XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Bezoekers in dit topic

ZoutZak

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
9.198
Waardering
50
Lengte
2m
Massa
110kg
BERICHT VAN DE ADMIN: je mag nieuwe films (alleen in de bioscoop te zien) vanaf nu ook reviewen in een apart topic, als de review compleet genoeg is.

Ik mis hier eigenlijk wel een groot lopend film topic. gewoon over films op tv en in bios, want het kan niet anders dat hier wel meer filmliefhebbers komen!

om maar even de films te noemen die ik deze week gezien heb:
-la vita e bella; toch wel mooie film, had em nog niet gezien maar ik kon hem toch wel waarderen (7.5/10)
-Cube; had ik ook nog nooit gezien, zeker een film die waarbij je je hersens moet gebruiken :D (7/10)
-Jackie Brown; voor de 4e keer ofzo... blijft erg goed (8/10)
-La Haine; mijn ontdekking van het jaar. wat een topfilm! dit jaar al voor 4e maal gezien (9/10)
-Memento; ook al vaker gezien, een van de betere films van dit millenium so far :) (8.5/10)
-Big fish gister gezien; wat een zwaar matige film. mierenzoet sprookjes verhaal, die ik huurde aangezien hij een 8.1 krijgt op imdb. nou van mij krijgt ie een 6.

vanmiddag naar Ocean's twelve; ben benieuwd! mede omdat Ocean's eleven me wel aansprak, en ook omdat ie deels in A'dam geschoten is.

en vanavond ook weer een bekende, goede film op tv; LA confidential.
 
ik vond de green mile zeer goed. was vorige week op tv !
 
Garden State : film met o.a. Natalie Portman, grappige maar soms ook aangrijpende film over iemand die na 10 jaar voor het eerst thuiskomt nadat zijn moeder is overleden (9/10)

The Legend of Ron Burgundy : Zeer grappige film over een anchorman bij een lokale televisiezender. Met een rol van Christina Applegate (Kelly uit Married with Children) (7/10)


Alien vs Predator : Als actiefilm zeer goed in elkaar gezet ook al is het verhaaltje er om natuurlijk flinterdun. Voor de actie een 8.

The Manchurian Candidate : een nieuwe Denzel Washington film, hier voorlopig nog niet te zien. Goede samenzweringsfilm, een remake van de film uit de jaren 60. (7/10)

Maria full of Grace : Indrukwekkend verhaal van een meisje uit Columbia die drugskoerier wordt en op haar tocht naar New York gaat van alles mis (9/10). Nu te zien in de bioscoop
 
Ericr zei:
Alien vs Predator : Als actiefilm zeer goed in elkaar gezet ook al is het verhaaltje er om natuurlijk flinterdun. Voor de actie een 8.

The Manchurian Candidate : een nieuwe Denzel Washington film, hier voorlopig nog niet te zien. Goede samenzweringsfilm, een remake van de film uit de jaren 60. (7/10)
vond deze allebij erg matig, vooral de eerste. Zou graag nog ns het origineel van Manchurian candidate zien; schijnt stukken beter te zijn. Maar die film draait toch al tijden hier in NL?

heeft iemand btw al Ocean's twelve gezien?

@ryu idd was vorige week, is zeker een goede film. die neger blijft huge elke keer :D al is ie computer-bewerkt
 
heb net gekeken naar de dvd van the incredibles

04-incredibles.jpg

leuke film :D
 
jep wordt goed beoordeeld overal, ben benieuwd!
 
Oh wat een mooie tips Zoutzak, bedankt, eindelijk heb ik weer wat te zien, had het idee dat ik de hele videotheek al had gezien!

Voor jou mijn tip van 2004 (ik kan nu even niet op anderen komen sorry!)
-21 Grams (voor de mensen die van onderlegde films houden met goed acteerwerk) WAT een film!!! Wil nog steeds de soundstrack ervan hebben!

De film die hier al 5 maanden ligt en die ik nog steeds moet gaan zien:
-LOTR 3....

En mijn ABSOLUTE videotheek-AFGANG-FILM van 2004:
People I know met Al Pacino.
Waardeloos, er gebeurt niks, eindigt als je denkt dat er nu eindelijk iets gaat komen.


En Man on Fire ligt hier op DVD die ga ik morgen kijken :)
 
La confidential is een goede film idd, La Haine is ook echt goed!!

Goede topic bro!
 
DBC01 zei:
-21 Grams (voor de mensen die van onderlegde films houden met goed acteerwerk) WAT een film!!! Wil nog steeds de soundstrack ervan hebben!

De film die hier al 5 maanden ligt en die ik nog steeds moet gaan zien:
-LOTR 3....
21 grams is zeker een meesterlijke film, zeer goed acteerwerk en eens niet een 13 in een dozijn film.

LOTR, ik heb alleen deel 1 gezien, die vond ik zo goed dat ik besloot de volgende 2 aan me voorbij te laten gaan.

25th hour, zeer goede film met wederom goed acteerwerk. Ik hou sowieso meer van films met een verhaal dan van die Steven Seagal 1000 doden per minuut films.
 
Green mile was er laatst weer op idd, blijft erg goed *traan wegpinkt.

Memento is toch 1 van de wat minder bekende films die bijvoorbeeld niet in pathe gedraaid heeft maar wel supergoed is, met een lekker gecompliceerd verhaal.
 
heb pas nog een paar goede films gezien, al vind ik zelf:
- beautiful mind met Russel Crowe
- the insider Al Pacino en Russel Crowe
- donnie brasco met Johnny depp en AL Pacino
- I robot met Will smith

I robot is meer vermakelijke actiefilm, de andere drie zitten gewoon goed in elkaar en goed geacteerd.
 
Beatiful mind laatst ook op tv gezien idd, mooie film.
Iets langer terug 'Requiem for a dream' op tv gezien op tv, erg goeie film. *Soundtrack draait, requiem for a dream - Winter overture
 
deze week gezien:
American history X voor de zoveelste maal blijf ik een bangelijk goede film vinden.(9,5/10)
Boondock saints ook een film uit mijn top vijf.(9,5/10)
Gehuurd:
I robot was beter dan ik verwacht had (8/10)
Garfield De SLECHTSTE film die ik dit jaar gehuurd heb.
 
Deze week finding neveland gezien. Mooie film die beetje traag op gang kwam. Erg ontroerende film waar Johny Depp een topprestatie neer zet. Geef hem een 7,5.

Verder geen films gezien deze week.

Maaruh, ik vond big fish wel een goede film Zoutzak. Ok het verhaal was niet echt super of zo, maar het is allemaal wel mooi in beeld gebracht en ik vond de hele film wel lekker weg kijken.
 
SAW & braindead - beste horrorfilms
Donnie Darko - beste film allertijden

Anchorman vond ik maar zozo :) wel droog (bigfoot's dick)
 
Cool topic, maar ook weer k*t, want ik kijk zowat elke dag een film, dus ik zou het liefst een hele waslijst uitschrijven ;)

Dit schiet me nu te binnen:

Laatst geziene films die cool zijn:
The Butterfly effect
Eternal sunshine of the spotless mind
Mullholland drive
Hero

Series:
X-files
Spiderman tekenfilm :P

Ervanuitgaande dat iedereen pulp fiction, terminator, red heat, predator, taxi driver, etc. heeft gezien :cool:
 
THE GREEN MILE!!! De beste film ooit!!!
 
Laatst geziene films die goed zijn:

- Blow (met Johnny Depp)
- The Incredibels
- Mindhunters
- The Day after tomorrow
- Snatch ( voor de tigste keer gezien maar is een van de betere films ooit!)
 
the bourne supremecy: niet zo goed als deel 1 maar nog steeds een 8

shaun of the dead: hele hele droge humor maar wel leuk een 8
 
Back
Naar boven