Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Bezoekers in dit topic

Films die mij zwaar goed bevielen:
The revenant: 9/10
Interstellar: 8,5/10
Wolf of wallstreet: 9,5/10 (vooral de scene waar die onder invloed van drugs de auto instapt :D:D)
the martian: 7/10
 
[QUOTE="beeldkijker, post: 9400219, member: 148122"

Wolf of wallstreet: 9,5/10 (vooral de scene waar die onder invloed van drugs de auto instapt :D:D)




een verrassend goede film ,had ik niet verwacht

hij en zijn maat zwaar stoned in de keuken met pillen die

niet meteen goed werkten :roflol:
 
[QUOTE="beeldkijker, post: 9400219, member: 148122"

Wolf of wallstreet: 9,5/10 (vooral de scene waar die onder invloed van drugs de auto instapt :D:D)




een verrassend goede film ,had ik niet verwacht

hij en zijn maat zwaar stoned in de keuken met pillen die

niet meteen goed werkten :roflol:
jaa haha slaatie pas paar uur later in. Istie volgende dag thuis denkend dat zn auto heel is.. krijgtie te horen hoe het echt ging. Kwam niet meer bij
 
jaa haha slaatie pas paar uur later in. Istie volgende dag thuis denkend dat zn auto heel is.. krijgtie te horen hoe het echt ging. Kwam niet meer bij


deze gaan we in het weekend nog eens bekijken ,mijn vrouw vond hem niet zo leuk,

maar dikke pech voor haar dan
 
Vrouw word ook wel licht benadeeld in die film hoor :p hoeren lopen overal daar haha
Ahh dat is misschien dat mijn vriendin 'm ook niet zo leuk vond hehe

Net black mass gezien. Coole film, Depp kan ook elke rol spelen zeg. 7.5/10
 
Das Boot

Ongetwijfeld 1 van de beste oorlogsfilms die ik al heb gezien. De film zit vol ultraspannende momenten en geeft een vrij realistisch beeld van het leven in een onderzeeër, alsmede de verschrikkingen, angst die men er ervoer ten tijde van WOII. Met de Director's Cut versie ben je wel een eind zoet, ruim 3u15 minuten. 9/10
 
  • Like
Waarderingen: Rain
Bridge of spies vond ik een harde tegenvaller. Steven Spielberg moet er gewoon weer zo'n sentimenteel voorspelbare drol van maken.

The great beauty gezien (grande bella), erg tof. 9-

Spotlight zeker een aanrader, 8,5

Carol dikke tegenvaller, 4

The big short erg tof ook, 8,5

The night before mwoa mwoa 6,5

The end of the tour wel ok, 7+
 
Is bij iedereen trouwens die interface veranderd bij kickasstorrents?

Best belabbeld.. Nu kan je niet meer zien welke nieuwe films die de moeite zijn laatst zijn toegevoegd :/

ff klikken net boven het zoekvak op het logo/naam en alles is terug bij het oude.

Black Mass vond ik wat tegen vallen, trailer zag er veelbelovend uit.
Beste stuk van de film is rond de tafel terwijl Depp vraagt naar het "family recipe"
 
Iemand die weet hoe torrents time werkt? Heb het gedownload maar krijg de optie niet bij piratebay.. (chrome)
 
Southpaw 7.5/10

Pijnlijk om aan te zien hoe iemand in zo korte tijd naar de klote gaat. En Jake is altijd goed. Verder erg Hollywood.
 
Stay, 8/10. Moet m wel nog een keer kijken voordat ik m snap.
 
Deadpool

Was lachen. Lekker veel grappen waarvan aardig wat raak. Knappe actie. Wat wil je nog meer van een Marvel film. 8/10
 
Creed

Een vrij goede, degelijke boksfilm. Maar 1 ding ontbrak volledig, en maakte alles toch een heel stuk minder legendarisch; nl de typische rockymuziek, of andere goede muziek in plaats van die muziek.. Als je dan toch, omdat Stallone niet meer de ster is in de film besluit om die muziek niet meer te gebruiken, probeer dan tenminste voor andere goede muziek te zorgen, maar die hiphop, r&b muziek die er in klinkt levert imo allesbehalve een positieve bijdrage tot de kwaliteit van de film. 7,5/10.
 
Ik zoek al een tijd een film over de Plaasmoorden, genaamd Treurgrond.

Zuid-Afrikaanse film over de moorden op blanke boeren.
"Een boerengemeenschap in Zuid-Afrika probeert de 'plaasmoorden' (boerderij-, hoeve- of erfmoorden) te overleven waarmee ze bijna elke dag geconfronteerd worden. Tussen de druk en angst die deze aanvallen op afgelegen boerderijen met zich meebrengen, probeert Lukas van Staden zijn familie, boerderij en vrienden te beschermen. Treurgrond laat de gevolgen van een van deze 'plaasmoorden' op de gemeenschap zien en probeert hiermee dit ernstige probleem onder de aandacht te brengen."


Deze film is vrijwel compleet onbekend gebleven aangezien de (politiek correcte) media er geen aandacht aan wil besteden.
 
Legend 8/10 sfeer en acteerwerk Hardy is echt goed

In the heart of the sea :
6,5/10 viel tegen, saai en had ander soort film verwacht
 
Back
Naar boven