Fitness Seller

Gastric pentadecapeptide BPC-157, heelt alles?

Bezoekers in dit topic

Doet het wat bij afgebroken kraakbeen en de pijn er omheen? Of puur pees en spier herstel?
 
Doet het wat bij afgebroken kraakbeen en de pijn er omheen? Of puur pees en spier herstel?


Goede vraag, nergens over gelezen. Ik weet wel dat je hydrogel, hyaluronzuur of cellen kan injecteren. Zou het wel aan een professional overlaten.

Als bpc werkt zou ik meteen 10potjes bestellen voor MN knietjes :p

Deze dude spuit het zowat in z'n knie:
 
  • Like
Waarderingen: GruX
lokaal onderhuids. je moet wel achterlijk zijn om in je pees zelf te spuiten (wat ze dus doen).

vandaag bij de chirurg geweest.. keek zn ogen uit dat ik 100% mobiliteit terug heb. na 8 weken. van mn litteken is amper meer wat te zien (S incisie). werd ineens met de dag minder. arm hersteld in razend tempo (jammer dat ik het niet eerder heb ontdekt, want schijnt ook atrofie tegen te gaan)

heb al weken last van mn lies. vandaag ineens zo goed als weg. dus dosering.lijkt genoeg voor systematisch (2x 500mcg per dag).

gebruik er wel pharma gh 2iu 5/7 naast (year round). dus dat goedje helpt ook wel mee.

ruime week mee bezig nu
Is dit van usapep?

Moet ik maar eens gaan kijken voor mijn knie, want dit blijft een drama!
 
Ik ga binnenkort beginnen laat wel FF review achter
 
Even ter duidelijkheid. Er is geen bewijs dat BPC-157 lokaal zou werken, dit zou betekenen dat er plaatselijk receptoren voor zijn wat heel onwaarschijnlijk is gezien zijn werking. Wel is bekend dat het systemisch werkt en zelfs oraal kan genomen worden. Je gaat toch ook geen hgh plaatselijk injecteren? igf-1 is een ander geval en niet vergelijkbaar met bpc-157.

Dus het is leuk dat mensen op internet dit erbij verzonnen hebben om zogezegd zeker te zijn dat het werkt, maar is dus geheel onnodig.
 
Nog een paar vragen:

1. Wat is het resultaat van orale inname (bv onder de tong?)/ Moet het niet rond de plek ingespoten worden of kan het ook op een algemene plek?
2. Welke spuit heb je precies dan nodig? Een langere/kortere/dikkere?
3. Als je NaCI water gebruikt, spuit je dan 1ml in je vial BPC-157?

Bij voorbaat bedankt.

Nee dus, gewoon in je mond en doorspoelen met water is voldoende. Je kan het ook net zoals insuline onderhuids injecteren.

1ml bij je vial BPC inderdaad, bevat 5000mcg meestal. Insulinespuitjes kan je hiervoor gebruiken.
 
Cools

Hoe zit het met kraakbeen en schade daar omheen? Denk aan irritatie in knie doordat de demping weg is.

Vraag me wel af of dit ook goed zou helpen bij afscheuren van banden en herstel er omheen. Best interessante materie.
 
Cools

Hoe zit het met kraakbeen en schade daar omheen? Denk aan irritatie in knie doordat de demping weg is.

Vraag me wel af of dit ook goed zou helpen bij afscheuren van banden en herstel er omheen. Best interessante materie.

Daar werkt het juist goed voor ;)

Kraakbeen kan ik niet direct onderzoek van vinden, maar het is mogelijk. Een andere oplossing hiervoor zou collageen hydrolisaat kunnen zijn. Beiden combineren zou zeker moeten werken.
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Daar werkt het juist goed voor ;)

Kraakbeen kan ik niet direct onderzoek van vinden, maar het is mogelijk. Een andere oplossing hiervoor zou collageen hydrolisaat kunnen zijn. Beiden combineren zou zeker moeten werken.

Cools zou dit ook kunnen voor reuma en bij (herstel van) operatie aan de tunnels/pezen van de handen?
 
Laatst bewerkt:
Maakt het nog uit of je het oraal neemt of injecteert?
 
Ik heb het binnen uit UK. Moet ik gwn die blauwe dop eraf halen uit MN ba water en dan 1ml injecteren in bpc potje. En dan met alcohol pad reinigen en dan telkens 0,15/0,2ml injecteren?

Zat te denken als het toch algemene plek mag in de buik naast MN navel. Dus vel vastpakken en inspuiten?
 
0,02-0,03 ml = 100-150 mcg per inject . Dat zijn 2-3 streepjes van 0,5 ml insulinespuitje. Naaldje is 8-12mm.
Locatie is prima..Gewoon dr injassen voel je niks van :p
 
0,02-0,03 ml = 100-150 mcg per inject . Dat zijn 2-3 streepjes van 0,5 ml insulinespuitje. Naaldje is 8-12mm.
Locatie is prima..Gewoon dr injassen voel je niks van :p

Thnx Bosco. Ik heb 0,33mm x 12,7mm spuiten. 0,5ml idd

Wow 2-3 steepjes! Dat is nog precieze werk hahah
 
Kun je die blauwe dop er gwn aftrekken voordat ik alles sloop
 
Doen jullie echt maar 1ml ba water in 5000mcg bpc. Ik had net gezet, maar met 1ml ba water is het byna niks wat je in je potje ziet. Lijkt net of je je dan lucht spuit.
 
Back
Naar boven