geplanned, en zal jullie op de hoogte houden!

Trainse en gainse,
Grt, D

4.jpg
6.jpg
3.jpg
 
Fantastische log!

Kan me er erg in vinden dat het ergerend is om beknopte schema logs te lezen. Ik wou ook een log schrijven die leuk leesvoer was, maar het is een moeilijk om tegelijkertijd beknopt en gedetailleerd te zijn. Vooral voor mensen die niet direct mee zijn zou het afschrikkend kunnen werken al die tekst, maar ik moet zeggen dat het met een paar fotootjes erbij en wat luchtige tekst echt wel meevalt. Voorlopig zit ik nog tussen de standaard en jouw schrijfstijl, maar ga in de toekomst zeker meer jouw kant op.

Mensen met een log onderschatten echt hoe belangrijk en interessant het is welke effect dit alles heeft op je persoonlijk leven buiten de gym.

Ga deze zeker volgen, schrijf alvast zo verder.
 
Vet hoe je alles zo gedetailleerd beschrijft, inclusies foto's!
 
Nice! Goed bezig man.. Erg leuk om te lezen ook hoe je alles verwoord. Keep the gainsssz comin:flexgrin:
 
Pfff krijg al pokke veel zin om te gaan trainen! Moet nog effe werken en dan knallen.

Je shape ziet er al goed uit dus dat kan alleen maar nog beter worden vanaf nu!
 
Nice die updates met foto's, leest en kijkt lekker weg allemaal.

Keep it up!
 
Heel nice omschreven allemaal! Dit gaat een mooi log worden zo met die foto's erbij":D
 
Werkt dat nou motiverend als mensen telkens vragen om updates of ervaar je het meer als gezeur?
 
geweldige log, ook nice dat je fotootjes erbij doet van je voedsel en supps enz. Zag dat je ook geïnspireerd was door jonathan dus dan sws in!
 
geweldige log, ook nice dat je fotootjes erbij doet van je voedsel en supps enz. Zag dat je ook geïnspireerd was door jonathan dus dan sws in!
Wie/wat is Jonathan?
 
Back
Naar boven