MuscleMeat

Getrouwd met mijn bed.

Bezoekers in dit topic

Waterman94

Cool Novice
Lid geworden
4 okt 2016
Berichten
183
Waardering
49
Lengte
1m65
Massa
68kg
De dokter kan niks vinden, misschien hebben jullie tips oid.

Ik sport wel gewoon, ik sta netjes iedere ma/di/do/vrij in de sportschool maar zodra ik thuis ben en gedouched heb duik ik weer gelijk mijn bed in.
Niet alleen voel ik me moe maar ook zijn mijn ogen gewoon echt zwaar, ze vallen gewoon dicht als ik niet op let. Alsof ik dagen lang amper heb geslapen.

Ik kan bijvoorbeeld gewoon snachts lekker 8 of 9 uurtjes slapen en dan er uit gaan. En een uurtje later ben ik weer zo slaperig dat mijn ogen zwaar worden en ik nog veel uren kan slapen.

Het is erg vervelend als ik bij een verjaardag zit en ik moet de hele tijd gapen en met moeite wakker blijven. Of nog erger tijdens auto rijden..

Ik drink geen energy drankjes , ik neem geen pre work outs. En ik drink ook geen koffie meer, dit hield me wel wakker, maar helaas ook snachts.

Ik werk vrijdag en zaterdag nachtdiensten, maar dit deed ik al lang voordat ik dit gedoe kreeg.

Tips please
 
de dokter kan niks vinden, dus ik mag aannemen dat hij je bloed heeft laten prikken?
 
Ja hij heeft bloed geprikt, een paar jaar geleden ook toen kwam ik ijzer te kort. Dat was nu niet het geval.
 
Ja hij heeft bloed geprikt, een paar jaar geleden ook toen kwam ik ijzer te kort. Dat was nu niet het geval.

Alles laten testen. Niet enkel de 'standaard' dingen.
 
Ook alle hormonen testen.
 
Slaap apneu, 100%
 
Vit b12 laten testen. En overige vits en mineralen.

Ziekte van lyme ook mee laten pakken. Hoe hoog is je HB?
 
4x in de week heavy willen liften kan ook gewoon de oorzaak zijn he. Zie je toch vaak hier, mensen die het zoeken in de details voordat ze de basis hebben gecheckt.
 
Slaap apneu, 100%

Dit (minus de 100%). Laat je eens controleren op slaapapneu (en de overige brol, zoals schildklierhormonen, ijzer, vit d3, the usual suspects).
 
miss keer zonnebank pakken en vitamine b6 slikken.
 
De dokter kan niks vinden, misschien hebben jullie tips oid.

Ik sport wel gewoon, ik sta netjes iedere ma/di/do/vrij in de sportschool maar zodra ik thuis ben en gedouched heb duik ik weer gelijk mijn bed in.
Niet alleen voel ik me moe maar ook zijn mijn ogen gewoon echt zwaar, ze vallen gewoon dicht als ik niet op let. Alsof ik dagen lang amper heb geslapen.

Ik kan bijvoorbeeld gewoon snachts lekker 8 of 9 uurtjes slapen en dan er uit gaan. En een uurtje later ben ik weer zo slaperig dat mijn ogen zwaar worden en ik nog veel uren kan slapen.

Het is erg vervelend als ik bij een verjaardag zit en ik moet de hele tijd gapen en met moeite wakker blijven. Of nog erger tijdens auto rijden..

Ik drink geen energy drankjes , ik neem geen pre work outs. En ik drink ook geen koffie meer, dit hield me wel wakker, maar helaas ook snachts.

Ik werk vrijdag en zaterdag nachtdiensten, maar dit deed ik al lang voordat ik dit gedoe kreeg.

Tips please
Hele jaar door?

Anders wat extra vit d3, multi en zonnebank pakken.
 
Bedankt voor de tips allemaal
 
Back
Naar boven