Fitness Seller

Goed gespierde armen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jimbo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 feb 2003
Berichten
1.002
Waardering
0
Ik ben benieuwd naar een kuur om mooi gespierd te worden.

Niet een kuur waar je een varkens-arm van krijgt maar gewoon goed gevormd, dat je biceps en triceps goed zichtbaar zijn.

Ik vind wido wel een goed voorbeeld:

pompie.jpg
 
Droge massa dus.

Wat zijn uw stats?


Trouwens grote armen? Kuren vergroot AL je spieren. Tenzij je ze tijdelijk oppompt met site injections.
 
Originally posted by jimbo
Ik ben benieuwd naar een kuur om mooi gespierd te worden.

Niet een kuur waar je een varkens-arm van krijgt maar gewoon goed gevormd, dat je biceps en triceps goed zichtbaar zijn.

Ik vind wido wel een goed voorbeeld:



Mooi gespierde armen krijg je door zwaar te trainen, en verschillende trainingsmethodes te gebruiken zoals supersets, cheatsets etc. Maar zwaar blijft de basis, als je op het punt komt dat je met barbell curls 55 kg kan curlen, dan beginnen je armen groter en massiefer te worden:D
 
Haha klinkt logisch ja maar op dit moment vreet ik me al helemaal vol en train ik echt achterlijk hard maar het schiet niet op en ik kan me niet voorstellen dat ik nu al alles heb bereikt, ik ben 171cm en weeg 64,6kg.

171cm
64,6 kg
42,3 vocht
10% vet
 
Hehe... wacht nog maar wat, want volgens mij doe je toch iets fout.

En hoe lang train je, wat is je progressie tot nu toe?
 
Originally posted by admin
Hehe... wacht nog maar wat, want volgens mij doe je toch iets fout.

En hoe lang train je, wat is je progressie tot nu toe?

Ik train nu iets van 3jaar eerst woog ik 76kg toen ging ik afvallen woog ik 61,5 en nu 64,6 :( Wel mn vetpercentage van 15 naar 10% gekregen.
 
Ik zou nu niet aan afvallen denken. 15 % is wel de max, ik zou het niet hoger laten oplopen.

Verder kan je wel zuiver bulken, dus geen frieten, hamburgers maar gekookt/gegrild voedsel met weinig verzadigde vetten, veel onverzadigde.

Verder hoe is je eiwit inname en calorieën per dag?

Neem je shakes? Hoe lang train je per keer? Hoeveel reps?

Etc .. ik denk dat je op dit moment echt eens wat verder daar moet zoeken, iedereen kan namelijk wel groeien naturel, het zal niet altijd bij iedereen even snel gaan, maar zoals je nu groeit kan zeker beter. En nu gaan kuren zal je niet erg veel helpen, alles moet eerst kloppen.

Ik stel voor om de andeer forums wat uit te pluizen, ben zeker dat het dan beter zal gaan!
 
Thnx, gooi deze tread maar weg :D
 
Laatst bewerkt:
Maar toch voor een kuur gekozen lees ik verder op .... :( jammer.

Groet Smalluser :thumb:
 
das gemeen ;)
maar tis wel snel jimbo. Je weet er wel veel vanaf, geen twijfel over mogelijk. Maar ik kan me niet voorstellen dat je in vijf maand je max al bereikt hebt. zou het toch wel een jaartje uitstellen.....
Had dit nog niet gelezen, maar iemand van 1.71m bij 64kg is maar een kleintje. Misschien ben je nu 70kilo, maar zou er nog 20kg opplakken eer je begint te kuren. Als je vanaf nu hard gaat werken ben je volgende winter 85kg, lijkt me een betere basis voor je kuur...
 
D. zei:
das gemeen ;)
maar tis wel snel jimbo. Je weet er wel veel vanaf, geen twijfel over mogelijk. Maar ik kan me niet voorstellen dat je in vijf maand je max al bereikt hebt. zou het toch wel een jaartje uitstellen.....
Had dit nog niet gelezen, maar iemand van 1.71m bij 64kg is maar een kleintje. Misschien ben je nu 70kilo, maar zou er nog 20kg opplakken eer je begint te kuren. Als je vanaf nu hard gaat werken ben je volgende winter 85kg, lijkt me een betere basis voor je kuur...

Ehm ik train al een stuk langer dan 5 maanden als je goed leest zie je 3jaar staan ... !!! En als ik vanaf nu hard ga werken ben ik idd 85kilo ja met een vetpercentage van 20 % ...

Ik heb 76 gewogen maar ook 61 ja door verkeerde eetgewoonten, door schade en schande wordt je wijs "Zou jij toch ook moeten weten Smalluser".

Jullie weten allemaal dat je maximaal 4 a 5 kilo spiermassa per jaar pakt en dan hebben we het echt over maximaal. Je hebt ook de uitschieters ja die 20 kilo hebben maar dat komt omdat ze toendertijd nog niet op hun natuurlijk gewicht zaten.

@Smalluser: Leuk om oude treads op te zoeken maar ik kijk naar nu en niet naar het verleden ik ben wijs genoeg geworden om te weten wat ik nu kan bereiken ...
 
Laatst bewerkt:
Gemeen ??? ???

Ik merk gewoon iets op.
Het blijft ALTIJD je eigen beslissing

Groet Smalluser :thumb:
 
Ik zeg ook niet dat je 5maand traint, maar het is 5maand geleden dat je dat zei en dat je tóen die stats had. En het is onzin dat je maar 4a5kg kun pakken per jaar. Helemaal als je 64kg bent pak je er met gemak 10 en wel 15 of meer als je je er op zet. Door schoon te bulken kom je echt niet op 20%, dit weet jij zelf ook wel.

Maar oke, zoals jij wil, kijken we naar het heden. Wat is je gewicht, lengte en bf% ?
 
Smalluser zei:
Gemeen ??? ???

Ik merk gewoon iets op.
Het blijft ALTIJD je eigen beslissing

Groet Smalluser :thumb:

Het is helemaal niet gemeen hoor Smalluser ik begrijp dat je zoiets naar boven haalt om te waarschuwen. Maar zoals ik al in die andere tread zei (nu voor de 3de keer trouwens) Ik weet waar ik nu mee bezig ben

Ga je me nu wel geloven of niet ;)
 
jimbo zei:
.... @Smalluser: Leuk om oude treads op te zoeken maar ik kijk naar nu en niet naar het verleden ....

Viel me gewoon op - in juni bedank je T voor de goede woorden en ga je helemaal met hem mee om vervolgens 4 maanden later te verkondigen dat je TOCH gaat kuren, that's all.

En je kan nog ZOVEEL groeien naturel bro ... zeker weten.

Maar het blijft zoals ik al zei JOUW KEUZE.
Ik ventileer alleen mijn persoonlijke gedachtegang hierover.

Groet Smalluser :thumb:
 
D. zei:
Ik zeg ook niet dat je 5maand traint, maar het is 5maand geleden dat je dat zei en dat je tóen die stats had. En het is onzin dat je maar 4a5kg kun pakken per jaar. Helemaal als je 64kg bent pak je er met gemak 10 en wel 15 of meer als je je er op zet. Door schoon te bulken kom je echt niet op 20%, dit weet jij zelf ook wel.

Maar oke, zoals jij wil, kijken we naar het heden. Wat is je gewicht, lengte en bf% ?

Yo D. je bent een aardige gozer maar dit begint op een kruisverhoor te lijken :D Momenteel weeg ik 72,4 met een vet% van ongeveer 11%.

En dat ik nu makkelijk 10 a 15kg pak in een jaar omdat ik toen 64 kg woog heb je ook mis kijk naar mijn lengte , iemand die 191cm lang is die 64kg weegt pakt er makkelijk 10 a 15 kilo bij, niet iemand die 171cm is ....

Mijn streven is 80-85kg droog en niet 130kg droog en graag nog binnen 2jaar en niet als ik 26 ben pas. Respect voor alle naturals maar als ik 40 zou zijn hoeft het voor mij niet meer bewijze van ...
 
hm ik ben er van overtuigd dat je weet wat je doet. Ik denk alleen dat wanneer je voldoende kennis hebt van as dat je er toch moeilijk vanaf kunt blijven, ik hoop dat dit bij jou niet het geval is. Op die manier wordt je kennis in feite tegen je gebruikt.
Het zou mooi zijn als deze kuur je idd bij je doel brengt, maar ik vrees van niet. er zal toch altijd wel iets zijn dat mooier/groter moet en dan zal dat naturel iets lastiger zijn. Volgens mij is de hele grap van het bodybuilden er dan af als je weet dat je met kuren kunt bereiken in een paar maand, dat je anders -zoals je zelf zegt- pas op je 26e bereikt zou hebben. Nogmaals, gebrek aan kennis is er niet, maar dit mag níet de reden zijn om maar te beginnen...
 
D. zei:
hm ik ben er van overtuigd dat je weet wat je doet. Ik denk alleen dat wanneer je voldoende kennis hebt van as dat je er toch moeilijk vanaf kunt blijven, ik hoop dat dit bij jou niet het geval is. Op die manier wordt je kennis in feite tegen je gebruikt.
Het zou mooi zijn als deze kuur je idd bij je doel brengt, maar ik vrees van niet. er zal toch altijd wel iets zijn dat mooier/groter moet en dan zal dat naturel iets lastiger zijn. Volgens mij is de hele grap van het bodybuilden er dan af als je weet dat je met kuren kunt bereiken in een paar maand, dat je anders -zoals je zelf zegt- pas op je 26e bereikt zou hebben. Nogmaals, gebrek aan kennis is er niet, maar dit mag níet de reden zijn om maar te beginnen...

Mooi gesproken en zo hou je een nieuw iemand van die troep af ja maar niet iemand die er al wat meer vanaf weet ... "Thnx for the advice" maar meneer begrijpt toch wel dat mijn besluit vaststaat :D :thumb:
 
hehe ja wist eigenlijk toch wel dat het geen nut had :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven