XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Ze is ongeveer net zo kut als Obama, dus dat klopt wel.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Autoritair populisme populair bij Nederlands populus
Succesvolle tijden van Reagan en Thatcher kunnen weer terugkeren


Meer dan de helft van de Nederlanders is vatbaar voor populisme. EenVandaag meldt dat zaterdag op basis van YouGov, het grootste onderzoeksbureau ter wereld. Binnen Europa scoort alleen Frankrijk hoger. In Duitsland bestaat het minste animo voor populisme.

Volgens YouGov is er een verschuiving aan de gang in Europa. De tegenstellingen tussen links en rechts gaan niet meer op. YouGov-oprichter Joe Twyman: “We kijken naar historische modellen om dit te verklaren en één ding kwam steeds opnieuw bovendrijven: autoritair populisme. Dat was ooit groot in de jaren 80.”
Toen regeerden mensen als Ronald Reagan en Margaret Thatcher.
 
26bc0993_19._TRAPERNIETIN.jpg.jpg
 
Fvd staan deze week voor het eerst op 1 virtuele zetel.
 
Nog steeds Rutte niet zat? :roflol:
 
Sinds wanneer is Rutte grappig? Alleen Krol en Greet zijn grappig.
 
Artikel 1 woest op Artikel 1 i.o.
'Sylvana Simons was onlangs nog bij ons op bezoek, toen heeft ze gezien dat we Artikel 1 heten'


 
Ik ben die hele midden politiek echt meer dan zat (pvda, cda, vvd) omdat ze alle kanten kunnen opdraaien waardoor er uiteindelijk weinig tot stand komt waarin niemand echt tevreden is en niemand echt boos maar het suddert allemaal wel voort en het verbeterd allemaal niks.

Ik vind ook dat een aantal belangrijke zaken echt achterhaald is en aan verandering toe is, het een EU idealisme, migratiepolitiek, islam in het westen. Maar dat vind ik al een tijdje.

Het grappige is wanneer partijen die jarenlang dit soort problemen hebben laten doen ontstaan ons nu gaan vertellen hoe het allemaal beter moet. Nee die krijgen nooit meer mijn stem.
 
De hele NPO saneren, propaganda kanaaltje voor Jesse Klaver en dat mensch van Simons :roflol:
 
Back
Naar boven