MuscleMeat

Gigantisch trillen na je training?

Bezoekers in dit topic

botjesbuilder22

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2008
Berichten
147
Waardering
0
Beste members,

Ik heb de laatste tijd enorm vaak dat ik me flesje drinken na de training niet meer naar me mond kan halen omdat ik dan heel me shirt vies maak. Ik tril dan enorm hard en kan me armen etc niet meer onder controle houden.

Is dit gezond?

Greetz,
 
Te weinig carbs?
 
Ok dan ga ik meer carbs eten ;) bedankt voor je antwoord vis pasta salade it is!
 
Dan moet je wat carbs eten. :)
 
heb het zelf alleen bij benen
 
heb het zelf alleen bij benen


Yeah heb ik ook, gister na benen nog even schouders dus ook shrugs. Dat was gewoon weg eng. Trilde alle kanten op;)
 
Wat de andere jongens al zeggen: Na een flinke benentraining heb ik moeite om de trap af te komen.

Ik heb ook wel eens een flinke pomp in mijn armen, maar dat is toch heel wat anders dan jij hier onder woorden brengt :P

Mischien meer eten voor de training?
 
Na een zware training, altijd.
 
Heb je het ook wanneer je bv je aan het eten bent en je vork naar je mond probeert te brengen?
 
dikke adrenaline rush, lekker is dat
 
neem een rietje mee volgende keer!
 
Je moet meer eten, damned :mad:
 
Dat heb ik ook vaak, maar niet zo erg dat ik niet kan drinken zonder te morsen.
Ik neem dextrose, en dan gaat het trillen weg.:D
 
na een goede beentraining voor het stoplicht staan en mn linkervoet staat te hakken op de koppeling
 
Na een zware training, altijd.

idd, na een hele zware belasting heb je dat altijd

ik heb dit zelfs elke keer na een boks training in mijn handen/onderarmen

schandalig zelfs :D
 
Vooral na de benen (vooral kuiten) training heb ik dat. De eerste paar keer kan je amper fatsoenlijk auto rijden.
 
Glycogeen die op raakt.
Is overigens niet ernstig ofzo, mits je niet duizelig wordt of ernstig gaat zweten en weet ik het allemaal...
Gewoon 1,5-2 uur voor je training wat rijst,pasta's,havermout etc bijvoorbeeld
 
Banaan atten tussendoor.
 
Back
Naar boven