XXL Nutrition

[GESTOPT] Preview v/d mnd Januari "The Blond Myth" Lee Priest

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 50
  • Weergaven 4K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
fromamsterdam zei:
Nou ik kan wel uitscheien met mijn handeltje, als iedereen alles gratis download.
Maar maak je niet druk, ik zit er niet zo mee hoor. Mochten er echter mensen zijn die zo'n film van Lee priest gewoon willen kopen (ja die mensen bestaan ook nog, ouderwets he?) dan kunnen ze bij mij terecht.
Reclame hier mag niet, maar dan zou doe promotie voor illegaal downloaden eigenlijk ook niet mogen, of zeur ik nu te veel?
je weet mijn url wel te vinden

Nog 1 post ff snel Admin ;)

Je bedoelt www.muscletotaal.nl ?

Nou ik moet zeggen ik was van plan om kleding te bestellen op die site maar toen ik ineens die belachelijk hoge verzendkosten zag hoefde het voor mij al niet meer, 3 euro oke maar 13 euro??.. of het kan zijn dat ik het niet helemaal snap dan ??? . Ik dacht eindelijk is een leuke site met veel aanbod mja ik ben ook maar een arme scholier :p
 
Mars: Omdat ik geen reclame mag en wil maken (ze hebben groot gelijk) moet je me maar ff bellen, dan leg ik wel uit dat het wel meevalt. Op mijn site vind je het nummer.
 
leuke vent die Priest... echt een grappig en vrolijk mannetje geloof ik (voor wat ik gezien heb)... en Jezus wat een spieren... Ik had de video van Ronnie wel eens gezien, en die gast is gewoon GROOT... maar Priest oogt als een te klein mannetje met veel te veel spieren... heftig !

/edit: Trouwens "I go for 300 pounds in the off season to reach a 220 pounds at the Olympia..." ?? dat is 40 kilo cutten !!

vergelijk

http://anabolicreview.com/vbulletin/attachment.php?attachmentid=6100

eens met

[Link niet meer beschikbaar]

indrukwekkend !

(alhoewel ik niet geloof dat dat Lee is op die eerste foto ook al stond dat er wel bij op de website waar ik hem vond... de tattoo zie ik nnergens anders terug, dus ..... maar indrukwekkend blijft het wel)
 
Het is een levensgenieter... hij intereseerd zich niet over hoe zijn lichaam eruit ziet in off season als hij maar lekker kan eten.
Zei ook iets van "mijn cholesterol is nog altijd een pak lager dan gemiddeld" en dat terwijl hij bijna enkel junk eet O.S. Ergens heeft hij wel gelijk: als je aan sport doet dan mag je voeding wel wat minder gezond zijn, (op voorwaarde dat het genoeg eiwitten bevat) het ene compenseerd immers voor het andere.

Maar die fotos zijn zeker echt, toen heeft hij zich helemaal laten gaan voor een reclame fotoshoot van 1 of andere supplementenboer geloof ik.

In de film zegt hij ook dat hij er WIL uitzien als een freak omdat hij altijd al fan is geweest van zulke cartoons (superman oa) ...
 
Vind Lee Priest ook supersympa altijd of hij nu bulkt of ripped is. Lijkt me iemand die alles goed op een rijtje heeft in zijn hoofd.

Espi
 
Geweldig filmpje, check die bovenbenen! Aleen aan dat vreselijke blonde coupje mag hij wel eens wat doen zeg
 
Esperantisto zei:
Vind Lee Priest ook supersympa altijd of hij nu bulkt of ripped is. Lijkt me iemand die alles goed op een rijtje heeft in zijn hoofd.

Espi

Idd Espi, van de 6-7 BB films die ik gezien heb is hij de enige die me 'sane' overkomt :)
 
Klutskwijt zei:
Geweldig filmpje, check die bovenbenen! Aleen aan dat vreselijke blonde coupje mag hij wel eens wat doen zeg

Dan heb em hedendaags nog niet gezien met nog langere blonde haren, helemaal verwijfd maar goed
 
het is idd erg lelijk dat haar, maar ook wel weer cool dat ie gewoon schijt heeft aan iedereen :)

jopie heeft dat ook, en dat vind ik coool :)
gewoon je voordoen zoals je bent!
 
boogie zei:
het is idd erg lelijk dat haar, maar ook wel weer cool dat ie gewoon schijt heeft aan iedereen :)

jopie heeft dat ook, en dat vind ik coool :)
gewoon je voordoen zoals je bent!


:thumbs:
Thanks dude

Ja ik heb wel geleerd loop der jaren dat naar anderen kijken meer een last is dan een opbrengst.
Ook in de gym, mensen die groter zijn of sterker. Pech
Als ik maar resultaat boek, dat is waar het omdraait.

En als ik een leren broek lekker vind met mijn kistjes, en kaal koppie (so what)
Je bent wie je bent, en niet wie je niet kan zijn.
 
Zo heb de film gisteren gedownload en ik vind 'm echt supervet :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven