AndroidHealthClinic

Gesloten Getting fit(ter) and strong(er)!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Rood en rood zijn 2 verschillende dingen..als ik naar mezelf kijk. Ooit..in een vaag verleden heb ik ook een tijdje gemeten maar ik liep er op het laatst bij als een peuter, helemaal onder de pennenstrepen om maar op dezelfde plek te meten...:roflol:

Hahaha heb ik ook een tijdje op m'n been gehad, want die verschilt enorm per halve cm. Maar nu onthoud ik "ongeveer 2 cm boven die moedervlek" en de rest weet ik wel

Jawel, maar kreeg dan ding gratis bij een bestelling dus heb mijn twijfels over de handleiding. :P

Google :)
 
Ik zal de volgende keer harder knijpen :p

Training van vandaag:
image.jpeg


Tussendoor 5x 80x touwtje springen.

image.jpeg

image.jpeg
 
Maakt het bij een glute bridge eigenlijk uit hoe ver je je voeten uit elkaar zet? met m'n voeten ongeveer op schouderbreedte en tenen iets naar buiten voelt voor mij het beste. Met m'n voeten dichter bij elkaar krijg ik last van m'n knieën.
 
Maakt het bij een glute bridge eigenlijk uit hoe ver je je voeten uit elkaar zet? met m'n voeten ongeveer op schouderbreedte en tenen iets naar buiten voelt voor mij het beste. Met m'n voeten dichter bij elkaar krijg ik last van m'n knieën.

Ik doe zelf gewoon wat goed voelt. Bij mij is dat niet met m'n voeten twgen elkaar want dan kan ik m'n glutes minder aanspannen en krijg ik last van m'n bekken. Ik heb m'n voeten iets minder breed dan schouderbreedte, maar m'n knieën raken elkaar dan wel weer. Misschien ben ik gewoon een raar figuur, soort van omgekeerde V
 
Ik doe zelf gewoon wat goed voelt. Bij mij is dat niet met m'n voeten twgen elkaar want dan kan ik m'n glutes minder aanspannen en krijg ik last van m'n bekken. Ik heb m'n voeten iets minder breed dan schouderbreedte, maar m'n knieën raken elkaar dan wel weer. Misschien ben ik gewoon een raar figuur, soort van omgekeerde V

Ik had m'n voeten nu best breed staan en ook m'n knieën raken elkaar dan niet. Ik voelde het wel echt goed in m'n glutes, dus lijkt me dat het wel goed is zo.
 
Ik had m'n voeten nu best breed staan en ook m'n knieën raken elkaar dan niet. Ik voelde het wel echt goed in m'n glutes, dus lijkt me dat het wel goed is zo.

Gewoon doen wat het beste voor jou werkt denk ik ja :)
 
IMO kun je gewoon inderdaad doen wat het beste voor je voelt. Zolang je je glutes maar goed voelt lijkt het me verder prima ;)
 
Dan ga ik lekker zo door met glute bridges! Hip thrust ook voor het eerst gedaan vorige week, daar moet ik ook nog even aan werken.

Net even wat cardio gedaan, 10x 80x touwtje springen :D
 
Verbazingwekkend genoeg had ik geen spierpijn van maandag. Dus vandaag was het gewoon weer legday!

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Every day is legday!

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Die sumo squat heb ik maar een keer gedaan, is ergens iets fout gegaan met kopiëren. Morgen een dagje dansen op soenda en zondag weer eens trainen in het sportcentrum. Kijken of ik dan wel een keer spierpijn heb!
 
Als je spierpijn wil ben je welkom hoor :cool:
 
Na een belabberde zwemwedstrijd in London en een zwaar weekend in de Ardennen eindelijk weer getraind! Helaas wel nog steeds last van m'n arm, dus alleen benen. Binnenkort een afspraak bij de fysio voor dry needling. Hopelijk helpt dat.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Hoeveelste ben je geworden dan?
 
Training van vanavond:

Ab crunch machine
15x 5kg
15x 10kg
15x 10kg

Hanging knee raises
12x
10x
10x

Torso rotation
15x 37.5kg
15x 40kg
15x 40kg

Toen 10 minuten op de "arc trainer". Ziet eruit als een crosstrainer, maar stuk zwaarder, je bent als het ware continu een berg aan het beklimmen. Die ga ik erin houden, hartslag zat in no time op 170.

Standing calf raise
3x 12x 17.5kg

Hip thrust
3x 10x 14kg

Hack squat
3x 15x 17.5kg

Leg press
15x 55kg
2x 15x 60kg

Hip abduction
15x 70kg
2x 15x 75kg

Ik hoop dat ik morgen nog kan lopen, moet nog een hele dag dansen :D
 
Goede training hoor. Feit dat je trouwens zwemt in London zelf betekent dat je toch wel aardig op niveau zwemt toch? Have fun morgen!
 
Goeie leg training :D waar ga ja dansjes wagen? Alvast veel plezier
 
Dansen op The Flying Dutch Eindhoven.

En FREAKJAM: het was echt belabberd, geloof me :p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven