MuscleMeat

[GESTOPT] Preview v/d mnd Januari "The Blond Myth" Lee Priest

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 50
  • Weergaven 4K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wehe cool filmpje
Maar toch blijf ik al die oppervlakte-aders en die dikke olifantenpoten lelijk vinden :)
 
waarom kan ik dit filmpie niet via de rechtermuisknop downloaden? Als ik er met de rechtermuisknop op druk, gebeurt er niks....iemand een tip? Als ik op de link druk slaat ie hem op in een tijdelijke map die ik maar niet op mijn computer kan vinden.....
 
RedruM zei:
Wehe cool filmpje
Maar toch blijf ik al die oppervlakte-aders en die dikke olifantenpoten lelijk vinden :)
Dan hou jij simpelweg niet van bodybuilding:) want om die dikke poten gaat het net in die sport.
 
ramonovietsj zei:
waarom kan ik dit filmpie niet via de rechtermuisknop downloaden? Als ik er met de rechtermuisknop op druk, gebeurt er niks....iemand een tip? Als ik op de link druk slaat ie hem op in een tijdelijke map die ik maar niet op mijn computer kan vinden.....
Geen id normaal moet het lukken rechtermuisknop > doel opslaan als...

Anders zit ie in mijn documenten > mijn ontvangen bestanden

Of je zoekt de file op "LeePriest-TheBlondMyth-Preview.avi"
 
munk zei:
Dan hou jij simpelweg niet van bodybuilding:) want om die dikke poten gaat het net in die sport.

Och, ik vind het zeker een interessante sport, en ik heb ook wel respect voor mensen zoals Lee Priest, maar zelf zou ik het gewoon nooit willen hebben :)
 
Mooi filmpje kan je em ergens downloaden of heb je em gekocht.

Misschien zijn flex en levrone wel dom maar ze hebben wel mooi twee records.

levrone heeft de meeste IFB wedstrijden gewonnen en flex de meeste arnold.
 
ik ben nu t filmpje aan t downloaden.. ben nog altijd op zoek om ergens the blond myth te downloaden.. maar nog geen geluk.. jmmr genoeg.

thnx admin voor het filmpje.
 
yo bedankt voor de tip, alleen mijn computer loopt echt te ****en dus heb hem maar via een andere comp thuis gecheckt. Hoopte eigenlijk dat het de complete film was, had het woordje preview niet gezien:), toch wel indrukwekkend stukje!
 
Heey biceps!!

Ik las dat je een aantal films over bodybuilding via kazaa hebt gedownload! Zou je kunnen zeggen welke films dat waren? Ik kan dur namelijk geen vinden :(

Alvast bedankt!!!

greetz kip :thumbs:

(kwou dit eigenlijk pm'en maar die gaf een error aan)

Als iemand anders nog een paar films die ik kan downloaden dan graag :D :eyebrow: :thumbs:
 
Via Kazaa heb ik alleen Blood & Guts + the Unbelievable gedownload. Verder heb ik 2 training videos van Lee Priest, 1 van Flex Wheeler, 2 van Battle for the Olympia (1996+1998) en nog een paar kleintjes die door Flex magazine gemaakt zijn over specifieke spiergroeptraining.



braadkip zei:
Heey biceps!!

Ik las dat je een aantal films over bodybuilding via kazaa hebt gedownload! Zou je kunnen zeggen welke films dat waren? Ik kan dur namelijk geen vinden :(

Alvast bedankt!!!

greetz kip :thumbs:

(kwou dit eigenlijk pm'en maar die gaf een error aan)

Als iemand anders nog een paar films die ik kan downloaden dan graag :D :eyebrow: :thumbs:
 
Vergeet "pumping iron" niet !
 
cool fillumpje!! :cool:
 
Kijk boven de topic over ruhl je kan em downloaden bij edonkey
 
edonkey vind ik echt zo'n zuigprogramma!!
Bovendien als je er geen inzicht in hebt, share je in 1 klap heel je pc
Das dus inclusief windows zelf, nee das lekker :thumb:
Lang leve Direct Connect.
Priest is cool.
Jay Cutler A Cut Above vind ik ook aardig,Kevin Levrone M3 ook wel (lekker veel vreten :) )
Mijn favoriet blijft echter toch Ronnie Coleman- The Unbelievable, geen perfecte uitvoeringen tijdens zijn training vind ik zelf, maar wel monsterlijk zwaar :cool:
 
Laatst bewerkt:
direct connect :o graag wat info
 
Silva zei:
direct connect :o graag wat info
zie thread van Ruhl-Made in Germany elders in dit forum
En met een beetje ge-GOOGLE kan je zelf ook wel wat vinden.
Moet dan altijd alles voorgekauwd worden ? :o
 
Iemand misschien een e2k link van een server waar de meeste mensen op zitten die de BB video`s sharen? Alvast bedankt. :thumb:
 
Nou ik kan wel uitscheien met mijn handeltje, als iedereen alles gratis download.
Maar maak je niet druk, ik zit er niet zo mee hoor. Mochten er echter mensen zijn die zo'n film van Lee priest gewoon willen kopen (ja die mensen bestaan ook nog, ouderwets he?) dan kunnen ze bij mij terecht.
Reclame hier mag niet, maar dan zou doe promotie voor illegaal downloaden eigenlijk ook niet mogen, of zeur ik nu te veel?
je weet mijn url wel te vinden
 
Kunnen we aub gewoon stoppen over downloaden/aankopen oid. Deze thread gaat over de video zelf, niet over hoe je die kan verkrijgen. Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven