Fitness Seller

Gymringen

Bezoekers in dit topic

Gast_67550

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 sep 2009
Berichten
39
Waardering
1
Ik ben opzoek naar goeie Gymringen voor thuisgebruiken (binnen), er bestaan houten, kunststof en stalen ringen, volgens het internet worden de houten meest aangeraden en zijn deze ook duurder, voornamelijk voor de grip, maar deze zullen wellicht sneller slijten, nu ik heb eens rondgekeken op het net de bekenste en betere zullen wel van Rogue zijn, daarnaast heb je de ATX Wooden Gym Rings.

Ik weet ook voor kwaliteit moet je geld neerleggen, maar als het goedkoper kan veel te beter

Nu de vraag zijn de Rogue & ATX ringen de meer prijs waard, gaan deze lang mee voordat ze slijten, of neem ik de goedkope PTessentials PR100 ringen. (er word waarschijnlijk ander hout gebruikt bij de PTessentials PR100) ?

Of neem ik dan toch best kunststof ringen, en doe ik er plakband rond voor betere grip ?
 
Prijsverschil vond ik ook te groot en dus gewoon erover gebeld. Het is hun eigen merk dus zonder tussenkomst van geld happers. Degelijk en goede grip, later nog een erbij besteld met extra 3% korting (€38+) voor in de tuin (wel steeds afplakken met plastic met dit weer).
 
Back
Naar boven