MuscleMeat

Gedurende de feestdagen eet ik...

Gedurende de feestdagen eet ik...


  • Totaal stemmers
    447

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whey , tonijn, melk, kwark , 500 gram vlees minimaal en de rest ;)
 
wat ik gewoonlijk eet, de rest eet meestal troep
 
ik heb al een poos terug besloten in januari te gaan cutten... kan ik lekker met de feestdagen uit mijn dak gaan, is het tenminste de moeite van het cutten waard ;)
 
lekker bulken en vanaf januari de cut erin!
 
Meer dan wat iedereen eet.
 
op kerstdag en nieuwjaar eet ik in de dag mijn voedingsschemamaar bij familie eet ik gewoon mee
 
Zijn er echt mensen die, terwijl iedereen aan het feestmaal zit, hun eigen potje kip met rijst gaan zitten eten ??? Denken jullie echt dat die ene dag die ene maaltijd je hele fysiek gaat verpesten ofzo?
Ik mag dan zelf in het "milieu" zitten, als met nieuwjaar bij ons aan tafel iemand een potje kip met rijst zit te eten, dan ga ik die toch even flink uitlachen..

+1

Sterker nog, je krijgt 10 seconden om een glas wijn in te schenken en iets naar binnen te rammen met 500 kcals waarvan minimaal 400 afkomstig uit verzadigde vetten en 100 uit snelle suikers, anders kan je opstappen.

Deze reacties vind ik erg narrow minded, belachelijk..Bedenk dat niet iedereen even veel geeft om "de feestdagen" of "het feestmaal". Het is erg vreemd dat jullie iemand afkeuren wanneer hij aan het einde van december een gezonde maaltijd nuttigt. Op een willekeurige andere dag in het jaar zou je het niet vreemd vinden.
 
Deze reacties vind ik erg narrow minded, belachelijk..Bedenk dat niet iedereen even veel geeft om "de feestdagen" of "het feestmaal". Het is erg vreemd dat jullie iemand afkeuren wanneer hij aan het einde van december een gezonde maaltijd nuttigt. Op een willekeurige andere dag in het jaar zou je het niet vreemd vinden.

neen ze zeggen dat iemand speciaal een feestmaal zou laten voor een bb gezonde maaltijd, wat idd belachelijk is als je gewoon een hobby bb'er bent

ik eet op kerstavond fondue en oudejaarsavond wat het restaurant mij voorschotelt
 
Kerstmalen bestaan bij ons meestal uit zelfgemaakte frieten en veel kip, biefstuk enz.
Ik eet gewoon veel vlees en wat friet erbij, salade ook.
Enige wat ik dan cheat is wat friet. lekker boeiend.

Verder eet ik door de dag heen gewoon wat ik normaal eet.
 
Net als vorig jaar zo'n beetje 6 december op "dieet" gegaan. Op de feestdagen eet ik gewoon lekker mee met wat er voor me gemaakt wordt.
 
Ik eet gewoon mee, alleen zoete dingen zoals toetjes etc. sla ik wel over.
 
Met kerst vegetarisch... hoeveel kip en vis ik ook eet door het hele jaar heen, met kerst niet...

Kerststol met roomboter, croissants met kaas, stokbrood met brie, champione-raghout, gepofte en gekruide aardappels, wat groenten, ijs/chocoloade als finish.

De dag erna (2e kerstdag) back to my reguliere eten. No room for al those fancy bad stuff :D
 
Ik eet wat iedereen eet. Aangezien we met gemiddeld 20 man zijn, zal ik dus mijn best moeten doen om dat allemaal binnen te krijgen :)
deze blijft mooi, ok voor Kerst 2011
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven