XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Bezoekers in dit topic

Ook zitten kijken laatst. Maar als ik die man zie verwacht ik toch dat hij iemand bijt om de 1 of ander reden ;)

hahaha dat is waar ik heb dat ook soms, ik denk altijd dat hij dat geluidje gaat maken met zijne mond dat hij gedaan heeft naar judie foster als hij binnen zit :D
 
Snowpiercer (2013)

Voor plot enz klik link. Indrukwekkende sci-fi productie toch wel dit. Eerst eens de - en + punten

+ origineel, uniek
+ intelligent en creatief
+ anti-cliche
+ relatief onvoorspelbaar
+ cast en acting
+ effecten en visuele
+ 'dark' en 'creepy' sfeer
+ onderpwerp en uitvoering


= geen simpel entertainment
= geen typische rampenfilm
= geen film voor grote massa of bij vrienden ( tenzij iedereen er voor is)

- vrij lange cut, mogelijk krachtiger met kortere cut
- je moet geduld hebben en open staan voor dit soort films (leek soms onnodig lang aan te slepen)
- regie had beter gekund
- voor mij onvoldoende voor 'masterpiece' of 'cult' status
- soms wat erover

Al bij al toch wel in 1 keer kunnen uitkijken en apprecieren. Het is duidelijk geen Amerkiaanse filmstijl dit, wat het ook net speciaal maakt. Als je 'Dark City' ed goed vond zal dit je ook bevallen.

7.2/10. ****

Aanrader? Alleen als je hier van houdt ( is geen day after tomorow).

Zou ik opnieuw kijken? Neuh 1 keer is wel genoeg.
 
Gisteren now you see me 2 in de bios gezien. Prima vermakelijke film en leuke opvolger van deel 1.

7.5/10
 
batman vs superman dawn of justice gezien, beter bevallen dan dat ik dacht bij het zien van de trailer en met het weten dat ben affleck batman zou spelen.

8/10
 
gisteren angry birds gezien met dochterlief, was wel lachen maar naar het einde toe had ik het toch allemaal gezien
7/10
 
wow 8.9/10
 
Laatst bewerkt:
Momenteel 'The intern' aan het kijke met 't vrouwtje. Kill me.....
 
  • Like
Waarderingen: mat
Momenteel 'The intern' aan het kijke met 't vrouwtje. Kill me.....
Verkapt kijk mij een vrouwtje hebben post.

Die film wordt trouwens vrij hoog gewaardeerd op IMDB, wat is er zo kut aan?
 
Verkapt kijk mij een vrouwtje hebben post.

Die film wordt trouwens vrij hoog gewaardeerd op IMDB, wat is er zo kut aan?

:roflol: die heb ik al drie jaar. Dit vat het goed samen:

The Intern is a perfect example of the soulless crap Hollywood dares to crank out. De Niro plays a retired 70 year old who is bored to death and therefore seeks to work for free as an intern for a booming e-commerce company run by Ann Hathaway.

The film feels like one big fat commercial (and it actually is). At this hipster e-com company everyone works on Macs, Ann drives an Audi, she lives in a residential hipster house. She drinks Stella Artois beer (they make sure you see the label), brand names are also dropped (lego, Netflix), other products are also clearly visible; Starbucks, Sony, Skype, Samsung,.. Even the music sounds like music from a commercial (not joking!). Al these 'people' in the movie are the examples of successful hipsters and the 'problems' they have are just first world problems. I also could not stand the characters: all these conflict avoiding, apologetic, overly helpful nitwits. If you see De Niro playing this cardboard character (it's written that way, he tries his best with it) it's hard to believe this was the guy who played in Taxi Driver. The Intern is also so Politically Correct it's sickening. You can feel being manipulated while watching this garbage. It felt like these subliminal messages in They Live. People should not have paid to see this, they should have been paid to spend 2 hours being pounded by this extensive commercial marinated in a forced 'feel good' message.
 
Dat klinkt inderdaad vrij kut. Jammer dat De Niro zich de laatste jaren leent voor zoveel bagger. Ik zag vorige week ''Dirty Grandpa'', dat was ook vrij treurig.
 
Mijn review: hou je van : hipsters, feminisme, altijd aardige mensen, clichés, een warm gevoel van binnen en de apple&facebook zeitgeist, dan is dit je film.
 
Mijn review: hou je van : hipsters, feminisme, altijd aardige mensen, clichés, een warm gevoel van binnen en de apple&facebook zeitgeist, dan is dit je film.

Dan vermoed ik dat je of een vrouw bent of gay. :D
 
Ik weet niet wat erger was aan Knock Knock (2015). Het acteerwerk van Reeves, of het feit dat Roth films mag blijven maken. Nu gaat die koekenbakker ook nog eens de remake van Death Wish regisseren.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Back
Naar boven