XXL Nutrition

[GESTOPT] Preview v/d mnd Januari "The Blond Myth" Lee Priest (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Preview v/d mnd Januari "The Blond Myth" Lee Priest

Ik ga vanaf nu elke maand een preview maken van verschillende bbing films. (Als "dank" aan de vaste leden hier ;) )

De eerste in rij is er eentje uit "The Blond Myth" van Lee Priest. (1 van mijn favo bbers) Zeer leuke film waar je Lee ziet trainen in World Gym.

Have fun!

ps: volgende maand "Another Blond Myth"
 
Ja ik vind het ook een hele goede bb.
Helemaal omdat hij ooit eens heeft gezegd dat je beter kunt dood gaan aan burgers eten dan dood gaan aan trainen.

"**** the model Look"

:thumbs:

Jopie
 
ik kan hem niet afspelen ???
 
nee volges mij niet...kan ik die downloaden?
 
oh ik heb het al...ik kan hem in winDvd afspelen :)
 
1 van de weinige bb films die ook echt de moeite waard is om te kijken.
Lee Priest valt me als persoon ook zeer positief op, zeker wanneer je vergelijkt met Levrone en Wheeler bvb in hun films.
Die 2 zijn spijtig genoeg toonbeelden van de domme bodybuilder
 
Cool idee!
 
Oh ja die hele video heb ik, Another Blond Myth heb ik ook. Leuke videos om te zien. **** the model look, be fat and happy you're all gonna die anyway!

En nog een instant klassieker:
When people write me letters asking "what's it like to compete with those big guys?", use the word tall, nog big. 'Cause really, those guys are 6'2" and have the same measurements as me. That makes them the SMALL guys! A guy 6'2" has got the same measurements as someone 5'4"... PATHETIC!

:thumbs:
 
Zien we Lee alleen trainen, of krijgen we iets meer van Lee te zien ? (zoals in de films van Coleman en Ahnold ?)
 
wazzup zei:
Zien we Lee alleen trainen, of krijgen we iets meer van Lee te zien ? (zoals in de films van Coleman en Ahnold ?)
Yup zitten nog wel wat extras bij.
 
biceps_blitz zei:
Oh ja die hele video heb ik, Another Blond Myth heb ik ook. Leuke videos om te zien. **** the model look, be fat and happy you're all gonna die anyway!

En nog een instant klassieker:
When people write me letters asking "what's it like to compete with those big guys?", use the word tall, nog big. 'Cause really, those guys are 6'2" and have the same measurements as me. That makes them the SMALL guys! A guy 6'2" has got the same measurements as someone 5'4"... PATHETIC!

:thumbs:
Yep en die ene over de forearms hahaha! (de andere moeten maar kijken anders geven we teveel spoilers weg ;) )
 
Hey, mijn Real One speler kan hem niet afspelen, er komt een foutmelding, en mijn Windows Media speler kan de codecs niet downloaden/ niet vinden. Dit probleem had ik ook al met Ronnie Coleman the Unbelevable. Ben nu wel de gratis DIVX speler van DIVX.com aan het downloaden. Maybe werkt die wel. Heeft iemand misschien een oplossing om aan die codecs voor de WMS of RealOne Player te komen?
 
Unregistered zei:
Hey, mijn Real One speler kan hem niet afspelen, er komt een foutmelding, en mijn Windows Media speler kan de codecs niet downloaden/ niet vinden. Dit probleem had ik ook al met Ronnie Coleman the Unbelevable. Ben nu wel de gratis DIVX speler van DIVX.com aan het downloaden. Maybe werkt die wel. Heeft iemand misschien een oplossing om aan die codecs voor de WMS of RealOne Player te komen?

installeer gewoon bsplayer ( http://www.bsplayer.org/ )en daarna de kazaalitecodecpack ( www.k-lite.nl) is de meest complete codecpack op het net!!!
die codecpack zal dan automatisch aangevuld worden in de bsplayer
 
nee wacht die bsplayer heb je helemaal niet nodig. Je moet wel da codecpack installeren. En onder WMP laten werken. :rolleyes: foutjeee
 
ik heb de film op mijn pc aan te raden!!
 
is er niet ergens een site of ftp server waar je gewoon allemaal training videos kan downen makkelijk? met kazaa en emule heb ik al het meeste, maar nu wil ik die anderen ook:p

Emule draait niet meer goed, me hele pc word er sloom en k*t van.
 
biceps_blitz zei:
is er niet ergens een site of ftp server waar je gewoon allemaal training videos kan downen makkelijk? met kazaa en emule heb ik al het meeste, maar nu wil ik die anderen ook:p

Emule draait niet meer goed, me hele pc word er sloom en k*t van.

Ja iemand was er geloof ik al mee bezig zie thread

[Link niet meer beschikbaar]

Iemand moet alleen ff een ftp beschikbaar hebben meen ik.


p.s gaaf filmpje trouwens T
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven