Fitness Seller

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Bezoekers in dit topic

limitless (serie) kijkt ook wel lekker weg. aanrader!
 
Trailer van Jessica Jones is uit:

 
The Player is trouwens ook aan te raden, wel vette serie met goede actie.
 
From dusk till Dawn al gezien?
 
Tijdje terug opnieuw begonnen met The Shield, nu halverwege het laatste seizoen. Blijft toch echt een zeer goede serie.
 
limitless (serie) kijkt ook wel lekker weg. aanrader!

Ik vind het jammer dat het zo'n serie is geworden waar ze per afl. een zaak oplossen in plaats enkel één lang verhaal.
 
Ja, zijn nu 2 episodes uit. Genieten als je Evil dead leuk vind.

 
Bij limitless is het ook aan te raden eerst de film ervan te bekijken, dan snap je ook gelijk wat Eddie Morra met NZT van doen heeft ;)
 
Bij limitless is het ook aan te raden eerst de film ervan te bekijken, dan snap je ook gelijk wat Eddie Morra met NZT van doen heeft ;)
Zowel de film als serie is een dikke aanrader. Ik volg ook Quantico, Arrow en Flash (uit verveling) en Homeland & True Detective. Ik kom eigenlijk tijd te kort :P
Ja, zijn nu 2 episodes uit. Genieten als je Evil dead leuk vind.
Interessant, zag hem al paar keer voorbij komen op plex.
 
Iemand hier die mijn feels voor Suits kan sharen en niet kan wachten op het nieuwe seizoen na epi 10 van S5?
 
Gister weer een aflevering Coupling gekeken. Kwam er dan ook weer achter hoe briljant en hilarisch die hele serie is! Als je van slimme en Engelse humor houdt is dit echt een aanrader.
Hier de aflevering 1.
 
Gister weer een aflevering Coupling gekeken. Kwam er dan ook weer achter hoe briljant en hilarisch die hele serie is! Als je van slimme en Engelse humor houdt is dit echt een aanrader.
Hier de aflevering 1.
Ik houd van slimme humor, ik begrijp het alleen nooit.
 
Back
Naar boven