Fitness Seller

Goede gym Nijmegen

Bezoekers in dit topic

kevingie13

Cool Novice
Lid geworden
19 okt 2012
Berichten
59
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
73kg
hey,

Ik ga vanaf volgende maand in Nijmegen wonen, weet er iemand een goede betaalbare gym in de buurt van dukenburg?
 
Wat zijn je wensen en budget? Ik train bij fit for free en basic fit en heb ook bij de uni getraind.
 
Wat zijn je wensen en budget? Ik train bij fit for free en basic fit en heb ook bij de uni getraind.
Ong max 3 km fietsen, rond de 20 pm , genoeg oefeningen en free weights, en niet al te druk 's avonds. Wil in elk geval niet bij elke oefening moeten wachten.
 
Radboud is dikke priem man. Gewoon laat in de avond gaan (22:00-24:00). Voor 108 euro per jaar mag je niet zeuren toch?
 
Ja, daar heb ik veel goede verhalen over gehoord. Zelf een poosje getwijfeld om over te stappen maar gezien ik geen focus heb op PL, is de switch het voor mij niet waard qua geld.
KapiteinKoolvis sport er dacht ik.
 
Radboud is dikke priem man. Gewoon laat in de avond gaan (22:00-24:00). Voor 108 euro per jaar mag je niet zeuren toch?
Radboud gym leek me geen optie omdat het volgens vrienden vroeg in de avond super druk is en het is +- 5 km vanaf ons huis.
 
Dacht misschien aan basic fit maar dan niet de basic fit in het centrum. Heeft iemand hier ervaringen mee?
 
Dacht misschien aan basic fit maar dan niet de basic fit in het centrum. Heeft iemand hier ervaringen mee? Hoef eigenlijk alleen al mijn oefeningen te en er verder een goede sfeer hangt.
 
Ja, daar heb ik veel goede verhalen over gehoord. Zelf een poosje getwijfeld om over te stappen maar gezien ik geen focus heb op PL, is de switch het voor mij niet waard qua geld.
KapiteinKoolvis sport er dacht ik.

Ik was er gister nog
 
Ik woon ook in dukenburg, ik train in Wijchen, bij go4fit. 30 € per maand en kan bij 4 gyms in de omgeving trainen waarvan er 1 24/7/365 geopend is.
 
Radboud is dikke priem man. Gewoon laat in de avond gaan (22:00-24:00). Voor 108 euro per jaar mag je niet zeuren toch?
Als je student bent wel ja, ik ben daar weg gegaan toen ik particulieren tarief moest gaan betalen a 600 euro per jaar.
Tja, meningen verschillen natuurlijk maar dat is nou niet echt een gym die ik aan zou raden qua sfeer, looks enzo.
Dacht misschien aan basic fit maar dan niet de basic fit in het centrum. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Zowel Basic-Fit Vlaamsegas als Basic-Fit Weg door Jonkerbos zijn gewoon erg druk tijdens spitsuren, dan is het echt een mierennest. Fit for free heeft dat wat minder. Maar voor 20 euro per maand kom je altijd in dergelijke gyms dus dan is het meer betalen of de drukte accepteren. Ga gewoon eens een proefles doen in alle 4 en maak dan je keuze. Basic fit heeft nu (nog) een actie waarbij je 2 weken gratis kan proberen maar die duurt niet lang meer. Bij Fit for free kan je eens per 60 dagen (per e-mailadres) een gratis proefles doen. Bij Atlas betaalde ik volgens mij een tientje voor een los bezoek.
 
In Nijmegen is Atlas natuurlijk dé gym. In de middag heerlijk rustig, zelfs ruimtes waar je helemaal alleen bent. Of je nou pl doet of bb, alles is voor handen.
 
Zowel Basic-Fit Vlaamsegas als Basic-Fit Weg door Jonkerbos zijn gewoon erg druk tijdens spitsuren, dan is het echt een mierennest.

Inderdaad. Het lijkt ook steeds meer en meer te worden. Ben nu al huiverig voor januari met alle goede voornemens....het is dat het zo dichtbij is. Misschien maar eens gaan overwegen om voor het werk te gaan trainen........
 
Vivelli's in wijchen heb je ook nog, East side performance of zo bij travium.
Ik train wel eens smorgen bij f4f, goed te doen.
Zijn er mensen hier die wel eens rond 23:00 trainen bij basicfit weg door jonkerbos.Valt er dan goed te trainen daar?
 
Vivelli's in wijchen heb je ook nog, East side performance of zo bij travium.
Ik train wel eens smorgen bij f4f, goed te doen.
Zijn er mensen hier die wel eens rond 23:00 trainen bij basicfit weg door jonkerbos.Valt er dan goed te trainen daar?
Tussen 6 en 9 is het druk, daarbuiten kan je lekker je ding doen
 
Tussen 6 en 9 is het druk, daarbuiten kan je lekker je ding doen
Top tnx, ik ken al een paar mensen die daar trainen, misschien abbo omzetten van f4f naar basic, keer lekker sávonds rond een uur of 11 trainen of 6 uur smorgens
 
Top tnx, ik ken al een paar mensen die daar trainen, misschien abbo omzetten van f4f naar basic, keer lekker sávonds rond een uur of 11 trainen of 6 uur smorgens

Ik heb ook van beide een abbo haha. Als je een keer een spot nodig hebt dan laat het maar weten ;)
 
In de Ooij bij Nijmegen is Radicalsports daar heb je genoeg ruimte niet druk en zware gewichten vanaf 25 euro per maand
 
Back
Naar boven