MuscleMeat

Gewichtheffen Eurosport

Bezoekers in dit topic

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
59.513
Waardering
22.606
Nu aan de gang. Het EK tot de 12de op tv.
 
Laatst bewerkt:
de -77 klasse was superspannend met 2x jury àppel, had zoiets nog nooit gezien. Gelukkig heeft dat niet direct de kampioen bepaalt. Morgen gaat Karen Tovmasjan aan de slag, ben benieuwd.
 
:drool: was gaaf te zien gister...
 
de -77 klasse was superspannend met 2x jury àppel, had zoiets nog nooit gezien. Gelukkig heeft dat niet direct de kampioen bepaalt. Morgen gaat Karen Tovmasjan aan de slag, ben benieuwd.

Sterke 18 jarige Rus was dat. Stom dat ze de verkeerde gewichten er op gelegd hadden. Maar hij had zelf van te voren ook moeten checken.
 
Sterke 18 jarige Rus was dat. Stom dat ze de verkeerde gewichten er op gelegd hadden. Maar hij had zelf van te voren ook moeten checken.

Tel jij altijd of concentreer je je op je lift? Trouwens niet de taak van de lifter maar van de coach in mijn ogen
 
EK Gewichtheffen Eurosport 5 t/m 12 april

Sterke 18 jarige Rus was dat. Stom dat ze de verkeerde gewichten er op gelegd hadden. Maar hij had zelf van te voren ook moeten checken.


Zijn tijd komt wel, moet zeggen dat ik dat zelf nooit doe. Vanv wedstrijd in Adam dus zal nu wel eerst tellen dan tillen :)
 
Tel jij altijd of concentreer je je op je lift? Trouwens niet de taak van de lifter maar van de coach in mijn ogen


Wat ik doe heeft er niks mee te maken. Volgens het reglement is de lifter/coach verantwoordelijk voor controle en daarom telde die beurt.
 
Re: EK Gewichtheffen Eurosport 5 t/m 12 april

Tel jij altijd of concentreer je je op je lift? Trouwens niet de taak van de lifter maar van de coach in mijn ogen

Ik check het wel, is wel beetje iets wat je snel moet kunnen zien. Zie ook van ver wel of het klopt. Hooguit 1.25 zie je niet
 
Kan ik je wel in volgen Eddine. Meestal zie je in een oogopslag wat er op zit, hoe je zelfs niet voor te tellen
 
Altijd leuk om te zien:)
Weet iemand wanneer de zwaarste klassen is?
 
Altijd leuk om te zien:)
Weet iemand wanneer de zwaarste klassen is?

Zaterdag zijn de drie zwaarste klassen. 2 bij de mannen 1 bij de vrouwen
 
Keek het gisteren tijdens cardio, erg spannend en leuk om te zien :o :D
 
wat heeft karen gedaan? ik heb het gemist.
 
Hij is zesde geworden met 342kg (Sn 156 CNJ 186). Hij wordt steeds beter, hoop dat zn prestaties het gewichtheffen in Nederland een beetje populairder zal gaan maken.
 
Hij is zesde geworden met 342kg (Sn 156 CNJ 186). Hij wordt steeds beter, hoop dat zn prestaties het gewichtheffen in Nederland een beetje populairder zal gaan maken.

Knappe prestatie zeg.

Ik moet trouwens (heel kinderachtig) wel lachen om die Nederlandse termen.
Zal wel aan mij liggen, maar Snatch en Clean and Jerk klinkt door veel beter dat trekken en (voorslaan en) stoten.
 
Knappe prestatie zeg.

Ik moet trouwens (heel kinderachtig) wel lachen om die Nederlandse termen.
Zal wel aan mij liggen, maar Snatch en Clean and Jerk klinkt door veel beter dat trekken en (voorslaan en) stoten.

Jij bent voorstander van het verangliseren van de Nederlandse taal?
 
Knappe prestatie zeg.

Ik moet trouwens (heel kinderachtig) wel lachen om die Nederlandse termen.
Zal wel aan mij liggen, maar Snatch en Clean and Jerk klinkt door veel beter dat trekken en (voorslaan en) stoten.

Knie buigen pls
 
Knappe prestatie zeg.

Ik moet trouwens (heel kinderachtig) wel lachen om die Nederlandse termen.
Zal wel aan mij liggen, maar Snatch en Clean and Jerk klinkt door veel beter dat trekken en (voorslaan en) stoten.

Wat is daar mis mee?

Ik ga straks ook gewoon kniebuigen en kruisheffen hoor! :D
 
nee hoor ligt gewoon aan my dirty mind
(jaja, alsof dat bij Snatch en Jerk minder is :P)

nee maar op de een of andere manier klinken die Engelstalige namen alsof het veel complexere oefeningen zijn dan die simpele Nederlandse woorden.
Bij mij in ieder geval want ik zei al "het zal wel aan mij liggen"

(even voor de achtergrond trouwens: ik train nog niet zo lang en ik train in euregionaal gebied: Engelstalig dus. Had die Nederlandse namen nog niet eerder gehoord ook)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven