Fitness Seller

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Bezoekers in dit topic

grosje

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
15 aug 2006
Berichten
9.021
Waardering
1.315
Lengte
1m72
Massa
75kg
Hallo sportvrienden!
mijn begin post is inmiddels achterhaald dus ik heb het veranderd
op pagina 3 van dit log ben ik begonnen met een nieuw schema voor 4 dagen training op massa en kracht
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/grosje-back-to-basic-355056/index3.html

Ik heb het schema van de site fitnesskeuken http://www.fitnesskeuken.nl/?p=367 waar het als FUT training wordt omschreven
aangezien ik door de afgelopen periode met blessures veel kracht ben verloren wil ik het hiermee weer rustig opbouwen

op pagina 3 ben ik begonnen met de training van week 1
ik zou zeggen volg me vanaf daar
 
Laatst bewerkt:
Back on track. Mooie trainingen Grosje.
 
Dank je, ben niet echt van het pad geweest, gelukkig maar anders zou het nu zwaarder zijn.
Het was gewoon tijd om het oude log te sluiten en iets nieuws te doen
Was te veel bezig met presteren (voor mijn dien dan) ondanks dat ik last had van mijn rug
Plezier raak je dan kwijt

Gisteren met de rug oefeningen de nadruk gelegd op de achterkant schouders en rhomboideus
Vooral met de high row voel je dat goed, heel ander gevoel als de latt pull down
Last in de rug valt mee

Vandaag een rustdag, moet met mijn zoon van 16 de stad in voor een pak
Binnenkort heeft hij een galafeest
 
Ik ben heel blij je terug te zien Grosje! :)
En helemaal omdat je nu terug bent om met plezier verder te sporten en het maximale van wat je kan eruit te halen! Super! Een voorbeeld ben je zeker!
Je training ziet er goed uit! en nu lekker genieten ook hoor!

Succes met het pakken shoppen vandaag. :)
 
grosje mooi man ik ga je volgen leuk dat we even oud zijn wou eerst ook een log maken maar 2 van dezelfde leeftijd is beetje overdreven imo en jij had er al een succes

hardore opa
 
Goed dat je weer terug bent en alles weer op de rit hebt!
 
grosje mooi man ik ga je volgen leuk dat we even oud zijn wou eerst ook een log maken maar 2 van dezelfde leeftijd is beetje overdreven imo en jij had er al een succes

hardore opa

Ruimte zat hier hoor
Er zijn nog genoeg andere oudere jongere dus gewoon gaan loggen als je dat leuk vind
 
grosje mooi man ik ga je volgen leuk dat we even oud zijn wou eerst ook een log maken maar 2 van dezelfde leeftijd is beetje overdreven imo en jij had er al een succes

hardore opa

Ruimte zat hier hoor
Er zijn nog genoeg andere oudere jongere dus gewoon gaan loggen als je dat leuk vind

Ja precies. Juist door het log van Grosje ben ik ook met een log begonnen. En kijk ons oudjes eens. BAM
Dus loggen Specialpaint. Kunnen wij jou volgen in je leven vol ijzer. :p
 
Goed dat je weer terug bent en alles weer op de rit hebt!

Ben nog niet pijn vrij maar ik wil gewoon lekker sporten en ik kijk wel verder wat het brengt
Uiteraard heb ik doelen maar ik ga pas echt voor die doelen als ik het idee heb dat het haalbaar is
Eerst weer even lopen en daarna pas weer rennen:)

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

Ja precies. Juist door het log van Grosje ben ik ook met een log begonnen. En kijk ons oudjes eens. BAM
Dus loggen Specialpaint. Kunnen wij jou volgen in je leven vol ijzer. :p

Juist, ben ik het helemaal mee eens
 
Ben nog niet pijn vrij maar ik wil gewoon lekker sporten en ik kijk wel verder wat het brengt
Uiteraard heb ik doelen maar ik ga pas echt voor die doelen als ik het idee heb dat het haalbaar is
Eerst weer even lopen en daarna pas weer rennen:)

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------



Juist, ben ik het helemaal mee eens

dank je jongens maar ik ben een beetje bang dat het zo snel eentonig word ik train in mijn home gym en doe gewoon mijn routine 5-6 maal per week zet niet echt pr.s neer dus ben bang dat het gauw gaat vervelen

hardcore opa
 
dank je jongens maar ik ben een beetje bang dat het zo snel eentonig word ik train in mijn home gym en doe gewoon mijn routine 5-6 maal per week zet niet echt pr.s neer dus ben bang dat het gauw gaat vervelen

hardcore opa
Het verveelt jou toch ook niet om 5-6 maal per week lekker je eigen routine te doen?
Dus waarom zou het ons gaan vervelen? ;)
Kom op joh.. gewoon lekker meedoen en loggen!
 
Het verveelt jou toch ook niet om 5-6 maal per week lekker je eigen routine te doen?
Dus waarom zou het ons gaan vervelen? ;)
Kom op joh.. gewoon lekker meedoen en loggen!

zal erover nadenken valt me nog reuze mee jullie interesse zal eerst even een mooi intro en verhaal maken hoe ik zover in bb gekomen ben

denk dat ik het ... hardcore opa log .. noem
 
zal erover nadenken valt me nog reuze mee jullie interesse zal eerst even een mooi intro en verhaal maken hoe ik zover in bb gekomen ben

denk dat ik het ... hardcore opa log .. noem
:thumb: welkom bij de club!
 
Op onze leeftijd lijkt alles eentonig omdat we het trainen al heel lang doen en we denken dat we niets nieuws vertellen ;)
PRs haal ik ook al jaren niet meer, maar elk jaar dat je nog traint is ook een PR toch
Gewichten tja dat is ieders valkuil (we vergelijken ons altijd met anderen) maar ik stond een week geleden nog met een hele brede jonge man biceps te trainen en hij zij ook, gewichten zeggen niets... het gevoel dat je in de spier hebt daar gaat het om.
Of het eentonig is daar denk ik ook wel eens aan maar omdat er niet zo veel mensen van onze leeftijd loggen is het misschien toch wel weer interessant voor anderen.
Ik ben bijvoorbeeld benieuwt hoe jij om gaat met spierpijn en herstel als je 5 a 6x per week traint
en aan jongeren laten we zien dat je nooit te oud bent om te trainen en te leren.
Ook het respect is onderling groter dan bij de hele jonge gasten - geen haantjes gedrag, dat maakt het allemaal leuker
Dus een log aanmaken en dan komen wij kijken :)
 
20.00 uur in de gym

TRAINING 4
Schouders - hammerstrength plate loaded schoulder press 4x12 x 40kg
- bent over raises 4x12 x 7kg dumbbells

Biceps - EZ barbbell curl 4x10x30kg
Hammerstrength biceps curl machine 4x12x32 kg

Benen - zittend Leg press 12x95 12x105 12x115 12x125 12x135 kg
liggende leg curl 4x12x39 kg
leg extention 4x12x61kg

totale krachttrainingstijd ca 40 min

Loopband 40 min op 6km p/uur
buik diverse oefeningen
9.30 weer naar huis

De trainingen lijken kort maar het bevalt me wel
 
Laatst bewerkt:
Ziet er lekker uit die training! en ook al zou het kort zijn. het gaat erom dat het jou bevalt! :)
 
Ja het gaat mij er om dat ik alle trainingsarbeid verdeel over een week en mijn spieren meer rusttijd geef
Het lijkt te werken
Alles bij elkaar in 1 week is het toch weer genoeg

totaal aan oefeningen per week per spiergroep
Borst 4 oefeningen
Rug 4 oefeningen
Benen 5 a 6 oefeningen
Biceps 4 oefeningen
Triceps 4 oefeningen
Schouders 4 oefeingen
Traps 1x
Kuiten 1x
 
Laatst bewerkt:
En daar doe je het voor! Ik zie een Grosje die nu traint voor zijn plezier! En niet meer zoveel moet van zichzelf. ;)
 
Back
Naar boven