Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Legend 8/10 sfeer en acteerwerk Hardy is echt goed

In the heart of the sea :
6,5/10 viel tegen, saai en had ander soort film verwacht

Legend heb ik zo'n dubbel gevoel bij. Halverwege de film had ik echt zoiets van "Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een 9,5/10 film", Goede acteurs, goed verhaal, humor, spanning, suspense, en toch dacht ik na afloop "Mwah, er had meer in gezeten". Natuurlijk moeilijk als je een true-story film maakt en je je aan de historie moet houden, maar bij mij rest altijd het gevoel dat er meer in de film gezeten had. Vond hem nog steeds niet slecht, maar had meer ingezeten. Zelfde gevoel had ik halverwege bijvoorbeeld ook bij "Warrior", maar die leverde dan juist wel weer waardoor ik dat nog steeds een van de betere ontknopingen vindt.
 
Ligt aan mij of is er al lange tijd geen goeie films meer (op torrents) uitgekomen, kijk dagelijs piratebay/kat maar valt tegen
 
Take Shelter (2011) 9/10

Zeer van genoten. Zo'n film komt maar af en toe voorbij.
Michael Shannon acteert geweldig en zet een ouderwetse "hardliner" neer die zijn zwaktes voor zichzelf probeert te houden en zijn gezin probeert te beschermen.
Dat lukt steeds minder omdat hij dromen heeft over een aankomende storm.
Een pad van schizofrenie, (dat zeer mooi wordt neergezet) of toch niet.
Prachtige beelden, soundtrack en een sterke constante onheilspellende sfeer.
 
Take Shelter (2011) 9/10

Zeer van genoten. Zo'n film komt maar af en toe voorbij.
Michael Shannon acteert geweldig en zet een ouderwetse "hardliner" neer die zijn zwaktes voor zichzelf probeert te houden en zijn gezin probeert te beschermen.
Dat lukt steeds minder omdat hij dromen heeft over een aankomende storm.
Een pad van schizofrenie, (dat zeer mooi wordt neergezet) of toch niet.
Prachtige beelden, soundtrack en een sterke constante onheilspellende sfeer.

Take Shelter was epic.
 
In.
Ben een filmliefhebber, maar heb de laatste tijd alleen maar typische hollywood shit gekeken op een enkele parel na.
Ik heb in de laatste paar paginas al genoeg voorbij zien komen die ik nog niet heb gezien, dus ben nu weer even zoet.
 
Crimson Peak

kaka/10
 
Tom Hardy is known as a "Crew's actor," which caused friction between him and director Alejandro G. Iñárritu, since Iñárritu was extremely belligerent with the shooting crew. Tom Hardy observed this behavior throughout the production and eventually confronted Iñárritu, which resulted in Hardy choking out Iñárritu. Later, the image of Hardy strangling Iñarritu was immortalized in a T-shirt gifted by Hardy to all members of the crew, at the end of the shoot.

:roflol:
 
  • Like
Waarderingen: mat
solace gezien, ik vond het een top film 8/10
anthony hopkins is toch een top acteur
 
Iemand nog een goeie nieuwe horror gezien? Of een oude b-horror?
 
Eye in the Sky:

Compleet ongeloofwaardige baggerfilm. Kromme tenen echt waar. 3/10

Worden er nog films gemaakt? Heb echt maanden niets gekeken, zwengel stem.io aan en het is gewoon same shit different day. Ook op kickass zie ik niets nieuws.
 
Beasts of no nation

Als je even triest wil doen of 2uur moord en rape wil zien
Zeveneneenhalfje
 
Eye in the Sky:

Compleet ongeloofwaardige baggerfilm. Kromme tenen echt waar. 3/10

Worden er nog films gemaakt? Heb echt maanden niets gekeken, zwengel stem.io aan en het is gewoon same shit different day. Ook op kickass zie ik niets nieuws.
Volgens mij worden er nog genoeg prima films gemaakt, maar er zijn bijna geen fatsoenlijke torrents meer van recente films.
 
Eye in the Sky:

Compleet ongeloofwaardige baggerfilm. Kromme tenen echt waar. 3/10

Worden er nog films gemaakt? Heb echt maanden niets gekeken, zwengel stem.io aan en het is gewoon same shit different day. Ook op kickass zie ik niets nieuws.

Vond het wel een prima film. Keer wat anders dan anders.

Zootopia vond ik zelf ook erg vermakelijk, een kinderfilm voor volwassenen :p
 
Vond het wel een prima film. Keer wat anders dan anders.

Zootopia vond ik zelf ook erg vermakelijk, een kinderfilm voor volwassenen :p

Hele US marine force in tranen om de dood van een enkel meisje in verwegiestan. Serieus, moet dat als realistisch worden ervaren? Op het moment dat die pinkman emo begon te doen en de trekker niet over wilde halen was deze film al gedoemd.
 
Hele US marine force in tranen om de dood van een enkel meisje in verwegiestan. Serieus, moet dat als realistisch worden ervaren? Op het moment dat die pinkman emo begon te doen en de trekker niet over wilde halen was deze film al gedoemd.

Haha oké fair point
 
Back
Naar boven