AndroidHealthClinic

Goedkope eiwitten?

Bezoekers in dit topic

Renzo

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
21 okt 2002
Berichten
23
Waardering
0
Ben op zoek gegaan naar de beste eiwitten voor wat betreft prijs/kwaliteit verhouding en ben op volgend adres uitgekomen :
http://www.sportvoedingonline.nl/

Daar kan je 3500gr kopen voor slechts 50€ !!?

Heeft iemand ervaring met dit merk?

Graag reakties !!
 
Hi Renzo

Hi Renzo

met alle respect Renzo ik ken je berichten van andere threads... maar nu HA HAH AHA HAHA AH Goedkoop bestaat niet! Gratis bestaat toch ook niet! En ik denk ook niet wat op die website staat. Bovendien maakt goedkoop toch ook helemaal niet uit, kwaliteit wel ... CFM is het "goedkoopst".... vergleken met normale winkels.


Met vriendelijke groet, Xerxes
 
Dit kan toch gewoon casseinaat zijn, zo duur is dat niet en bovenaan zit het in een zakje. Ken het merk matig, kreeg laatst een prijslijst waar ik het goedkoop kon bestellen.. Geen ervaringen mee nog
 
Re: Hi Renzo

Originally posted by xerxes
Hi Renzo

met alle respect Renzo ik ken je berichten van andere threads... maar nu HA HAH AHA HAHA AH Goedkoop bestaat niet! Gratis bestaat toch ook niet!

--> Yep, ik deel ook die mening, maar 't is daarom dat ik graag 'ns gehoord had wat andere BB'ers hierover denken.
Er wordt immers over de samenstelling weinig gezegd.

Maar 't is dus (nog) niet bewezen dat dat produkt slecht(er) zou zijn, totdat het tegendeel bewezen is he?
Moest het wel OK zijn, dan is 't natuurlijk interessant ...
 
Hoi Renzo

Hoi Renzo

Gelukkig deel je ook mijn mening! Want je weet dat goedkoop heel vaak duurkoop wordt. Ik zelf had bv All Star of was het Pro Star :D whey en een oudere emmer protein85 : die whey !!! klonterde enorm. Ik wou het eerst nog afmaken maar heb toen maar de Proteine85 maar genomen want die klonterde nog minder dan die whey! Whey heb ik doorgespoeld! Tja ik was echt kwaad, had er bijna 40 euro voor neergeteld! (900gram ofzo).

Die van Robin gebruik ik alleen lepel voor het roeren en klaar. Bovendien ben ik een redelijk trouwe klant. Kijk als het goede produkten zijn dan wil ik het ook wel steunen.

Maare die zakken zou ik niet nemen: Tenzij je nog een emmer hebt staan ergens die je goed kan afsluiten maar die zakken met whey etcc... ziet er niet prof. uit. Ik zou zeggen probeer het aub uit als je geld teveel hebt ! :D Doe het voor ons "armen" en mocht het wel erg goed zijn geef dan ons een seintje dan weten we het ook ...

Ik zie je gauw in die andere threads.

Groetjes, Xerxes
 
Ok, een beetje off-topic marreuh;
ik ben al langer op zoek naar casseine-eiwitten die even goed oplossen als whey's... ik HAAT het om zo'n dikke brij naar binnen te werken maar alleen whey's zijn kostelijk. Iemand voorstellen????
 
Idd kijk niet alleen na de prijs kwaliteit doet ook veel of je wil je rug vol uitslag hebben.

2 kilo whey 55 4 kilo 100 euro.Komt uit duitsland voor meer info zie advertentie rechts boven.

Casienne die fijn van structuur is heb ik nog nooit gezien.Eventueel kan je een mix nemen van whey en casienne isomatrix bv.
 
Re: Hi Renzo

Originally posted by xerxes
Hi Renzo

met alle respect Renzo ik ken je berichten van andere threads... maar nu HA HAH AHA HAHA AH Goedkoop bestaat niet! Gratis bestaat toch ook niet! En ik denk ook niet wat op die website staat. Bovendien maakt goedkoop toch ook helemaal niet uit, kwaliteit wel ... CFM is het "goedkoopst".... vergleken met normale winkels.


Met vriendelijke groet, Xerxes


Ik denk als het om eiwitten gaat dat kwantiteit belangrijker is dan kwaliteit. De meeste maken de fout om te weinig eiwitten naar binnen te werken.

Alleen na de training neem ik cfm whey tussendoor alleen tri pro force (caseine)
 
Re: Re: Hi Renzo

Originally posted by M@k@vElI



Ik denk als het om eiwitten gaat dat kwantiteit belangrijker is dan kwaliteit. De meeste maken de fout om te weinig eiwitten naar binnen te werken.

Alleen na de training neem ik cfm whey tussendoor alleen tri pro force (caseine)

Ja en nee! alletwee zijn ze belangrijk. Een hoop eiwit dat te weinig essentiele amino's bevat is slechter dan minder eiwit dat alle amino's voldoende bevat.
Andere kant te weinig van een heel goed eiwit is en blijft een tekort vormen in amino's dus regel is voldoende maar ook gevarieerd en kwalitatief eiwit eten.
 
Je hebt ze gewoon beide nodig...anders krijg je ergens een tekort. Simpel.
 
Back
Naar boven