AndroidHealthClinic

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Bezoekers in dit topic

mijn tip alleen laatste seizoen dexter niet kijken.
 
1e 10 afleveringen van Zoo 2015 gezien, best aardig weer eens wat anders.
 
1e 10 afleveringen van Zoo 2015 gezien, best aardig weer eens wat anders.

Heb ik ook gedownload maar nog niet aan begonnen, wel de moeite waard dus?
 
1e aflevering Limitless is te downloaden, zoals de film. Weet nog niet of het wat gaat worden.
 
Ik heb hem ook al gedownload. Het is zelfs een soort van vervolg op de film. Bradley Cooper speelt in ieder geval ook mee.
 
Narcos is wel een aanrader!

gaat over pablo escobar en zijn kartel, met al het nodige bloed, drugs en seks in de kijker
 
Voor de "heroes" fans nieuwe serie begonnen "heroes reborn"

Heb ik ook gedownload maar nog niet aan begonnen, wel de moeite waard dus?
Ja vond het wel leuk.
 
Ik ben speciaal voor heroes reborn begonnen met heroes, dus ik ben voorlopig nog wel ff zoet haha.
 
Ik ben speciaal voor heroes reborn begonnen met heroes, dus ik ben voorlopig nog wel ff zoet haha.
Ga je geen spijt van krijgen. heroes was ook top. en dit is een mooi vervolg.
 
Voor de "heroes" fans nieuwe serie begonnen "heroes reborn"

Ja vond het wel leuk.

aware. even wachten tot er wat meer episodes klaar staan zodat ik alles in 1x kan kijken
 
Eentje die ik binnenkort ga volgen: the last kingdom
Nog even wachten tot er een volledig seizoen uit is zodat ik kan bingewatchen :o
 
Nog aanraders van series, liefst waar al één of meerdere seizoenen van uit zijn? Meest recente series vrijwel gezien (de bekende iig)

Opzich een serie van 20/25 minuten is ook wel chill, kijkt wel lekker weg.
 
Ga je geen spijt van krijgen. heroes was ook top. en dit is een mooi vervolg.
Moet je eerst heel heroes gezien hebben? Heb volgens mij niet alle seizoenen gezien anders begin ik aan heroes reborn.
 
zal idd eerst heroes kijken komen personage's terug in reborn dan weetje beetje wie wie is enzo.
 
Nog aanraders van series, liefst waar al één of meerdere seizoenen van uit zijn? Meest recente series vrijwel gezien (de bekende iig)

Opzich een serie van 20/25 minuten is ook wel chill, kijkt wel lekker weg.

Limitless en Blindspot zijn aardige nieuwe series die vrij recent begonnen zijn. Van beiden pas 5 afleveringen uit. Mocht je Breaking Bad ooit gezien hebben, dan kan ik je Better Call Saul aanraden.
 
Buiten blindspot om allen al gezien, zal eens naar blindspot checken, thanks. Repped.
 
Buiten blindspot om allen al gezien, zal eens naar blindspot checken, thanks. Repped.

Ballers (met Dwayne Johnson) is ook wel een vermakelijke serie die je makkelijk wegkijkt (een episode duurt ~25 minuten). Betreft ook een nieuwe serie waar net seizoen 1 van is afgelopen.
Daredevil (1 seizoen), Power (2 seizoenen) en How to get away with murder (seizoen 2 pas weer begonnen) vind ik ook wel goede nieuwe series.
 
Ballers inderdaad ook gezien, aanradertje. Daredevil is ook echt dik.
Power en HTGAWM nog niet gezien, net trailer gezien maar laatste is toch niet zo mn ding, of het ligt aan die vage (30 seconde) trailer van imdb.
 
Als je Daredevil dik vond, dan is Jessica Jones wellicht een aanrader. Speelt zich af in hetzelfde universum als Daredevil (Hell's Kitchen).
Vandaag komt de volledige trailer uit van Jessica Jones en de serie zelf komt over een paar weken.
 
Back
Naar boven