XXL Nutrition

NSFW! From man to machine - DavidCentral's log

Bezoekers in dit topic

Thnx voor de goede reacties mannen! :yes:
Werkt dat nou motiverend als mensen telkens vragen om updates of ervaar je het meer als gezeur?
Ik typ iedere dag een stukje en maak af en toe een foto, maar ik blijf wel bij een wekelijkse update tenzij er iets heel boeiends te melden valt.. Ga ik vaker updaten ben ik bang dat er over een aantal weken niks meer te schrijven valt en ik alle metaforen en verheerlijkingen al 3x gebruikt heb haha ;)
 
Beetje laat maar ook nog in :p
dikke tattoos en v-shape inderdaad!!
 
Leuke log l! In!
 
Gezellig maat!

Inderdaad ik ben ook benieuwd naar de gear. Ik heb vorige kuur ook met malay gedaan, en op mn bloedtest scoorde ik +59 aan test (hoger gaat de test niet).. Ook vind ik het top dat de nieuwe batches een krascode hebben die je kunt checken op de site :)

Primo was eerst ook de planning in de 2e blast aangezien ik een beetje klaar ben met tren, alleen toch voor mast gegaan ivm prijs en wat je ervoor terug krijgt, áls je al echte primo hebt. Dan besteed ik die liever aan geno pennen ;)

Jammer dat je bent afgestapt van de primo, had wel eens willen weten of het ook echte primo is.
Ik heb morgen ochtend mijn onderzoek in het Spaarne Ziekenhuis.
 
Tijd voor een update
 
Kom maar op met die update:D
 
Beetje laat maar ook ik volg!
 
Heerlijke log zeg! Goed bekomen van je tattoo avontuur? En meteen die backpumps, wat herkenbaar!
 
begint al beetje lang te duren men
 
Zoveelste log die op niks uitdraait.
 
Post op zn minst dan een update foto, ik weet (heel heel goed) dat ADD lastig is maar een foto is laagdrempelig ;)
 
Post op zn minst dan een update foto, ik weet (heel heel goed) dat ADD lastig is maar een foto is laagdrempelig ;)
Is al tijdje niet meer online geweest, makkelijker als iemand hem kent hem even een berichtje stuurt
 
Back
Naar boven